ASTRA2 - 'Prime' | International | Server start 25.11.2021

11/13/2022 16:23 Gaabb#76
I was supported for Astra2 Nirvana.
Gonna tell you guys why you all should skip this money grabber:
1° They open new server each 2 months tellin its "SEASONAL" but when they open they tell you its premanent, Server will stay online but they always open new one to grab money from losers.
2° They dont care about anything, just money and money and money.
3° ULTRA P2W, if you spend 100$ on itemshop you will have AWESOME BOOST DMG INSTEAD F2P PLAYER. i play this by semi f2p for 1 month with my friends and then quit because its no sense.
4° Staff can have FREE DR'S each week on their normal characters, if you see 2k stacks from boxes at market they always be same nicknames.

Proof:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
11/13/2022 16:29 SuperSaiyajinGott#77
Geh ma Kaken
11/13/2022 17:08 popelkak#78
Kompletter Müll
11/13/2022 17:17 MrPresidentx3#79
Wünsche euch keinen Glück, bb.
11/13/2022 17:22 D`ORIENT#80
Onur habibi immer fleißig am Server starten
11/13/2022 17:44 lekarakos#81
At this point just play zeta there is no other hope xD
11/13/2022 22:01 MaxChri#82
Quote:
Originally Posted by Shartex View Post
Die Vorstellung gehört geschlossen, da hier folgende Regeln eh nicht eingehalten werden:
- Jeder Server sollte eine Mindestlaufzeit von 6 Monaten anstreben. (mit Spielern nicht ohne lol)
- Falls keine Uptime von 6 Monaten erreicht wurde, wird von uns automatisch ein Veröffentlichungsverbot, von weiteren Servern für 6 Monate gegenüber den Serverbetreibern verhängt. Das Release-Datum zählt hierbei als Start-Datum der Strafe.
- etc pp

Die gesamten Regeln gibts [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Natürlich gehört sie geschlossen. Auch das Fake-Gewinnspiel ist laut Epvp-Regeln untersagt, außer es handelt sich um egold Gewinne.

Man beachte zusätzlich den Astra2 Side-Banner in Epvp, der so an die 450€ kostet. Mehr muss man dazu glaube ich nicht sagen. ;)
11/14/2022 08:43 cypher#83
Quote:
Originally Posted by MaxChri View Post
Man beachte zusätzlich den Astra2 Side-Banner in Epvp, der so an die 450€ kostet. Mehr muss man dazu glaube ich nicht sagen. ;)
Die Moderation ist bis auf wenige Vorgaben relativ unabhängig von der Administration. Ich wusste bis vorhin nicht einmal, dass wir für Astra2 Werbung einblenden. Ihr Benutzer dürft uns Moderatoren schon mit Reports oder PNs auf Regelverstöße aufmerksam machen. Ganz alleine ohne eure Unterstützung kann ich nicht sofort jede kleine Veränderung in der Sektion wahrnehmen.

Quote:
Originally Posted by Onur Balcı View Post
removed
You can't just edit your thread's content and title to announce a new server. You have to go through the usual procedure by creating a new thread for your new server.

#closed