Read says, "I AM LEARNER" I'm learning, you fucking idiot.Quote:
take the dev from ur name, if u were a dev u wouldnt had asked such an ignorant question. . . .
HE DID WHAT IN HIS CUP!????Quote:
Te lo digo en castellano gringo pelotudo, pero chupame la japi. Si no vas a responder algo productivo cerra el orto. Por si no viste, vos empesaste a atacarme basilandome con el titulo que figura debajo de mi nombre. Si hubieras respondido de buena manera yo respondia igual, pero todo lo contrario, pedaso de mierda. Ban? jajajaja me importa un carajo jajajajajaj. Ya conseguire respuesta hijo de un bagon cargado de putas. jajajajajaja.
Send screenie would help lol.!Quote:
Read says, "I AM LEARNER" I'm learning, you fucking idiot.
DBMON throws me the error:
File:. / Loader / Article / Item.cpp Line 321
Any idea is and how to fix it?
thx for answer and help
I tell you in Castilian gringo asshole, but the japi chupame. If you're not going to answer something productive ortho closed. In case you did not see, you basilandome empesaste to attack with the title appearing under my name. If you had responded in a good way I answered the same, but on the contrary, pedaso of shit. Ban? hahahaha jajajajajaj give a fuck. Get, and answer the son of a whore bagon loaded. hahahahahaha.Quote:
Te lo digo en castellano gringo pelotudo, pero chupame la japi. Si no vas a responder algo productivo cerra el orto. Por si no viste, vos empesaste a atacarme basilandome con el titulo que figura debajo de mi nombre. Si hubieras respondido de buena manera yo respondia igual, pero todo lo contrario, pedaso de mierda. Ban? jajajaja me importa un carajo jajajajajaj. Ya conseguire respuesta hijo de un bagon cargado de putas. jajajajajaja.