Es gaht um fraue und alkohol (gras) nid ums tanze haha, han schu wieder eini wo nacher bi mir chunt go penne hehe.Quote:
Hmm ehnder ned, esch das n disco? chan nöd tanze >.<
Gerade von der Arbeit nach Hause gekommen. Jetzt gönne ich mir einen schönen Abend ohne irgendwelchen Stress oder lernen.Quote:
sup jason ?
Ich verstehe was ihr schreibt :DQuote:
Es gaht um fraue und alkohol (gras) nid ums tanze haha, han schu wieder eini wo nacher bi mir chunt go penne hehe.
Gerade von der Arbeit nach Hause gekommen. Jetzt gönne ich mir einen schönen Abend ohne irgendwelchen Stress oder lernen.
:rtfm::rtfm::rtfm:Quote:
Es gaht um fraue und alkohol nid ums tanze haha, han schu wieder eini wo nacher bi mir chunt go penne hehe.
:rtfm::rtfm::rtfm::rtfm::rtfm::rtfm:Quote:
Gerade von der Arbeit nach Hause gekommen. Jetzt gönne ich mir einen schönen Abend ohne irgendwelchen Stress oder lernen.
Danke Lenni :3Quote:
1. Rumspasten
2. ????
3. gz du kannst jetzt disco-tanzen
Schweizerdeutsch ist Deutsch.Quote:
Ich verstehe was ihr schreibt [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ist ja nicht schwer zu entschlüsseln.
bi mer schu, ich weiss es au nämlech so zimlech alles denn was die z bern öbe schnörred esch eh nome en dreck, de wo de grösst schit id kamrea seit verdient am meiste geld, alles idiote, ossert blocher.Quote:
wa fer skill? i chan der chorz säge was mer mues ändere am politische syschtem i de schwiiz, aber i glaube das esch ned gfröget ;)
(Y)Quote:
bi mer schu, ich weiss es au nämlech so zimlech alles denn was die z bern öbe schnörred esch eh nome en dreck, de wo de grösst schit id kamrea seit verdient am meiste geld, alles idiote, ossert blocher.