[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
have someone a link for the chiniese version 1.08 ?
cant update from 1.07
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
have someone a link for the chiniese version 1.08 ?
cant update from 1.07
same hereQuote:
Dank des Updates geht bei mir garnix mehr.
Habe die englische 1.08 und die chinesische Version.. Englisch sagt er Botmall oderso, Chinesische Version meckert er mit ner Fehlermeldung, die ich natürlich nciht lesen kann, nachdem ich meinen Key mit dem Account identifizieren mag...
Toll :(
Botsmall is ddosing people and claiming they are the official resller, trying to get a monopoly. I got some screenshots in english and whatnot if you need them for the peeps of my forum earlier today, let me know if you want the link for the images.Quote:
Hello, anyone can take screenshots of English settings please? Why does it say upon login to purchase Bot card from BotsMall when I download ENG version from [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ? Thank you.
Where is the Option to turn KS On/Off ?
Quote:
Dank des Updates geht bei mir garnix mehr.
Habe die englische 1.08 und die chinesische Version.. Englisch sagt er Botmall oderso, Chinesische Version meckert er mit ner Fehlermeldung, die ich natürlich nciht lesen kann, nachdem ich meinen Key mit dem Account identifizieren mag...
Toll :(
Hat noch wer das Problem?Quote:
same here