####
First of all, thanks for releasing the files for another private server. I have a few questions regarding this. How do I set up the database from scratch? And how can one create an account to subsequently log in? I've only had experience with private server files from
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] in the past. The database was easier to navigate, and you could make some changes. In your provided version, it's not as straightforward. Understanding how to create a suitable website for accessing the database is also a challenge. Additionally, is it possible to offer multiple server worlds for selection, each with different options/settings (PVP, QUEST, GRINDING, SIEGE, etc.)? Any additional information on this would be greatly appreciated in advance. My plan is to configure and manage the server via a WebApp as much as possible.
Now, regarding the two repositories you've provided, I can create the server and editor as a release using VS 2022, but I can't get the editor to start. Do you have any guidance for me on this?
####
####
Zunächst einmal vielen Dank für die Veröffentlichung der Dateien für einen weiteren privaten Server. Ich habe dazu ein paar Fragen. Wie richte ich die Datenbank von Grund auf ein? Und wie kann man ein Konto erstellen, um sich anschließend einzuloggen? Bisher habe ich nur Erfahrungen mit den privaten Serverdateien von
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] gemacht. Die Datenbank war leichter zu navigieren, und es waren einige Änderungen möglich. In deiner bereitgestellten Version ist das nicht so einfach. Auch das Verständnis dafür, wie man eine geeignete Website für den Zugriff auf die Datenbank erstellt, ist eine Herausforderung. Ist es außerdem möglich, mehrere Serverwelten zur Auswahl zu stellen, die jeweils unterschiedliche Optionen/Einstellungen haben (PVP, QUEST, GRINDING, SIEGE usw.)? Jede zusätzliche Information dazu wäre im Voraus sehr dankbar. Mein Plan ist es, den Server so weit wie möglich über eine WebApp zu konfigurieren und zu verwalten.
Nun zu den beiden Repositories, die du bereitgestellt hast. Ich kann den Server und den Editor als Release mit VS 2022 erstellen, aber ich bekomme den Editor nicht gestartet. Hast du dazu einige Anleitungshinweise für mich?
####