CabalRider Discussion

08/26/2012 14:29 fragnichtwerichbin#271
Hi , also ich habe auch das problem mit Cabalrider DE ....ist ja die alte Version 2.0.21 und wenn ich staret steht da immer noch cabalrider.net denke also es liegt da dran , weil beim EU Rider steht schon cabalriders.com ://

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...

Kann mir vllt einer sagen ob ich da was umschreiben muss ? oder ob da noch was von denen kommt ...ist jetzt schon paar Tage das ich den nicht benutzen kann ..
08/26/2012 22:23 Acid#272
Quote:
Originally Posted by fragnichtwerichbin View Post
Hi , also ich habe auch das problem mit Cabalrider DE ....ist ja die alte Version 2.0.21 und wenn ich staret steht da immer noch cabalrider.net denke also es liegt da dran , weil beim EU Rider steht schon cabalriders.com ://

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...

Kann mir vllt einer sagen ob ich da was umschreiben muss ? oder ob da noch was von denen kommt ...ist jetzt schon paar Tage das ich den nicht benutzen kann ..
Hast du die neueste Version von hier: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Weil diese ist von cabalriders.com.

Mfg,
Acid
08/27/2012 09:09 fragnichtwerichbin#273
Ja die habe ich ....ist die selbe wie vor 4 Wochen schon ^^.... und wenn man die Adapter.dll anschaut ..steht da aber immer noch 13.7 geändert ...beim Eu ist sie am 22.8 geändert ^^... und wenn ich starte steht oben im Rahmen wo die Version steht auhc immer noch Cabalrider.net und bei u schon Cabalriders.com und der startet auch einwandfrei ^^

im offi Forum von Cr bekommt man ja keine antwort ://

Hi Acid , so war grade nochmal auf Cr forum wurde wohl heute geändert xDD

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

ist die neue Datei nun ...könntest das vllt ändern ^^ ...der funzt einwandfrei soweit ^^

langsam werd ich verrückt xDD ...Nachdem ich nun ca 10 minuten an hatte kam erst GG Fehler ok ich starte Pc alles nochmal neu ...lief auch ca 5 Minuten alles ganz toll dann kommt :

Nun hab ich schon fast 10 Tage den Cr umsonst ...kann mir vllt wer sagen was ich noch tun kann ...habe alles wa Acid gechrieben habe befolgt ... GG ordner neu , alle alten CR Datein entfernt CG durchlaufen lassen ...aber mein CR für De meint echt nur zu spinnen
08/27/2012 13:29 planetxx#274
sir acid. is there any news for the new update for cabalrider PH??
08/27/2012 13:42 lostway1#275
hi guys cabalride EU is work ?
08/30/2012 08:24 anakin1010#276
Sir Acid I cant Top up my CE load , Cabal Rider Ph... What Should I do? The error I get is "illegal characters in account." I tried several accnts already but still the same error.. Thanks..
08/30/2012 19:00 nawkaz#277
CR New Website [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/30/2012 21:57 Acid#278
Quote:
Originally Posted by lostway1 View Post
hi guys cabalride EU is work ?
No idea.

Quote:
Originally Posted by anakin1010 View Post
Sir Acid I cant Top up my CE load , Cabal Rider Ph... What Should I do? The error I get is "illegal characters in account." I tried several accnts already but still the same error.. Thanks..
Please contact your agent.

Quote:
Originally Posted by nawkaz View Post
CR New Website [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
And again they changed something :o
08/31/2012 13:43 qieroxer89#279
Dear riders

This [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] can be used

support:
1. the last gg version
2. in the next week , we will compensate two days to all the SG Riders
3. Tonight , all the Riders can have a good sleep ,too , let bots to do the boring things.

Thank you

CR Team

*taken from CR forum (for Cabal SEA/SG only) :)
08/31/2012 13:58 sage99x#280
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] is an external link if you are havng slow down speed in their site
08/31/2012 16:25 fragnichtwerichbin#281
have anyone a other link for CR German ? i have slow down speed and after 30 mins comes wrong server :/
09/04/2012 16:50 dothedonts#282

This error occurs each time I attempt to use ANY bot programs for cabal. Anyone knows how to fix this?

I have win7 64bit OS
09/08/2012 21:13 Vampiria92#283
Hello, just asking, if CR has the hack functions, does it mean it includes bypass?
Which mean, I wont get DC'ed if I run Cheat Engine on?
Have someone tried?
09/08/2012 21:47 Acid#284
Quote:
Originally Posted by Vampiria92 View Post
Hello, just asking, if CR has the hack functions, does it mean it includes bypass?
Which mean, I wont get DC'ed if I run Cheat Engine on?
Have someone tried?
It's not a bypass.
09/08/2012 21:54 Vampiria92#285
Quote:
Originally Posted by Αcid View Post
It's not a bypass.
So, I would get DC'ed if I open Cheat Engine? :(