Aeldra - God's Plan | International

07/21/2019 23:53 Mixxon#1711
Quote:
Originally Posted by SuperSaiyajinGott View Post
Lass den ober dir Quatschen, gibts nix abzuwarten, wäre iwas nicht in Ordnung, würde man hier nicht Seelenruhig weitermachen ;)
Machst 0 falsch hier anzufangen & es lohnt sich weil du Hinterherkommst, genug Events sind & es Anfänger freundlich gestaltet ist/wurde sowieso du ebenfalls TOP Support bekommst.
Das stimmt. der Support ist echt Top. Musste noch nicht lange warten bei Fragen etc
07/22/2019 18:20 Metin2.Zephyr#1712
Geiler Server, aber wer da einmal in den Client geschissen hat weiß ich echt nicht.
Wären die kack Anmeldevorgang läuft Bugs und Runtime Errors nicht da, wäre der Server so unendlich nice, aber wenn man schon einloggt und in der ersten Razador Ebene 3x Anmeldevorgang läuft Bug bekommt ist schon gay.

Sonst hats Schattenkrieger Event schon gebockt.
07/22/2019 21:19 Rolliok#1713
Quote:
Originally Posted by Metin2.Zephyr View Post
Geiler Server, aber wer da einmal in den Client geschissen hat weiß ich echt nicht.
Wären die kack Anmeldevorgang läuft Bugs und Runtime Errors nicht da, wäre der Server so unendlich nice, aber wenn man schon einloggt und in der ersten Razador Ebene 3x Anmeldevorgang läuft Bug bekommt ist schon gay.

Sonst hats Schattenkrieger Event schon gebockt.
Ich weis echt nicht was du meinst, hab von niemanden bisher gehört, dass jemand Runtime Errors hat. Geschweige denn, in dem Discord-Report/-Support bereich gesehen, dass dies aufgetreten ist ..
07/23/2019 12:26 *FreaK*#1714
Runtime Error hab ich auch mindestens 1 x alle 60 Minuten. Sonst bei keinem anderen Server.
07/24/2019 10:49 Rolliok#1715
Quote:
Originally Posted by *FreaK* View Post
Runtime Error hab ich auch mindestens 1 x alle 60 Minuten. Sonst bei keinem anderen Server.
Falls das vorkommt, denke ich mal wäre es hilfreich in die syserr zu schauen und die ggf. an die Teamler weiterzugeben oder?
07/24/2019 11:44 .Velox#1716
Quote:
Originally Posted by xajuh View Post
Sehr eigenartig, ich hab das auch noch von keinem Gehört, und nichmal in den streams sieht man das es vorkommt.
Also so schlimm kanns echt nicht sein :O
Kann auch nicht schlimm sein, wenn es einem noch noch nicht selber passiert ist.

Es ist ein richtiger abfuck, WENN es passiert aber es passiert recht selten.
Meistens passiert es ist es unpassendsten Momenten.
07/24/2019 19:54 M2Trading#1717
Quote:
Originally Posted by .Velox View Post
Kann auch nicht schlimm sein, wenn es einem noch noch nicht selber passiert ist.

Es ist ein richtiger abfuck, WENN es passiert aber es passiert recht selten.
Meistens passiert es ist es unpassendsten Momenten.
Lyrisches Meisterwerk HAHA
07/31/2019 15:24 xTeti#1718
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hi,
From 01.08.2019 until 31.08.2019 the Summer Event will take place on Aeldra. We want to show you in some short details the Summer Event.

Itemshop:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Summer Package[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ice Balls:
You can drop 10 different Ice Balls during the Summer Event. The drop is only active on the following days:
  • 01.08.2019 - 04.08.2019
  • 09.08.2019 - 11.08.2019
  • 16.08.2019 - 18.08.2019
  • 23.08.2019 - 25.08.2019

Ice cream mug:
You can fill up a [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice cream mug with 3 different Ice Balls. You can get the [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice cream mug from Uriel. You can get the [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice cream mug every 24 hours.
The [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice cream mug with Ice balls have a duration of 12 hours after activating.
The different Ice Balls give the following bonus:

Iceball
Bonus
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (shockolade) ​ 5% Average Damage​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (vanilla) 5% Skill Damage​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (strawberry)​ 5% Strong against Metinstones​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (pistachio)​ 5% Strong against Bosses​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (yoghurt)​ 8% Strong against Zodiacmonster​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (lemon)​ 8% Strong against Half Human​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (banana)​ 100% Experience Bonus​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (apple)​ 1% to double drop an item (Bonus like the Thief Rune)​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (cherry)​ ​10% Strong against Monsters​
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ice ball (hazelnut)​ +2500 HP​

Ice Ball Exchange:
You can exchange Ice Balls into the following items:

Required Items
Recieved Item
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]20x Ice Ball (every of the 10 different Ice Balls will count)​[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Freezer
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]250x Ice Ball (every of the 10 different Ice Balls will count)[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Soft Ice
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Cresent Moon Ring (Full) + [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Soft Ice[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Ice cream bag(7 days) (75% Exp, 40% Monsters, 15% Metinstones, 10% Boss, 2000 HP)​

Freezer+ and Freezer:

You can get Freezer at Uriel and Freezer+ from the Itemshop. The chests include the following content:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Freezer[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Freezer+[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Sincerely your
Aeldra -Team
08/01/2019 22:21 'FaqeTriiX.#1719
Das mit den Eiskugeln ist richtig geiler Push.

Hoffe es bilden sich bald mal paar PvP Gilden im Roten oder Blauen Reich.. auch warte ich noch gespannt auf das Worldboss System.

Ansonsten ist derzeit echt wieder mit der beste Zeitpunkt anzufangen wegen dem Sommer Event.
08/07/2019 07:41 ShinsooLord#1720
Good server :handsdown:
08/09/2019 11:13 K_o_K66#1721
Dieses Sommerevent uff... das kickt rein :D :D,

Und auch für Neulinge extrem guter Startpush
08/09/2019 12:37 iNeylaa#1722
Man droppt jetzt wieder Eiskugeln das ganze Wochenende, da macht das Farmen gleich viel mehr Spaß. Jeder der hier anfangen möchte, sollte die Chance mit dem Sommer Event auf jeden Fall nutzen. Server macht richtig Spaß, man hat immer was zu tun.
08/09/2019 13:34 Dreyberg#1723
Der Server ist nach wie vor der beste. Jetzt ist der richtige Zeitpunkt auch für neuanfänger mit dem event zu beginnen. Top!
08/10/2019 23:10 R3undert#1724
Ich kann mich nur anschließen, für mich einer der besten P Server. Auf dem Server spiele ich auch sehr aktiv und das mag schon was heißen.
08/11/2019 04:19 k1lL3rb0rN#1725
hats nen besonderen grund warum man beim wechseln der runenseiten neuerdings 5sek warten muss? finde das ist die schlimmste neuerung überhaupt =(

ansonsten teilweise alles beim alten; immer noch sehr einfach, immer noch multiclienting viel zu stark und bildet trotzdem allerdings definitiv mit cw die spitze der deutschen server