+ Added Pen Bot Function :)
+ Updated EXP Bot Function
Have Fun ~
+ Updated EXP Bot Function
Have Fun ~
Use Le v0.5Quote:
Bonjour, je ne sais pas si mon message c'est envoyer donc voici ce que je fait et j'ai l'erreur suspicious programme .. (j'ai bien les fichier de hamada vu que j'arrive à utiliser le bot de omar)
1 - je lance le bypass (ResourceCheck Bypass)
2 - Je lance le jeu avec les paramètre demander
3 - je vais dans une room scénario 1 joueur - esper
4 - je lance le bot et la le jeu crash avec l'erreur suspicious programme ..
Quote:
every damn version is detected as suspicous dude
Quote:
Don't woke Xingcode er
T^T
Quote:
I tested all his hacks and none of them work, maybe he post this fake shit for "THANKS"
Quote:
So every time i run your bot it give me an error some security alert and no matter what i do it keeps giving me that error how can i fix it ?
Quote:
Suspicious program.
Quote:
No matter in which chronology i start the programs (resource check bypass, s4, bot) I get the "suspicious program detected" message from xigncode. Im not using a 9 min bypass and I am starting the bot and the resource check bypass as admin. still i get this: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] .
any advice would be nice
Quote:
suspicious program detected
Quote:
Me too ..
kinda confirming that its not working unlike your assumptions of it working in the thread.Quote:
Bonjour, je ne sais pas si mon message c'est envoyer donc voici ce que je fait et j'ai l'erreur suspicious programme .. (j'ai bien les fichier de hamada vu que j'arrive à utiliser le bot de omar)
1 - je lance le bypass (ResourceCheck Bypass)
2 - Je lance le jeu avec les paramètre demander
3 - je vais dans une room scénario 1 joueur - esper
4 - je lance le bot et la le jeu crash avec l'erreur suspicious programme ..