Aeldra - God's Plan | International

10/14/2019 01:02 *FreaK*#1951
Jo wenn dir im high pvp auch nur 1 buff fehlen sollte biste 1hit, das suckt auf jeden Fall. :D
10/14/2019 14:52 QuatschMakker#1952
Habe dort auch neu angefangen und suche Leute mit denen man zusammen zocken kann :)
10/21/2019 21:26 xBes#1953
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hi, from 28.10.2019 until 03.11.2019 the Halloween Event will take place on Aeldra. We want to show you some details about the Halloween Event. During the whole Event the NPC Jack Pumpkin will be available at Map1 in every Kingdom. He have some new Crafting Items and some special Costumes for you in his Shop, check him out ! The Wheel of Fright is also available during the whole Event.

Wheel of Fright:

By defeating monsters you will collect Pumpkin Seeds, 10 Pumpkin Seeds [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] transform to one Pumpkin of Fright [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] . To spin the Wheel of Fright you need one Pumpkin of Fright. The Wheel of Fright got 10 fields and one of them are always stocked with a Jackpot Item. With every Spin you get one Item, with some luck you get one of the Jackpot Items. The selection of Items varies with every new Round.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

You can open the Wheel of Fright at the Event Icon in the upper right corner of your client.
The Items you win will be placed to your Itemshop Storage.

Jackpot Items

Normal Items

Itemshop:

We have also some special Halloween offers for you in our Itemshop.
The Creepy Chest which is limited to 350, is available at 28.10.19 0:00 CEST, be fast to get one !
During the Halloween Event you can buy special Halloween Costum Voucher in the Itemshop. You can exchange those special Vouchers only at Jack Pumkin.
The NPC Jack Pumpin is placed Map1.

Content of Creepy Chest
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Cursed Lion Seal (30% Metins, 25% Experience)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Skeleton-Seal (2000 HP, 20% Monsters, 5% Elements)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ring of Horror (7 Days) (75% Experience, 40% Monsters, 15% Metins, 10% Bosses, 2000 HP)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Nickname Roll (Mount) (10% Metins for your Mount, for 7 Days)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Nickname Roll (Pet) (10% Monsters for your Pet, for 7 Days)

Halloween Costume Shop:

During the Halloween Event there will be a new Costum Shop ingame with special Halloween Costumes.
You can exchange them at Jack Pumpkin for one Halloween Costume Voucher.

Costume Shop Items

Halloween Upgrades:

During the Halloween Event, you can exchange the following Costumes (7 Days) to permanent Costumes! For the exchange you need the 7 Days Version and a Halloween-Wand to get a permanend one. You can get the Halloween-Wand from:
  • Gaya-Shop
  • Wheel of Fright
  • Itemshop

Item to upgradeUpgrade ItemFinal Item
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Crescent Moon Ring (Need Full Time!)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Chuckys Ring[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ring of Horror
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Dark Visionary Robe (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Robe
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bright Visionary Robe (7Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visonary Robe
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Hood (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Robe
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visionary Hood (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visionary Hood
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Night Wing Seal (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Night Wing Seal (20% Monster, 25% Experience)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Swing Seal (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Swing Seal (30% Metins, 25% Experience)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Fire Cat (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Fire Cat (2000 HP, 20% Monster, 15% Metins)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Ice Cat (7 Days)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Ice Cat (2000 HP, 20% Monster, 5% Elements)

Sincerely your
Aeldra -Team
10/21/2019 21:38 Freeesh#1954
habt ihr eigentlich einen zweiten Server in Planung ?
10/21/2019 22:16 DueyBoo#1955
Quote:
Originally Posted by Freeesh View Post
würde mich auch interessieren, ich bin einer von denen die es lieben beim Serverstart dabei zu sein, eure features sind top, aber es fehlt die motivation, zeit zu investieren, wenn der Server seine besten Zeiten schon hinter sich hat (in meinen Augen, die ersten Wochen)
10/21/2019 22:59 Ðεadhαwk™#1956
Quote:
Originally Posted by DueyBoo View Post
würde mich auch interessieren, ich bin einer von denen die es lieben beim Serverstart dabei zu sein, eure features sind top, aber es fehlt die motivation, zeit zu investieren, wenn der Server seine besten Zeiten schon hinter sich hat (in meinen Augen, die ersten Wochen)
Wenn man bedenkt dass Aeldra in den ersten Wochen ungefähr 500 Spieler online hatte und jetzt 2000 sehen das nicht viele Leute so, aber muss jeder selbst wissen. Wenn man aber umbedingt das Verlangen nach Metin2 gerade hat, kann man einfach nur Aeldra empfeheln...
10/21/2019 23:29 Straightforward#1957
Quote:
Das würde meiner Meinung nach kein Sinn machen
10/23/2019 13:45 .uSeriuz#1958
weiß nicht wieso so viele Leute nach einem zweitem server fragen :D
Aktuell ist es deutlich einfacher an eq usw zu kommen als am Anfang, also immer durchstarten jungs :D
10/23/2019 17:32 M2Trading#1959
Quote:
Und was passiert dann nach den ersten Wochen?
Eintagsfliegen wie ihr verlassen den Server nach den ersten Hype-Tagen/Wochen und der Server wird leer.

Aeldra ist einfach ein gutes Langzeitprojekt, die haben sich das über Monate aufgebaut, warum sollte man also einen 2. Server starten für ein paar "Wannabes" die eh nach ein paar Tagen wieder weg sind?
10/24/2019 15:14 #Xenos#1960
Quote:

Und dann spielst du den neuen Server nur den ersten Monat, weil dich danach die meisten vom Fortschritt her überholt haben. Dann sind alle weiter als du und du hast wieder die Motivation verloren?

Aeldra ist ein tolles Langzeitprojekt. Warum sollten sie sich das mit einem 2. Server kaputt machen?

Spiel ihn einfach, bereuen wirst du es nicht. Nimm es doch mal als Herausforderung an aufzuholen nach so einer langen Onlinezeit. Würde mich viel mehr motivieren.. Du hast ja einen bereits geregelten Markt der dir dabei zusätzlich helfen kann.
10/26/2019 12:26 MetinPserverTester#1961
Quote:
Das wäre echt Super würde direkt wieder mit Aeldra anfangen ... wurde damals gehackt und echt 0 Lust wieder von vorne da anzufangen wo 99% schon so heftiges pvp eq. haben das du von jeder guten Farm stelle einfach nur vertrieben wirst
10/26/2019 16:57 alwmq#1962
Quote:
Originally Posted by MetinPserverTester View Post
Das wäre echt Super würde direkt wieder mit Aeldra anfangen ... wurde damals gehackt und echt 0 Lust wieder von vorne da anzufangen wo 99% schon so heftiges pvp eq. haben das du von jeder guten Farm stelle einfach nur vertrieben wirst
Wusste garnicht das andere leute in deinen Run können, um dir den Boss zu klauen.

Und Metins gibt es ja wohl mehr als genug, keine Ahnung wo du farmst...
10/27/2019 12:03 .Cheap#1963
Server war mega im Hype wie es nun ist, weiß ich nicht.
10/27/2019 12:53 .Velox#1964
Quote:
Originally Posted by .Cheap View Post
Server war mega im Hype wie es nun ist, weiß ich nicht.
gibt da so etwas wie eine "homepage"

kannste mal ausprobieren

aeldra.net
10/27/2019 12:54 ~LastHope~#1965
Quote:
Originally Posted by .Velox View Post
gibt da so etwas wie eine "homepage"

kannste mal ausprobieren

aeldra.net
er sammelt doch nur beiträge. Dauert nicht mehr lang, dann ist der nächste crap server draußen