D2R Pindlebot Trial Release

10/17/2021 10:22 Sir Onikom#196
Quote:
Originally Posted by Sir Onikom View Post
natürlich. alle settings so, wie es in der pdf verlangt wird, large fonds an und spiel auf englisch. ein anderer user hatte grad geschrieben, dass scale auf 100 besser funktionieren würde, werde es gleich mal testen.
somehow it works now flawless. about 20 runs, merc didn't die. scale 80
10/17/2021 11:16 peter-86#197
Quote:
somehow it works now flawless. about 20 runs, merc didn't die. scale 80
was hast du geändert ?

beei mir kommt die nur durch rote portal nachm merk holen - sont klickt sie immer rechts daneben
eisntellungen wie in der anleiotung - scale 80
10/17/2021 11:52 Jesper2700#198
trial expired ?
10/17/2021 11:58 Sir Onikom#199
Quote:
Originally Posted by peter-86 View Post
was hast du geändert ?

beei mir kommt die nur durch rote portal nachm merk holen - sont klickt sie immer rechts daneben
eisntellungen wie in der anleiotung - scale 80
eigentlich nichts, in der "settings.json" war "GammaHD" komplett anders, obwohl ich gestern 4mal gegen gecheckt hatte. ich hab bei meinem fernseher heute auch noch einige "verschlimmbesserungen" ausgestellt, die noch an waren (rauschunterdrückung etc)
10/17/2021 11:58 DemonicxNZ#200
Feedback - 1080p Version

When merc dies, next run you go slightly to far to rehire from terial

Not picking up Unique, only picking up greens

Approaches stash but never puts items into stash, even when inventory is full.

Otherwise working great so far!!!
10/17/2021 12:05 Sir Onikom#201
run works great now, but when you die the bot won't pick the corpse and in act 4 you haven't any money to resurrect your merc and then the bots starts it's routine in act 4 for pindle

Quote:
Originally Posted by DemonicxNZ View Post
Feedback - 1080p Version

Not picking up Unique, only picking up greens

Approaches stash but never puts items into stash, even when inventory is full.

Otherwise working great so far!!!
i haven't that problem. bot picked up unique (lycanders aim) and put it into stash. i also picked up a monarch by myself while the run and the bot put it into my stash
10/17/2021 12:11 chnkywnky#202
Works fine but when I enable pots and auto pick up the bot gets wonky and is not pathing correctly.
10/17/2021 12:45 DemonicxNZ#203
Quote:
run works great now, but when you die the bot won't pick the corpse and in act 4 you haven't any money to resurrect your merc and then the bots starts it's routine in act 4 for pindle

i haven't that problem. bot picked up unique (lycanders aim) and put it into stash. i also picked up a monarch by myself while the run and the bot put it into my stash
1080p?

Might be colour setting my end? U using defaults other then json settings?
10/17/2021 12:49 tw_crusader#204
When am I still getting expired message?
10/17/2021 13:10 Jesper2700#205
Yeah i still get the expired message also even tho i havent used it yet.
10/17/2021 13:16 peter-86#206
Quote:
eigentlich nichts, in der "settings.json" war "GammaHD" komplett anders, obwohl ich gestern 4mal gegen gecheckt hatte. ich hab bei meinem fernseher heute auch noch einige "verschlimmbesserungen" ausgestellt, die noch an waren (rauschunterdrückung etc)
hm verstehe ned was bei mir dann anders ist.
einstellungen alle 1:1 wie in der anleitung.
ich hab kein TV angeschlsosen sodnern ein Monitor. Ganz normal also.
sie hebt sets auf, uneq auf, stasht es. alles gut. kommt aber nur durch portal wenn sie den merk wieder holen musste. sonst klickt sie halt imemr zu weit rechts.
und pots säuft sie ned ^^
10/17/2021 13:43 Meister01985#207
Quote:
sie hebt sets auf, uneq auf, stasht es. alles gut. kommt aber nur durch portal wenn sie den merk wieder holen musste. sonst klickt sie halt imemr zu weit rechts.
irgendwas muss falsch sein bei dir scale richtig ? das richtige large font ?
10/17/2021 15:44 Krumme96#208
Trial expired even though i just downloaded it :/ Any fix?
10/17/2021 15:47 vits17#209
How can I edit what I pick up?
I noticed its not picking up any runes/charms and uniques.
10/17/2021 16:19 Sir Onikom#210
Quote:
spiel ist auf englisch gestellt? ich hatte ja gestern auch das selbe problem... vielleicht mal deine settings.json hier posten, vielleicht sieht man da was

ich weiß nicht, ob meine pötte säuft. mein merc überlebt pindle ohne probleme, aber sobald er (pindle) blitze verschießt, wars das mit meiner sorc und sie frißt dreck und dann geht der bot bei mir nicht die leiche aufheben, hat kein geld, um in akt 4 den merc sie rezzen und dadurch wird die klickroutine verändert und er hängt in akt 4 fest und versucht dort den run zu machen XD

Quote:
Originally Posted by DemonicxNZ View Post
1080p?

Might be colour setting my end? U using defaults other then json settings?
yes, i'm just using the default settings and 1080p. like i already told to peter: maybe you can post your settings.json here, so we could find an error there. i'm playing on a TV and maybe it'll help to deactivate pixelreducing, filteringoptions and so on but this is just a guess