Bin in zwei Bereichen aufgeteilt.Quote:
Bin mal wieder krank Kollege ;< und wie sieht es bei dir aus?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
hihihhihihiiiihiiiiiii
Ich danke dir mein Freund, kleine Frage vorab, wie hießt du vor deinem Namechange :3?Quote:
Gute Besserung !
Danke dir ebenfalls und hauptsache es läuft mit den Frauen.Quote:
Bin in zwei Bereichen aufgeteilt.
Beruf/Schule, da habe ich es ziemlich streng und bin die ganze Zeit nur am schuften und lernen sowie irgendwelche Kürse besuchen.
Familie/Frauen/Freunde, mehr als super.
Dir wünsche ich wiedermal gute Besserung.
gibt und wieso? :oQuote:
(9 hoch 37) geteilt durch (9 hoch 38)
haha geil xD bi mer lauft ned vell osser lehre ond HIMYM. bi dir?Quote:
Vesanius haha,
am samstig abig beni uf erstfeld in usgang das isch 2.5 stund vo mir entfernt, nume öpper kennt dite, am schluss bini mit 2 woni kenne glernt han zu minere kollegin hei go penne wo in erstfeld wonnt haha, brutal win ich schwör, bin am sunntig am 7 am obig dehei gsi hehe
sup bi dir?
ja grad vorbereite für en kors woni murn han. Und lehre halt wie immer haha, du ehsch schön eine gmötted das weekend? ich hand et so paar jungs atroffe wo eifach teilt hend, itz sind kollege, ged scho no easy type uf dere welt.Quote:
haha geil xD bi mer lauft ned vell osser lehre ond HIMYM. bi dir?
de trottel hends gfilzt haha und er hed ned chönne cho.Quote:
ja grad vorbereite für en kors woni murn han. Und lehre halt wie immer haha, du ehsch schön eine gmötted das weekend? ich hand et so paar jungs atroffe wo eifach teilt hend, itz sind kollege, ged scho no easy type uf dere welt.