DarkOrbit - Bot - Infothread!

05/09/2011 23:11 ghita199431#76
Working now xD
05/10/2011 19:29 105 077 121#77
# iNk's Push-Bot hinzugefügt.
05/10/2011 21:14 Assazinz_#78
bei iNk's Pushbot den Buy Button editieren
05/10/2011 21:34 Serraniel#79
Imageshack scheint down zu sein. deshalb werden auch keien grafiken mehr angezeigt...
05/10/2011 21:46 Assazinz_#80
nimm [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
benutze ich auch net ma so schlecht
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ähhhh mehr weiß ich net :D
05/10/2011 22:49 old_friend#81
Very nice look for first post... good job !
05/11/2011 03:59 hoocrax#82
Quote:
Originally Posted by »*iMyѕтerY™« View Post
Hallo,
da ich bis jetzt nichts vergleichbares gefunden habe, was auch immer Up-To-Date ist,
habe ich mich entschlossen, einen eigenen Thread zu erstellen.
Ihr könnt euch Über Bot's usw. austauschen.
Ich werde aktuelle Infos und Anleitungen posten.

______
Wenn euch ein Gefällt, seid so fair,
und besucht den Thread des Tools,
(durch Klick auf den Namen des Entwicklers [immer rechts,
neben dem Tool-Namen)
Und gebt dem Entwickler Für die Mühe ein "Thanks".
!!! Thread UPDATED !!!
*** NUN MIT ÜBERSICHTLICHEN TABELLEN **
(THX @ Dr. Moc, ohne dessen hilfe das alles nicht möglich gewesen währe)

iBot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]•BuyInfo•
Version: 2.95Preis: ca. 100€[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

KBot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]•BuyInfo•
Version: 4.95Preis: 15/20€[GG]-5/10€[noGG]Kauft bei [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Kerkava[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Version: 3.95Preis: 15/20€[1 Jahr]-10/15€[Halbes Jahr]Kauft bei [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

PHT - Professional Helper Tool[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 
Preis: 25€[Lifetime]

Push-Bot•Infos•
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 
 25 euro [Lifetime] you can push on EVERY serverSupport nur auf [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Darkorbit Helper Programm[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Free  

Darkorbit Configuration Manager[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Free  

Deluxe Pixel Bot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Free  

Dark Orbit Handelsbot [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Free  

Konfig Manager/Tester [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Free  

Detectete Bots wurden zu einer eigenen Sicherheit nicht hinzugefügt.
Wenn ihr ein Tool habt, das noch hinzugefügt werden soll.
=> PM Me :)

LG
*iMysterY
You have added free tools, why not add free bots? like biobot Mbot etc...
05/11/2011 07:40 Dr. Moc#83
Free Bots like udobot, mbot and other are detecdet und not secure!
05/11/2011 15:01 executioner1#84
push bot Ban Is there a risk? Penalty Is Pushing taken?
05/11/2011 15:23 105 077 121#85
Englisch/English

Without Proxy Support, Push-Bot hava a very high risk of Captscha/Bann/Punishment. Now you shuldnt use it, but iNk (Psh-Bot developer) will add Socks-Proxy support verry soon.

German/Deutsch
Ohne Proxy Unterstützung hat der PSH-Bot ein seht hores Ban/Captscha/Bestrafungs Risiko. Ihr solltet ihn nicht benutzen, aber iNk (der Push-Bot enrwicker) wird schon sehr bald Socks-Proxy Unterstützung hinzufügen.
05/11/2011 16:45 Serraniel#86
Also für mich ging der But gestenr sicher. Ich hab da jdn gefunden^^
05/11/2011 22:23 Klenix123#87
Sogar mein Konfig tester ist dabei... Hab ich bisher gar nicht gesehen ;-)
Achja gähn, die erste 1e*gold treasure muss auch ein x werden ;-)
05/12/2011 14:54 Serraniel#88
las smich erstmal aus der schule kommen^^
05/12/2011 16:41 EpicFive™#89
Mal ne Frage zu ner Funktion beim Kbot :

Unter Settings -> Kill alien -> kann man auswählen was er so alles abschießen soll. Und wofür ist Random gedacht ? Also was nützt random ?
05/12/2011 16:48 Red Baron#90
Quote:
Originally Posted by EpicFive™ View Post
Mal ne Frage zu ner Funktion beim Kbot :

Unter Settings -> Kill alien -> kann man auswählen was er so alles abschießen soll. Und wofür ist Random gedacht ? Also was nützt random ?
Random steht dafür, wie strikt er sich beim kreiseln an den Radius halten soll.

Bsp.: Du willst einen Krisso schießen und hast dein radius auf 870.
Hast du nun Random auf 10, hält er sich präzise an die 870, nachteil, es sieht nicht normal aus.

Hast du nun Random auf 100, lässt du ihm ein bisschen mehr " freiraum " beim kreiseln. Vorteil: Es sieht menschlich aus.