Deadline2 - Begin your Journey [10.03.2018]

03/30/2018 12:41 .Various#2386
Dear Players,

Today we focused on major Bugfixes and some Updates.
We listened to some very good Suggestions of our Players and tried to add some it.

- Dark Flame king drops the Ice Crystal Essence to 100% now.
- Beran Setaou drops Level 70 shoes now
- Goldlumps are dropping from Aladas and Valakas too now.
- Pet leveling is easier now
- The Yang was lowered if you sell Items to the General Store
- Some Daily Quests were corrected
- Picking up an item is fixed now. You don't need to click inside the window anymore.
- The chance to get the notice for the 90 Bioquest has been raised
- Pets from our Petsystem are now storable

- You can now Show and Hide your Costume and weapon Costume
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

- We extended the Tradingwindow which helps you to trade more Items.

- We fixed a Chatbug, where you couldn't click on a shown Item when you pressed L
- Messages don't disappear anymore, when you get kicked.
- Books are coming to your Universal Bag, when you open the Book Chest
- Reviving Groupmembers in Emils Fire Desert with Cure has been fixed

- You can now remove an equipped Dragonstone 100% with the Dragon Tongs. The costs were raised to 85kk.

- You can now activate the Alchemy with CTRL+O.

- Experience of the Setaou Magistrate, Soldier and Archer have been raised.It will help you to level in Chambers.
- The Bunnycostume and hair is now tradable
- Pets exp was lowered. You can level it easier now
- Weapon Skins and costumes increased at Magic Eggs.
- Scroll of Revival has been decreased to 2,5kk at the General store
- The Teleportring+ looks different from the normal Teleportring now
- Small and medium green potions were removed from the game
- You can now have 9.999.999.999 Yang in your Inventory. We raised it.
- Selling Items to the General Store now gives less Yang.
- Researcher's Elixier has been increased from Bosschests.
- Tickets for the Wheel of Fortune have been added as Alternative Drop.

- We added a Guildranklist at the Guardian.

- We added a new Item called Pet Revertus. It allows you to reset your Petskills fully. You find it in our Itemshop.

- 6th Skill of Mental Warrior has been fixed.

Dungeonsystem Changes

- The dungeons "Erebos" (Level 95), "Valakas Glades" (Level 100) sowie "Aladas Valley" (Level 100) were activated and available for players. Please read the description, which can be found in our wiki.

- The damage of the monsters and bosses in the new dungeons, Razaors Firetemple and Kerenos Winter was adjusted (If the changes are still unbalanced please tell us)

- The process of obtaining the dungeon items was changed. We tried to follow an suggestion from a user which we implemented like this: To enter a dungeon you need a passage ticket for the dungeon (Starting from level 90 dungeons). The passage tickets for the dungeons can be created at the npc "Uriel". For the manufacture you will need 10 specific stones, an empty parchment and a certin amount of money. The materials for the manufacture can be obtained from monster, metinstones and bosses on the high level maps (Cape Dragon Fire, Nephrite Bay, Thunder Mountains, Guatama Cliff, Enchanted Forest and Shadow Forest). A complete guide of the whole changes will be added to the wiki soon. Also you are able to exchange your old dungeon items for the new ones at Uriel.

- The dungeon side quests for the high level dungeons were adjusted

- The experience from monsters and bosses in dungeons was increased

We will continue to work on Promotion now.
Your Deadline2 Team
03/30/2018 13:55 Vio.#2387
Mir gefällt das neue Feature, dass man seine eigenen Kostüme ausblenden kann, sehr gut gelungen, weiterhin ein Grund doch zu spielen.
03/30/2018 16:28 Remix v421#2388
Quote:
Originally Posted by ZiriX View Post
Ich hoffe, du zählts dich zu den Top 10 der lächerlichsten User der Metin Community dazu ;)
ich bin platz 1 bis 10 der lächerlichsten user der metin community
03/31/2018 01:56 slenderfarmer#2389
Quote:
Originally Posted by ZiriX View Post
Ich hoffe, du zählts dich zu den Top 10 der lächerlichsten User der Metin Community dazu ;)
nö :), sry falls du server hopper dich angegriffen fühlst durch meine aussage ;)
03/31/2018 13:02 lordkutay#2390
Ist der Server weniger zeitintensiv wie Imperia?
03/31/2018 17:36 BecksIce but the Real#2391
Quote:
Originally Posted by lordkutay View Post
Ist der Server weniger zeitintensiv wie Imperia?
Ne für den Server brauchste viel Zeit, und mit mehreren Account musste eigentlich auch farmen, aber sonst ganz netter server.
Das update mit denn Waffen und rüssis vk bei gemi das das yang runter genommen wurde ist bulls-- , werde erst m,al nicht mehr spielen bis sowas geändert wurde+ promo etc
03/31/2018 20:58 TipicoMitarbeiter#2392
Quote:
Originally Posted by BecksIce but the Real View Post
Ne für den Server brauchste viel Zeit, und mit mehreren Account musste eigentlich auch farmen, aber sonst ganz netter server.
Das update mit denn Waffen und rüssis vk bei gemi das das yang runter genommen wurde ist bulls-- , werde erst m,al nicht mehr spielen bis sowas geändert wurde+ promo etc
genau so seh ich das auch
warte auch erstmal ab
03/31/2018 21:50 thecheckar1996#2393
Wartet ihr auf den reset?
04/01/2018 14:24 Yust4Fun#2394
derzeit geht der server nur kaputt, das team macht mehr und mehr das es schwieriger wird für die im lowlvl. Server wird von tag zu tag leerer, da das team irgendwie gegen die comm arbeitet. Buggs die ständig im Forum gepostet werden, wird nicht drauf eingegangen, eher kommen fixxes " die das team wollen "

von den angeblich " 500+ " spielern auf dem servre merkt man nichts *hust* wobei eh jeder 2te mit mindestens 4-5 CHars gleichzeitig online ist, sonst bringt es im lowlvl nichts zu farmen.
04/01/2018 14:40 SuraKämpfer1#2395
Könntet ihr mich aufklären warum der Server immer weniger Spieler hat oder ist es nur flame? Ich habe jetzt angefangen und kenne die Vorgeschichte nicht wirklich.
Allerdings habe ich auch keinen Bock zu spielen wenn der Server "Reset-gefährdet" ist.
04/01/2018 15:34 slenderfarmer#2396
Quote:
Originally Posted by SuraKämpfer1 View Post
Könntet ihr mich aufklären warum der Server immer weniger Spieler hat oder ist es nur flame? Ich habe jetzt angefangen und kenne die Vorgeschichte nicht wirklich.
Allerdings habe ich auch keinen Bock zu spielen wenn der Server "Reset-gefährdet" ist.
ist nicht reset gefährdet
und weil die ganzen server hopper, nur mitläufer sind, deshalb sind es weniger spieler geworden
& eventuell weil die leute dachten das wird ein server wo du nach 1 woche schon max lvl bist, und man doch farmen muss, und uppen von sachen auch nicht geschenkt ist
04/01/2018 15:51 _Nequ_™#2397
Der Server ist hoter als Kim Kardeshians Busengröße.
04/01/2018 17:16 popelkak#2398
Quote:
Originally Posted by SuraKämpfer1 View Post
Der server hatte schon das 3te mal nen reset.

Shira meinte immer wir werden den anfang erleichtern. Ein scheis macht die. Es wird immer schwerer und unnötiger.
04/01/2018 18:18 *Phoibos*#2399
wann ist den das 3te mal der Reset gekommen nun ? :o
04/01/2018 20:08 TipicoMitarbeiter#2400
ist mom ne scheiss zeit für denn server aber wird schon
<3