>> Future Flyff - Siege Server <<

07/15/2015 11:39 Hömer#31
If CE did work on this Server it was obvious that this Server won´t be stayable because of all those "Rangerhackers".
And as long as CE works on guild siege servers they´ll go offline.
~My Opinion
07/16/2015 01:50 Tarosx3#32
Don't post sh about balance because as you know we are keep working on it
About cheats: if something still works and its not fixed i will look on it and just update server. I didn't see any stack hackers and database is clean of stats. I didn't even create Vote buttons because server is "BETA-like". We will advertise it when everything will be finished. Thanks for good words and suggestions, be patient ;) our goal is making it best possible.
07/16/2015 09:05 YannickPapa#33
Quote:
Originally Posted by Tarosx3 View Post
Don't post sh about balance because as you know we are keep working on it
About cheats: if something still works and its not fixed i will look on it and just update server. I didn't see any stack hackers and database is clean of stats. I didn't even create Vote buttons because server is "BETA-like". We will advertise it when everything will be finished. Thanks for good words and suggestions, be patient ;) our goal is making it best possible.
so much guys post here that some guys have unbeliveable stats and onehit everything. also on your serveris no function to do Screenshots with capture and you are almost not online for support and check you're server.. and when you dont believe in youre users than good bye
07/16/2015 13:12 Aiion<3#34
Quote:
Originally Posted by Sabe~ View Post
so much guys post here that some guys have unbeliveable stats and onehit everything. also on your serveris no function to do Screenshots with capture and you are almost not online for support and check you're server.. and when you dont believe in youre users than good bye

They have a function to do Screenshots lol, but they didnt show up in the capture folder little bit werd.^^
07/17/2015 20:09 xC0LDB4SHx#35
Is der Server gut?
07/17/2015 22:17 Michi#36
Quote:
Originally Posted by xC0LDB4SHx View Post
Is der Server gut?
Gegenfrage ist die Homepage gut? :D
07/17/2015 23:21 xC0LDB4SHx#37
Okey.. also bin zwar drinne, das Konzept gefällt mir eigentlich, fehlen halt nur noch die User xD

die Homepage dazu sag ich mal nix..
07/17/2015 23:28 Rodopushin#38
Der Server ist gut und von den GW Servern meines Erachtens nach einer der sichersten (abgesehen jetzt mal vom Video und dem hobbylosen Spieler dadrin).
Das balance ist noch in Arbeit, das einzige was fehlt sind wirklich die User.

Wahrscheinlich zocken die alle auf Guilty Flyff, weil man dort rangen kann und die ohne Range nix drauf haben. Ich kann Future Flyff - auch wenn ich nichtmehr lange in der Flyff Szene aktiv sein werde - nur weiterempfehlen. Es fehlen noch Anreize rum GW spielen, sprich bestimmte Verbesserungen für die Rüstung bspw. Statscrolls für Red Chips.
Aber nicht so wie bei Legacy Flyff, dass man da erstmal 10k RC ins Pet investieren muss, damit es 1/3/5/7 wird :^)
07/17/2015 23:38 YannickPapa#39
Quote:
Originally Posted by xXXKillianXXx View Post
Der Server ist gut und von den GW Servern meines Erachtens nach einer der sichersten (abgesehen jetzt mal vom Video und dem hobbylosen Spieler dadrin).
Das balance ist noch in Arbeit, das einzige was fehlt sind wirklich die User.

Wahrscheinlich zocken die alle auf Guilty Flyff, weil man dort rangen kann und die ohne Range nix drauf haben. Ich kann Future Flyff - auch wenn ich nichtmehr lange in der Flyff Szene aktiv sein werde - nur weiterempfehlen. Es fehlen noch Anreize rum GW spielen, sprich bestimmte Verbesserungen für die Rüstung bspw. Statscrolls für Red Chips.
Aber nicht so wie bei Legacy Flyff, dass man da erstmal 10k RC ins Pet investieren muss, damit es 1/3/5/7 wird :^)
Guilty Flyff spielen auch nicht viele.. max. 20 spieler on.
Mich hat Future Flyff abgeschreckt da dort auch welche mit unglaublichen stats rum gerannt sind also 350k+ dmg mit gleichzeitigen 300k+ hp und der Admin meint das niemand stathackt.
07/18/2015 00:16 haikyu#40
Ist ja nicht so das man ginger uns eel kaufen kann
hab 380k HP full sta :D
07/18/2015 00:48 YannickPapa#41
Quote:
Originally Posted by Swat~ View Post
Ist ja nicht so das man ginger uns eel kaufen kann
hab 380k HP full sta :D
und machst ohne switch auch 300k+ dmg ja?
07/18/2015 11:31 TinkyWinky69#42
Fivi der liebe ♥ ( so besser oder ist das jz zu viel liebe? )

Hier nochmal das Video da ich eine Verwarnung von einem Mod bekommen habe wegen "belieidigung" hahaha

Heute wieder Fivi im GW angetroffen^^

Glaube es zwar nicht finde es aber lustig das er sowas schreibt
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Fivi hat nicht an!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
07/18/2015 14:36 haikyu#43
Quote:
Originally Posted by Sabe~ View Post
und machst ohne switch auch 300k+ dmg ja?
Ja gut keine Ahnung er scheint wohl asal dmg gernerft zu haben :)
07/21/2015 20:58 Swag.#44
die balance is kacke bitte kümmert euch mal darum -.-
08/06/2015 20:35 smbk1210#45
is there english in this?