Littel_Multi_Mod_Tool_v.1.0

12/22/2012 13:34 nuno0000#451
In metin2 pt if they do not change attack speed and movement that no longer happens
12/22/2012 21:22 kamarun#452
Ey

OK, people, I have gemrkt logs of mine starters, this is repaired with with everybody start new md5, none colli md5 simply separates zwischeschen 2 _ 120 bytes with start

well
this is sometimes this start

2. I show some mods go after schliesen no more on this, however, lies in script this will repair ivch I würd me are glad about badges

3 oh with black screen is normal I think DT this is normal mu7ss one delay in zone change, but all the same this I will not do, lehrene simply you stand dt you must count with black one can repair it, black jpk is in zone blablabla

so moment I look whether I what vergesen has and who one rehearse with Game hack has pn me to him give I version with tapfis to the testing
12/22/2012 21:56 .United#453
Meine Name in den Credits wird anders geschrieben ;)

Quote:
Originally Posted by kamarun View Post
Ey

OK, people, I have gemrkt logs of mine starters, this is repaired with with everybody start new md5, none colli md5 simply separates zwischeschen 2 _ 120 bytes with start

well
this is sometimes this start

2. I show some mods go after schliesen no more on this, however, lies in script this will repair ivch I würd me are glad about badges

3 oh with black screen is normal I think DT this is normal mu7ss one delay in zone change, but all the same this I will not do, lehrene simply you stand dt you must count with black one can repair it, black jpk is in zone blablabla

so moment I look whether I what vergesen has and who one rehearse with Game hack has pn me to him give I version with tapfis to the testing
Wie jetz Englisch oder Deutsch :S ?
Wahrscheinlich die deutschen Wörter falsch in den Translator eingegeben wah?
12/22/2012 22:26 kamarun#454
Quote:
Originally Posted by .United View Post
Meine Name in den Credits wird anders geschrieben ;)

Wie jetz Englisch oder Deutsch :S ?
Wahrscheinlich die deutschen Wörter falsch in den Translator eingegeben wah?

edit. ne nix translator ich veruch es zu bekämpfen

aber deines hab ich eins zu ein über nommen aber ich übernehme glaub ich noch in skype addys

lg : http://de.wikipedia.org/wiki/Legasthenie

hab haslt das prob._ lese gut- schreibe-schlecht deswegen brauch ich auch imme l#nger
mich würd e mal freuen wenn das jemand versteht und nicht auf die scripts schuat sonst gibts nur noch crash pder libs, ich veröffentliche nur was ich brauche und nicht ihr, seid ihr nicht zufrieden schckt mir einen Mod von euch ich nehem ihn auf ingame und im credit bord

was soll ich noch sagen

lg(ich glaub noch an dieses BOARD und IHR)
12/22/2012 22:38 [uLow]Beni#455
Quote:
Originally Posted by kamarun View Post
edit. ne nix translator ich veruch es zu bekämpfen

aber deines hab ich eins zu ein über nommen aber ich übernehme glaub ich noch in skype addys

lg : Legasthenie

hab haslt das prob._ lese gut- schreibe-schlecht deswegen brauch ich auch imme l#nger
mich würd e mal freuen wenn das jemand versteht und nicht auf die scripts schuat sonst gibts nur noch crash pder libs, ich veröffentliche nur was ich brauche und nicht ihr, seid ihr nicht zufrieden schckt mir einen Mod von euch ich nehem ihn auf ingame und im credit bord

was soll ich noch sagen

lg(ich glaub noch an dieses BOARD und IHR)
an das board glaub ich auch noch, aber an diese sektion nicht.
wenigstens ist jetzt sie jetzt Malware frei dank denn 2aktiven Mods.
12/22/2012 22:47 kamarun#456
Quote:
Originally Posted by !Beni! View Post
an das board glaub ich auch noch, aber an diese sektion nicht.
wenigstens ist jetzt sie jetzt Malware frei dank denn 2aktiven Mods.
ja ich crypte noch nix hab mei eigenen ep packer+
magisg key und so

noch ist dr updtaer in test fase,c is the next in auto is nix mehr zu holen

naja

noch isses oipen source aber ninmnmmmer lange
12/23/2012 01:55 ◙vipez◙#457
Warum geht das nicht auf Pservern?
12/23/2012 06:10 marirobi000#458
Good.Thx.
12/23/2012 11:09 noahrmal#459
Quote:
Originally Posted by ◙vipez◙ View Post
Warum geht das nicht auf Pservern?
Weil das ein Client Mod ist und modifizierten Dateien auf PServer anders sind, z.B die Root.epk/eix.
12/23/2012 13:52 alexcop#460
Hello i have problem with speed_mod when i press the button it don't do anything

Sorry for my bad english i'm romanian
12/23/2012 18:26 Muckey#461
I think the Blackscreen is shown if you deactivated the Multitool.
12/23/2012 23:28 mikeownsz#462
Hey pleas make a ch switcher as player come or beep as player come i will not be banned

He bro very nice!

Pleas do make CH switcher and beep as player come
but i am not will be banned!
12/23/2012 23:59 Norok#463
can you put a mobber hack(or moblock),fix the attack speed. To be able to keep same position and not moving when attacking,and auto attack?then it would be perfect
12/24/2012 13:13 InYourFace™#464
Funktioniert der Hack einwandfrei ohne Kicks dies das?
12/24/2012 13:27 kamarun#465
test it

mobber with kamer funtion

repack logininfo.py and start with my mod
lg