[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...Klären wir im HinterzimmerQuote:
Hab in letzter Zeit hier Ein-Wort Postings gelesen, von Admini und Mod. :kekw:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...Klären wir im HinterzimmerQuote:
Hab in letzter Zeit hier Ein-Wort Postings gelesen, von Admini und Mod. :kekw:
Lass meinen Bruder @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] in Ruhe! :notsureif:Quote:
Wer "stahbiles afatar" schreibt, sollte tatsächlich weniger bis gar keine Drogen nehmen, damit es nicht noch schlimmer wird.
scheinbarQuote:
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] sitzt ganzen Tag am Strand und genießt die Cocktails :heh:
Das heißt Community Manager, bei Anliegen bitte an @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] melden [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Quote:
scheinbar
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ey du global kek, regelt mal mp4 direct upload auf epvp, damit endlich mal lustige memes kommen im "funny pics"
Okay. Das ist aber nicht nötig. Es wird so verlaufen, wie von dir gewünscht. :heyguys:Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...Klären wir im Hinterzimmer
Das tue ich. Es war nur ein sehr von Herzen kommender gut gemeinter Rat! :handsdown:Quote:
Lass meinen Bruder @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] in Ruhe! :notsureif:
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] woQuote:
Das heißt Community Manager, bei Anliegen bitte an @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] melden [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
wat ham wir vereinbart?Quote:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ...Klären wir im Hinterzimmer