Wollte mal anmerken dass bei den Tutorial Sites bis auf gamehacking.com alle entweder nicht mehr existieren, die domains verkauft werden oder leere seiten kommen
greetz
08/31/2009 16:06Lion2205#62
Looks good ^^
Here's a Site for Tut on C++ some people might like to learn.. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
09/30/2009 05:19m3feeder#63
ho have a dekaron can i use plzzz my f.s [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
10/04/2009 08:38saweet#64
Great collection! Here's some of my recommended tools that haven't already been posted:
Hex Editing & Editors [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Hex Workshop [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Notepad++ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Notepad++ Plugins
Packet Editing, Capture and Proxy: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - ProxyCap [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - CCProxy
Decompiling: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - .NET Reflector [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - DeSmart (deobfuscate Smart Assembly) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - DeReactor (deobfuscate .NET Reactor) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - DePhe (deobfuscate Phoenix Protector)
Tutorials: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Packet Hacking [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - DLL Injection
10/04/2009 19:26golfio97#65
hi leuts ich habe ein moshA LVL 30er account pls pn my msn [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] tausche mein 30er chara gegen ein legoria account
10/04/2009 19:26golfio97#66
hi leuts ich habe ein moshA LVL 30er account pls pn my msn [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] tausche mein 30er chara gegen ein legoria account ja
10/10/2009 03:36tco03yc#67
stock mal die websites auf einige gehen nicht, mann kann doch keine nicht fuktionierede sacen posen o.O
vorallem als admin nicht
12/22/2009 16:43kepalamautku#68
hack dispatch of army speder to [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
12/22/2009 16:44kepalamautku#69
dispatch army babi
12/24/2009 01:35P-a-i-n#70
Tut's, Source, viele codesnippets wie für BF-Serie, CoD-Serie,CSS-Serie
find ich die beste seite ABER komplett in englisch