Der längste e*pvp Thread XL

01/04/2018 14:23 Andi Goldberger#6031
^ alles was du willst ja bin willig
01/04/2018 14:36 Dr.Toni#6032
Quote:
Originally Posted by ThreeSixxtY View Post
Weil du da bist bro

Moin
Du bist toll
Was machen Sachen ?

Quote:
Originally Posted by Shiva View Post
Bin ja für eine Änderung unserer Namen friends @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ketamin Kalle @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Acid Arnold @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Codein Clemens @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Kratom Karsten @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ritalin Ricky @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Lorazepam Lasse @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Amphetamin Anton @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Benzo Basti

etc etc etc
Hihi find ich gut
Aber was ist das denn Lorazepam für ein Gewürz :confused:
01/04/2018 14:40 'Dennozs#6033
Quote:
Bin ja für eine Änderung unserer Namen friends @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ketamin Kalle @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Acid Arnold @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Codein Clemens @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Kratom Karsten @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ritalin Ricky @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Lorazepam Lasse @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Amphetamin Anton @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Benzo Basti

etc etc etc
würde ich supporten
01/04/2018 14:40 Andi Goldberger#6034
Quote:

etc etc etc
Keta Kalle und Codein Clemens haha beste namen :D:D:D
01/04/2018 15:02 'Dennozs#6035
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
01/04/2018 15:06 schamon#6036
Quote:
Originally Posted by 'Dennozs View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ich glaube dieser dennozs (richtig geschrieben?) hat ein drogenproblem

unterstütze ich! :)
01/04/2018 15:13 'Dennozs#6037
Quote:
Originally Posted by schamon View Post
ich glaube dieser dennozs (richtig geschrieben?) hat ein drogenproblem

unterstütze ich! :)
Sag NEIN zu drogen !!!

und schenk sie lieber mir, ich vernichte sie für dich.
01/04/2018 15:16 schamon#6038
Quote:
Originally Posted by 'Dennozs View Post
Sag NEIN zu drogen !!!

und schenk sie lieber mir, ich vernichte sie für dich.
umweltfreundliche zerlegung von hoch giftigen drogen seit 1995, dafür stehe ich mit meinem namen.
01/04/2018 15:25 'Dennozs#6039
Quote:
Originally Posted by schamon View Post
umweltfreundliche zerlegung von hoch giftigen drogen seit 1995, dafür stehe ich mit meinem namen.
sehr lobenswert !
01/04/2018 15:38 Zeds Dead#6040
Quote:

etc etc etc
Kratom Karsten klingt so derbe scheiße. Lass mich erst H besorgen, damit ich nen cooleren Namen haben kann.

Hi

01/04/2018 15:44 Shiva#6041
Quote:
Originally Posted by Zeds Dead View Post
Kratom Karsten klingt so derbe scheiße. Lass mich erst H besorgen, damit ich nen cooleren Namen haben kann.

Hi

Werd doch selber mal kreativ ... tz

Shore Sven
01/04/2018 15:49 Zeds Dead#6042
Quote:
Werd doch selber mal kreativ ... tz

Shore Sven
Wird dann immer gesagt "wie dumm" egal was ich schon vorgeschlagen habe.

holy shit wie lit ist der geweihmann, gebt euch das, da denke ich mir sofort, wie brichst du am besten die Nacht in die Apotheke ein
01/04/2018 16:40 Dr.Toni#6043
Quote:
Originally Posted by Zeds Dead View Post
Wird dann immer gesagt "wie dumm" egal was ich schon vorgeschlagen habe.

holy shit wie lit ist der geweihmann, gebt euch das, da denke ich mir sofort, wie brichst du am besten die Nacht in die Apotheke ein
Hero Harry

01/04/2018 16:43 Fox#6044
(ಠᴥಠ)
was labert ihr da
01/04/2018 16:47 Dr.Toni#6045
Quote:
Originally Posted by Fox View Post
(ಠᴥಠ)
was labert ihr da
Geht dich nichts an