Gimme an example of how you want the userbar to look like.(Colors, images, etc.)Quote:
Kannst du mir eine mit dem Bushido Zeichen machen und meinem Namen > Ludekk?
In Schwarz/Weiß wäre nett
Wenn du nicht weisst welches Zeichen ich meine
Gimme an example of how you want the userbar to look like.(Colors, images, etc.)Quote:
Kannst du mir eine mit dem Bushido Zeichen machen und meinem Namen > Ludekk?
In Schwarz/Weiß wäre nett
Wenn du nicht weisst welches Zeichen ich meine
Couldn't make the background black since the bushido image itself was black, so what do you think?[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
also als bild das bushido zeichen, das ich dir gepostet habe, dann in schwarz vielleicht der hintergrund und eine weiße schrift mit dem namen ludekk
Thats nice, aber kannst du den Hintergrund dann weiß machen und die Schrift dann Schwarz?Quote:
Couldn't make the background black since the bushido image itself was black, so what do you think?[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
Thats nice, aber kannst du den Hintergrund dann weiß machen und die Schrift dann Schwarz?
(: I'm glad I inspired you!Quote:
Hab mich auch mal an Userbars versucht ;D
Naja was rausgekommen ist sieht man in der Signatur ;D
Nochmals Danke .Arco! für deine die du gemacht hast :) Hat mich inspiriert ^^
Mit freundlichen Grüßen
SynT@x
Thanks I like it, but for some reason when I tried to put it in my signature it said something about allowing only 4 images :/Quote:
here a little present for u ;)
Hope u like it :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Greetings
SynT@x
Quote:
here a little present for u ;)
Hope u like it :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Greetings
SynT@x
Thanks!Quote: