[Bots/Tools] Info-Thread 2.0

09/29/2012 11:51 Serraniel#31
Schön, dass du dich dazu entschieden hast den Thread wieder online gehen zu lassen :)
09/29/2012 16:30 Fancy-Pants#32
Danke I Mistery :)
09/30/2012 11:14 Evron.#33
Danke!
genau der selben meinung bin ich auch.
09/30/2012 11:37 Dr.Toni-old#34
Hört auf zu labern wenn ihr nicht die genauen Hintergründe kennt ;)
09/30/2012 14:01 Fancy-Pants#35
Quote:
Originally Posted by The.Dhalsim View Post
reine Thanks pushing Aktion´.
Erst 700 Thanks kassieren mit dem ersten und jetzt wieder so viel kassieren.
Naja typisch imystery halt nur aufmerksamkeit bekommen.....

#reported
Habe ich auch zuerst gedacht...:o
09/30/2012 17:10 Arby#36
Going to work on the UW Part now, might take me awhile, and you may see some editing.
09/30/2012 17:15 105 077 121#37
Wer beleidigt wird reportet und früher oder später bekommt derjenige Infractions und wird gebannt, das bringt keinem was.

Zudem ist mir die Meinung von leuten wie The.Dhalsim oder Evron sowieso egal, die reporte ich gekonnt & fertig.
09/30/2012 17:26 Fancy-Pants#38
Quote:
Originally Posted by iMysтeяY^ View Post
Wer beleidigt wird reportet und früher oder später bekommt derjenige Infractions und wird gebannt, das bringt keinem was.

Zudem ist mir die Meinung von leuten wie The.Dhalsim oder Evron sowieso egal, die reporte ich gekonnt & fertig.
Ich verstehe nicht warum du den alten Thread geclosed hast.
09/30/2012 18:01 The.Dhalsim#39
Lol dann kümmere dich wenigstens um Den scheiß Thread.
Mach den Zu und nehm den alten wieder.

BTW: PBDO ist schon FERTIG!!!
MACH DEN WENIGSTENS MAL UP TO DATE.

Sowas wie dich brauch die com nicht der sich nur Thanks pusht.
Wenn du schon den Neuen aufmachst dann sag wenigstens warum?!?!?!
und tu die Informationen in den Hauptthread
09/30/2012 18:09 Dr.Toni-old#40
Es hat seine Gründe ;)
Du willst ja auch nicht alles ins Internet stellen?
Und wenn sich ein Mod mit drum kümmert hat schon alles seine Richtigkeit!
Wie soll er denn den Thread updaten wenn er offline ist?
Er hat vielleicht auch noch ein RL?!
09/30/2012 18:22 Arby#41
Quote:
Originally Posted by The.Dhalsim View Post
Lol dann kümmere dich wenigstens um Den scheiß Thread.
Mach den Zu und nehm den alten wieder.

BTW: PBDO ist schon FERTIG!!!
MACH DEN WENIGSTENS MAL UP TO DATE.

Sowas wie dich brauch die com nicht der sich nur Thanks pusht.
Wenn du schon den Neuen aufmachst dann sag wenigstens warum?!?!?!
und tu die Informationen in den Hauptthread
I'll start working on these things when I have finished my table.
Of course it won't be super quick. But I'll do my best...
Enough with the flaming please. The old thread was closed because he didn't have the time. But now there is two people trying to update it. So it can be much much quicker.

Plus it gives me something to do when I'm bored :D Woop.
09/30/2012 18:27 TapaZz#42
Profibot Offline !!
09/30/2012 18:47 Elsastylez#43
Quote:
Originally Posted by Fearful™ View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Tool Download Price Status Thread_Homepage Made by - Tool/Bot
UDOBot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] GunsNRoses
v4.0.1     
FBot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]First75
v3.05 10 Euro   
FBot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]First75

Killbot[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] morningstar261
v0.5.21aCan't download here. Needs backlink    
GGClicker[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Biolog
v2.0     
UpLab[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]mustangv7
v2.0     

If you want any on, just say. I will add the link when I can. Also, post when there is an update and I will try my best to update it as quick as I can.
Looks very sexy :)

But 2 Fbots

and can you add Web to Fbot ?

Like : Thread / Web
09/30/2012 18:50 Arby#44
Quote:
Originally Posted by Elsastylez View Post
Looks very sexy :)

But 2 Fbots

and can you add Web to Fbot ?

Like : Thread / Web
Yeah, I did 2 FBots, one for free and one for paid. So some people know it's both.
I will add the website when I have the time (:
10/02/2012 08:29 moxy729#45
PBDO BOT is online :)