[Release] Pseudo D3D *God, Ammo, Nick Detector, 1Hit, 0 Gravity ,...*

03/28/2015 14:58 Marvinmauric1#61
Nice hack.

Hit Range missing :<
03/28/2015 19:37 [C]hewy#62
It's not working for me, is there a function i'm missing to load the hacks into the game? The injection etc has been successful but when I go in a game and turn the hacks on it just stays as if I never did anything.
03/29/2015 10:27 acappiz#63
is it working for win 7 x32 bit?
03/29/2015 10:48 sanguin6#64
Quote:
Originally Posted by acappiz View Post
is it working for win 7 x32 bit?
i think not
03/29/2015 11:17 vamprapist2#65
The suicide button does not work. I flip it on and off nothing happens.
03/29/2015 15:58 the.hack...19#66
test on win7 32bit

not work...
03/29/2015 15:59 .Array#67
works on win 7 32 bit but crashes
03/29/2015 19:57 CGermanotta#68
Work but some minutes
03/31/2015 15:57 KiTYKEEEY#69
Nice design erinnert an K1ras alten Trainer bei alaplaya :D
04/01/2015 17:20 derleichtekill2#70
Tutorial Please.... :) ;(
04/01/2015 17:22 12monata#71
All the 32bit comments.. guys you need a 32bit bypass or a hider c: :handsdown:
04/01/2015 17:33 derleichtekill2#72
Ach stimmt ja ist ja eh nurn fake -.-" xD
04/04/2015 03:11 tasho2011#73
nice work (win 8 x64)
04/04/2015 07:57 Jyn#74
Injector doesn't work, It automatically stops working when i open it.

Ask to Check online for a solution or just to close the program.

Is there any other working Injector?
04/04/2015 10:50 Kira Mikami#75
Quote:
Originally Posted by derleichtekill2 View Post
Ach stimmt ja ist ja eh nurn fake -.-" xD
Ja und?
Welche Rolle spielt des für den Cheater?
Auch wenn du es nur lustig meinst, es ist einfach lächerlich.

Sollte es ein echter D3D sein, ist er einfach nur um Spiel. Hätte auch kein Arrowmenü sein müssen. Hätte auch einfach ein leeres Fenster des man mit "Insert" schließen/öffnen kann, sein können. Es wäre trotzdem D3D, würde man es richtig programmieren. Das hier ist natürlich kein D3D, und es ist auch kein Pseudo D3D. Wenn das ein Pseudo D3D ist, ist meine Mandarine die ich grade schäle, auch ein Pseudo D3D. Mein LegiX ist ein Pseudo D3D. Alles ist ein Pseudo D3D.

Es funktioniert, und ende. Euch sollte mehr aufregen, dass er es überhaupt "D3D" nennt. Weil es einfach pure Werbung ist(sollte man es so sehen wie ich). Als würde ich in meinen LegiX Titel schreiben: "LegiX ESP, Aimbot, Inf Stamina, Noclip, Ketschup, Merkel"

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nichts gegen dich, lulu.