Seafight Bot/Tool Info Thread

12/28/2012 04:02 Urteil123#16
Also der Theard ist schon seit einer längeren zeit nicht mehr up2date da er schon lange gebannt ist ich hab Fearful darauf hingewissen und auch mit ihm über so einen neuen sticky theard gesprochen.... Also ich weiß am besten was hier grad los ist ....

und wegen dem titel hab ich auch mit fearful geschrieben und gesagt das ich ein neuen theard aufmachen werde und ihm unbennen werde ;-)
12/28/2012 04:02 jarit#17
Verteidigungen gegen Urteil123´s Anschuldigungen:

#Explanation added
12/29/2012 01:18 SeaDoc#18
Quote:
Originally Posted by jarit View Post
Buyable Bots and Tools

ProgrammePriceProgrammartExplanationThread
Seacrusher30€BotIt explains itself[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wartool50€ToolA larger shootrange, Autoshootback and more[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Free Bots and Tools

ProgrammeProgrammartExplanationThread
Seabot Cracked BotIt explains itself[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Seafight offlineToolYou can play Seafight offline[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bid ToolToolBid automatically on the market[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
KaufToolToolBuy much ammo over the map[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
BotStarterToolOpen your bots automatically and login[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
SFCatcherToolSea ID´s and HP of other player, Autoshootback and more[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bugs

BugRiskExplanationThread
Joker BugLowGet a very high joker (x20 or more)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
SkillbugHighPlace more skillpoint as you have[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Cannonbug(build)LowBuild cannons for only some crystals and pearls[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Cannonbug(ship)MiddleEquip your ship with more can as normally[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

If you want that I add a bot/tool or something else write here. It will be great, if you post some reaction. :)
Wooowoww ... Muni Tool v0.5.rar (925,6 KB, 108x aufgerufen) <-- danke dir und allen anderen
12/29/2012 01:20 jarit#19
Quote:
Originally Posted by SeaDoc View Post
Wooowoww ... Muni Tool v0.5.rar (925,6 KB, 108x aufgerufen) <-- danke dir und allen anderen
Ich gebe nur ein Überblick, für die Downloads sind die Forumuserer zuständig^^

PS: Da ist immernoch ein Thanksbutton ;)
12/29/2012 01:24 SeaDoc#20
Quote:
Originally Posted by jarit View Post
Ich gebe nur ein Überblick, für die Downloads sind die Forumuserer zuständig^^

PS: Da ist immernoch ein Thanksbutton ;)
Hättest du Vllt lust mit zu scripten und kennst dich aus ? .. dann schreib mich doch bitte mal Privat an , danke ! :)
12/29/2012 07:51 jarit#21
€: SFCatcher tested and dont work
#removed SFCatcher
12/29/2012 22:36 sefir01#22
Sfcatcher working , you are not right
12/29/2012 23:06 jarit#23
If it work, please send me a video, where I can see that it really work,because it dont work by me.
€: No proofs for the opposite, so SFCatcher dont work anymore.. :)

#Dalendrisbug add
->untill event ends :)
12/30/2012 12:04 tata26#24
Sehr schön dargestellt :)

Aber du hast noch nen Fehler drinne:
Beim Wartool kriegste keine grössere Reichweite, dies wurde schon längst gefixxt

Gruss
12/30/2012 14:11 jarit#25
Ah .. ok danke :) Ich benutz den Wartool nicht selber, deshalb weiß ich meist nicht ob da was gefixt wird oder nicht.
01/03/2013 19:23 jarit#26
#deckbug added
01/03/2013 21:19 Sinlyu#27
Ich arbeite grad an der neuen version vom sfcatcher. die neue version kommt in 1 bis 3 tagen diesesmal kostenlos. LG Sinlyu
01/03/2013 21:22 jarit#28
Quote:
Originally Posted by Sinlyu View Post
Ich arbeite grad an der neuen version vom sfcatcher. die neue version kommt in 1 bis 3 tagen diesesmal kostenlos. LG Sinlyu
Ich werde sie dann hinzufügen :)
01/05/2013 15:12 jarit#29
#Goldbug add
#Dalendrisbug entfernt (Event vorbei)
01/06/2013 13:53 Sinlyu#30
SFCatcher 0.2.1.1 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Sollte alles wieder funktionieren.