G-Force v2

06/21/2011 19:01 munk17#31
Quote:
Originally Posted by OoKillO View Post
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

G-Force Public Hack v2

Features:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

What you need:

Instructions:

Deutsche Anleitung:

Screenshots:

Video:

Virus Scans:

*No virus :D.

Credits:

@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Menu - D3D - Beta - PTC - Bypass Fix
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - menu - D3D - Beta - Memory - Bypass
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] or @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]- Weapon functions, help with other functions,team leader
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Awesome loader - some Features - tester - hack packer
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Coding assistance - Dos injector - tester
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Logo+YT layout
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - asm expert
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Future help
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - Legal
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] - NO Fall Damage

*Note:
  • sometimes hack tool appear... just click ok and it will disappear..
  • no reload - no delay - sniper hack - single fire - shot gun spread - windows mode - Weapon range - no spread - no recoil can't turn off we will make v2.1 which u can turn off those
    Features off
  • unlimited ammo works when u r hero only
  • if u get send error report error just try again
LONG LIVE *********
Contact @ headshawt@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].ai
@ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Wenn eine fehlermeldung kommt das eine dll.datei fehlt dann downloadet es hier:

my video 2011 june 21.7.2011 :handsdown::handsdown:
06/21/2011 19:02 OoKillO#32
thanks munk17 can i post this to first page?
06/21/2011 19:04 feras3o#33
Crossfire schließt sich immer ich kann ein paar min spielen aber da kommt irgendwas mit hack tool oder soo hilfe !!
06/21/2011 19:06 OoKillO#34
Quote:
Originally Posted by feras3o View Post
Crossfire schließt sich immer ich kann ein paar min spielen aber da kommt irgendwas mit hack tool oder soo hilfe !!
hast du auch bypass on?
06/21/2011 19:07 _Raupi_#35
Fucking Leecher .
LoL wenn iihr kackboons ma auf die echte seite die den hack rasugbracht hat [MP][GH].[net] gehen würdet und ein bischn weiter anch hinten geht da steht das das ein fehler des HAcks ist, also wartet einfach bist der NoOB den neuen (wenn er bald rasukommt) leecht!
06/21/2011 19:07 feras3o#36
Was bedeutes das ? kann ich dan normal weiter spielen ? und wie mach ich es an Für antwort thx ;D
06/21/2011 19:12 OoKillO#37
Quote:
Originally Posted by feras3o View Post
Was bedeutes das ? kann ich dan normal weiter spielen ? und wie mach ich es an Für antwort thx ;D
also im Menu kannst du Bypass on/off machen (mit Pfeiltasten)
mach in on und nach dem Login(im server auswahl) 30 sek. Warten, schnell rein(in die channel auswahl) und raus(in den server auswahl), danach wieder 25 sek warten und dann könnt ihr reingehen
06/21/2011 19:13 munk17#38
guys -.- is not finish ....
06/21/2011 19:14 munk17#39
we must fix this hack more -.- you can wait fem days or 7 days ? ...
06/21/2011 19:16 OoKillO#40
munk17 are you in the G-Force team?
06/21/2011 19:51 -Zhui-#41
Nach einer weile sind bei mir die Buttons schwarz geworden danach verschwanden einige Buchstaben und immer mehr verschwand bis mein ganzer PC abgestürzt ist XDD is das ein bug oder was??
06/21/2011 20:14 Tidus™#42
Mal ne kurze Frage, soll ich wieder en TuT machen für die, bei denen es nicht klappt?
Ich mach ne kurze Umfrage und Edite einfach immer den Post :D.

Ja! Nö!
0 0
06/21/2011 20:38 iDreamer#43
i get hack tool has been detected :(
06/21/2011 20:58 ulykiorra#44
Why say I miss a dll?
help me please
06/21/2011 20:59 i[F]aiL?#45
Es kommt immerd die Meldung Send report nach dem Spiel