Quote:
Originally Posted by casper06
Gibt es eine Möglichkeit, dass es irgendwie von der GF erkannt wird, wenn man den Stone Finder verwendet?
|
nein es gibt für die GF keine Möglich keit dieses zu Kontrolieren ob du den Stone Finder benutzt oder nicht. lg
Hi I have forgotten something important, and that I have the Metinstone update list, which the Metine just stand there splashing around in German, but you used a sg, it or another `clienten heisen the Metinstones otherwise the stones.txt I have nacher he also update the client on the stones Fremsprachigen Finds Thank you for your understanding, lg
Hi ich habe etwas Wichtiges vergessen, und zwar muss ich die Metin Stein Liste updaten, den die Metine stehen da nur auf Deutsch drinn, benutzt man aber einen sg,it oder einen andren clienten heisen die Metin Steine anders die stones.txt muss ich nacher updaten das er auch auf Fremsprachigen Clienten die Steine Findet, Danke für euer verständnis, lg
Edit:
Important:
Hi I have started to translate for you the Metinstone dedector list for the folder, the client works in foreign languages such as the Stone Finder eg IT / PL / SG etc
You just have euere list for eueren clients from the Annex downloading, unzip the bottom and replace finder with euerem Stone, I will put one after the other for each languages client that costs a little time, please wait until your client also is finished, Thank you for your understanding , lg.