wo wohnschte komme vorrba und bring dich um ecke mit basiee und geb dir bornstein gbiss du schlumpf du kanst gnix schnupfst deinä Asüirin und rausch dein Rauch mischung du lumpen om,g ok du miiiiiiiiiinus wesen der unter scicht om,g pk wa ers ma allesQuote:
Mein Penis [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
das Schlimmste ist eig, das dass gif schlecht ist und du zu weit entfernt bist um dich jetzt noch zu zerschlagenQuote:
Das schlimmste an diesem Post ist ich hab ihn fast Komplett verstanden D: Ich wohne in Nrw in Aachen. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
wtf habe nun auch einen iMacro Store :DQuote:
Mein Penis [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hab das Gefühl werde erst Morgens irgendwann Banniert [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]