Auch gefixt, danke.
Habe jetzt 3 mal jeden Boss in der Krypta gemacht und keinen einzigen Osiris bekommen.Quote:
[Old School]
-Osiris have been added to Crypta
Scheint also im Allgemeinen Probleme mit den Drops zu geben, danke für den Report.Quote:
Habe jetzt 3 mal jeden Boss in der Krypta gemacht und keinen einzigen Osiris bekommen.
^Hat auch ein Clanie von mir bestätigt... Bitte nochmal überprüfen. Danke.^^
Noch ein Nachtrag: Es droppt kein Weihnachtszeug und keine Schneebälle.
€dit: Wenn man in Derion den Turnieradministrator anspricht, crasht das Spiel.
We'll check it out.Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
i used all my buffs but i can see only 6icons in my buffbar (no blue scroll arrow there)
and the quest "ophelia, the leader" (lvl19 quest from payon) doesnt work. if i go to ophelia in the morabia fort and press the complete button in the questmenu nothing happens.
Nein es hat nichts mit der Datenbank zu tun.Quote:
Er wird vergessen haben in der Datenbank den Turnieradmin zu ändern / anzupassen. @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] wenn du willst kann ich dir bei kleinen Sachen helfen. Aber ich glaube weniger das du das möchtest.
This problem came up again.Quote:
After this patch, i noticed some "game Stucks" when you teleport in different areas. is the same problem that Official Servers had back in 2010 when this patch was UP the champions of iberia.
EDIT 1: idk if problem exists only for me, but now every teleport i do from any map to anywhere else game crashes.