Jo wenn dir im high pvp auch nur 1 buff fehlen sollte biste 1hit, das suckt auf jeden Fall. :D
Content of Creepy Chest |
|---|
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Cursed Lion Seal (30% Metins, 25% Experience) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Skeleton-Seal (2000 HP, 20% Monsters, 5% Elements) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ring of Horror (7 Days) (75% Experience, 40% Monsters, 15% Metins, 10% Bosses, 2000 HP) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Nickname Roll (Mount) (10% Metins for your Mount, for 7 Days) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Nickname Roll (Pet) (10% Monsters for your Pet, for 7 Days) |
| Item to upgrade | Upgrade Item | Final Item |
|---|---|---|
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Crescent Moon Ring (Need Full Time!) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Chuckys Ring | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ring of Horror |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Dark Visionary Robe (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Robe |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Bright Visionary Robe (7Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visonary Robe |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Hood (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Visionary Robe |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visionary Hood (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Bright Visionary Hood |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Night Wing Seal (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Night Wing Seal (20% Monster, 25% Experience) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Swing Seal (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Dark Swing Seal (30% Metins, 25% Experience) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Fire Cat (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Fire Cat (2000 HP, 20% Monster, 15% Metins) |
| [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Ice Cat (7 Days) | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Halloween Wand | [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Seal of the Ice Cat (2000 HP, 20% Monster, 5% Elements) |
würde mich auch interessieren, ich bin einer von denen die es lieben beim Serverstart dabei zu sein, eure features sind top, aber es fehlt die motivation, zeit zu investieren, wenn der Server seine besten Zeiten schon hinter sich hat (in meinen Augen, die ersten Wochen)Quote:
habt ihr eigentlich einen zweiten Server in Planung ?
Wenn man bedenkt dass Aeldra in den ersten Wochen ungefähr 500 Spieler online hatte und jetzt 2000 sehen das nicht viele Leute so, aber muss jeder selbst wissen. Wenn man aber umbedingt das Verlangen nach Metin2 gerade hat, kann man einfach nur Aeldra empfeheln...Quote:
würde mich auch interessieren, ich bin einer von denen die es lieben beim Serverstart dabei zu sein, eure features sind top, aber es fehlt die motivation, zeit zu investieren, wenn der Server seine besten Zeiten schon hinter sich hat (in meinen Augen, die ersten Wochen)
Und was passiert dann nach den ersten Wochen?Quote:
würde mich auch interessieren, ich bin einer von denen die es lieben beim Serverstart dabei zu sein, eure features sind top, aber es fehlt die motivation, zeit zu investieren, wenn der Server seine besten Zeiten schon hinter sich hat (in meinen Augen, die ersten Wochen)
Quote:
Das wäre echt Super würde direkt wieder mit Aeldra anfangen ... wurde damals gehackt und echt 0 Lust wieder von vorne da anzufangen wo 99% schon so heftiges pvp eq. haben das du von jeder guten Farm stelle einfach nur vertrieben wirstQuote:
habt ihr eigentlich einen zweiten Server in Planung ?
Wusste garnicht das andere leute in deinen Run können, um dir den Boss zu klauen.Quote:
Das wäre echt Super würde direkt wieder mit Aeldra anfangen ... wurde damals gehackt und echt 0 Lust wieder von vorne da anzufangen wo 99% schon so heftiges pvp eq. haben das du von jeder guten Farm stelle einfach nur vertrieben wirst