v1.1.5.2 version have GM Detector???
weis den keiner ob ein gm so einstellen kann das wenn er on ist als offline angezeigt wird wenn man ihm eine nachricht schreibt?Quote:
hey,sind gms anschreibar auch wenn sie unsichtbar sind?
ich hab hier die seite entdeckt: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ich spiele auf tarvos,da der gm detector nicht funzt ist die seite doch gut oder?
ich mach es so immer:
1.Ich komme ingame ohne den hack.
2.Ich schreib alle gms an von der seite [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
3.wenn alle offline sind kann mann hacken,und alle 10min wieder die gms anschreiben und wenn einer on ist dan schnell mit dem hack off gehen,so kann mann verhindern das mann gebannt wird,zumindest ist die chance geringer.
oder kann ein gm sein spiel so einstellen das er on ist aber er als offline angezeigt wird wenn mann ihn anschreibt?
Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Read the ReadMe.txt!
Mobber:
Version: Datum: Neuerungen: 1.0 24.12.12 1.0.1 04.01.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.0.2 11.01.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.0 23.01.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.1 05.02.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.2 24.02.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.3 20.03.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.4 16.04.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]1.1.5 20.05.13 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] *
Who? What he do?: DaRealFreak: Telehack, Inventory Manager, Other Things !Benni!: Big Help with many Questions/DropDialog Kamarun: Antifly & Wait DMG via Index, Server for Update System Renozerus: Inspiration (v4a), structure Romeo79: Shop-Creator
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Version 1.1.5.2
01.06.13
Do not reupload the m2k mod somewhere else without my download links if you want more Updates!
Mfg. 123klo