China Open Beta Screenshot Thread

04/09/2009 10:42 p3m0#16
My Asmodian Pride ;D

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/09/2009 20:26 Kinu#17
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/10/2009 10:59 Kinu#18
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/10/2009 12:08 Unick#19
damit der thread nicht nur von red gefüllt wird, könnt ihr mich beim chillen bestaunen xD

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/11/2009 00:24 Unick#20
und weil gerade der server abgestürzt ist ^^

epvp power :)

habe ausserdem den vorschlag, dass die leute mit den bildern in orginalgöße diese bitte ihre posts editieren sollten... das laden von der seite dauert zu lange deswegen xD
vll einfach ein bisschen kleiner als thumbnail reinstellen? ^^
04/11/2009 00:31 LordRaiden#21
Hab das nochmal mit nicks. (Epvpers- Guild)

Cutscene aus dem Abyss:

04/11/2009 00:33 Unick#22
nice, ich speichers mal. ^^
04/11/2009 00:55 mahoro666#23
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/11/2009 09:30 Kinu#24
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/11/2009 13:05 Agony X#25
Ich war nich beim Gildenpic dabei, ihr Schweinchen. (:
04/11/2009 13:12 mrhanki#26
wer sowas als main durchzieht hat mein respekt

04/11/2009 13:21 Arland#27
So hier mal ein paar Bilder von mir bei meinen ersten schritten durch Atreia.
Nicht besonderes.

04/11/2009 13:23 Kinu#28
Quote:
Originally Posted by mrhanki View Post
wer sowas als main durchzieht hat mein respekt

hahahahahhaha :D

Quote:
Originally Posted by Arland View Post
Nicht besonderes.

Kennt jemand nen guten, kostenlosen Fotoupload Service wo man auch 'ne Gallerie erstellen kann und die Bilder in Originalgröße dargestellt werden? Bei web.de klappt letzteres nicht..

imageshack.us
04/11/2009 13:33 LordRaiden#29
Quote:
Originally Posted by Agony X View Post
Ich war nich beim Gildenpic dabei, ihr Schweinchen. (:
Das Gildenpic war auch nicht geplant. Eigentlich haben wir uns nur getroffen um mal ein bissel pvp zu machen=) Aber ich finde man sollte abschliessend noch mal ein richtiges machen.

Quote:
Originally Posted by Arland View Post
Nicht besonderes.

Kennt jemand nen guten, kostenlosen Fotoupload Service wo man auch 'ne Gallerie erstellen kann und die Bilder in Originalgröße dargestellt werden? Bei web.de klappt letzteres nicht..
Probiers doch mal bei [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. Was besseres fällt mir leider auch nit ein.

Ah, hab grad noch was besseres gefunden: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] wenn du dich da kostenlos registrierst kannst du auch eigene Gallerien erstellen. Bei directupload werden die Bilder in der Regel auch schneller geuppt, weil die Server näher sind.
04/11/2009 13:53 Arland#30
Danke für die Tipps. Habs jetzt hier: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Falls mal besonders schönes interessantes an Bildern entsteht lad ichs einzeln hoch.