[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
Das nennt sich Lol Sektion :awesome: Schon wegen so einer Aussage könnte man dich reporten :awesome:
|
|
flaming hilft bestimm viel ^^^^Quote:
Hatten nen Yi als Jungler ( Ranked ) hab ihn geflamt, weil er Yi spielte und weil er sich Lantern gekauft hat.
Danach stand er 0/4 ( dann hab ich ihn erst geflamt ) Gegner hatten doppelt so viele Kills wie wir, dann haben die gethrowt as shit, und wir haben gewonnen.
never give up xd
٩(ˊᗜˋ*)و Kawaii your donger ٩(ˊᗜˋ*)وQuote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
die erste is ja schon ganz nett
weiß ja nicht aus was für einem paralleluniversum du kommst, aber die würd ich alle wegcockenQuote:
Ich kauf immer BT->IE->PD/StatikQuote:
build passt so?
pls no hate wegen den stats aber kha hat sie iwie alle genommen auf der bot lane und ich bekam keine :((( auch nicht auf den farm achten lel
Supermodels die LoL spielen..Quote: