Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Aion Trading
You last visited: Today at 06:13

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Odin Elyos Gladi 80/80

Discussion on Odin Elyos Gladi 80/80 within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 40
Join Date: Sep 2017
Posts: 45
Received Thanks: 4
Odin Elyos Gladi 80/80

verkaufe meinen gladi mit 11 ulti pve teilen +1 ulti gs+ 1 legend pole auf 15
80/80 kann man 01.07 wieder abgeholt werden und es sind noch 4 chars da auf denen die vzs noch liegen und nurnoch getradet werden müssen.
bei interesse oder fragen hier oder auf discord melden^^
darknessreborn is offline  
Old 07/13/2019, 17:02   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2017
Posts: 28
Received Thanks: 4
Hi, hat der Gladi auch PvP Gear?
SouLxyz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Loki Elyos sty 50 Gladi oder Acc mit 2kk AP + Gladi Twink unter lvl 50
10/26/2016 - Aion Trading - 0 Replies
Alles im Titel eigentlich schon beschrieben. Gesucht wird ein Account, entweder einer mit einem high EQ sty 50 gladi (full geared) oder ein Account mit einem Main Char auf dem mindestens 2kk AP sind und der einen Twink hat, welcher ein Gladi ist im lvl Bereich zwischen 30 und 50. Kinha wären natürlich auch vom Vorteil ;) Angebote einfach hier oder skype: freelanc3r04 up
[Trading] Loki Asmo cleri oder Elyos Gladi gegen loki asmo Gladi
05/09/2016 - Aion Trading - 1 Replies
Tausche meinen cleri Acc 70/70 oder Elyos acc 70/70 gegen deinen loki asmo Account suchen einen 65er Gladi nur mit gutem Gear Mindestens rank 1 65er ap +13 alles Legendary pole etc etc wer so einen gladi gegen einen elyos gladi tauschen würde gern pn oder gegn nen asmo cleri ! zu meinem Gladi auf Elyos Loki -Legendary pole +13 voll combosite gesockelt -65er Rang 1 abyss gear voll Combosite gesockelt +13 alles -65er ap accesoire alles -Mytisch hyperion gear im lager -Kunax gear...
[B] 4Fach Priest Gladi 1mal R1 Gladi [S] R1 Gladi Rogue
05/07/2011 - World of Warcraft Trading - 14 Replies
Hallo ich würde gerne Meinen geliebten Priest gegen einen Top Rogue r1 gladi account tauschen Heldentaten: Waffenträger(in) Hand von Adal Schneller Netherdrache Rachsüchtiger Netherdrache Kriegsbär der Amani Wappenrock der Wettkämpfer Aufziehraketenbot
WTB 90+ Odin OR FF 1mil+ SP Odin
01/23/2010 - Silkroad Online Trading - 0 Replies
WTB lv90+ char on Odin, euro or chinese. Full Farmed. WTB Any Lv Char with 1mil+ SP Euro or Chinese on Odin, preverably with no skills. Naked. WTS/WTT Lv 96 SnS Chinese Char on Odin (Syrilon - http://www.rev6.com/player/Odin/Syrilon.html). Sell for Money on paypal or trade for Lv95 + Char on Odin. Thanks guys. PM me, post here or ask for 'Xfire/MSN'.
WTT 60 ROUGE ON ODIN FOR A 64+ CHINESE ON ODIN
04/20/2008 - Silkroad Online Trading - 1 Replies
WTT pure str rouge/cleric lvl 60 for a lvl 64+ char(pure str or Pure int) it has Devil wings full set of gears daggers and gold. I have not verified an email so you can verify it yourself. i want the char on oasis msg me or leave a reply



All times are GMT +2. The time now is 06:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.