Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Vehalla Templar

Discussion on WTB Vehalla Templar within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2012
Posts: 110
Received Thanks: 1
WTB Vehalla Templar

Looking for Templar/Hunter on Elyos or Asmodier on Vehalla,
Would like to exchange against a Chanter Lvl 58+ Asmodier

Suche einen Hunter/Templer auf Vehalla.
Würde ihn kaufen oder gegend ein Kantor ebenfalls Vehalla tauschen.
troll456b is offline  
Old 02/28/2013, 13:46   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2013
Posts: 113
Received Thanks: 0
/push

/push
tankinc is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
TOP 3 PVP-Templar Vehalla (Elyos) & Insane PVP-EQ Ranger Thor (Elyos) - Same Account!
02/28/2013 - Aion Trading - 4 Replies
Hallo zusammen Da ich ab September extremst wenig Zeit für Aion habe, stelle ich hier meinen Account zum Verkauf. Auf dem Account befinden sich 2 Top equippte Charaktere und einige Twinks. 1) Templer (Vehalla, Elyos, LVL 60, Equipmässig unter den TOP 3): - Triroans GS auf +15 fused mit der 40er elite pvp Waffe (Silence) - Feuerproben PVE-Waffe fused mit der Feuerproben PVP-Waffe - Volles 2-er conditioning FP-Set auf +5 - Volles 1-er conditioning Set (gedacht für blocken oder mres)...
WTS Templar Vehalla ASMO
02/28/2013 - Aion Trading - 3 Replies
I want to sell my asmodian Templar on the new EU Server Vehalla He´s got PvP Gear(eternal arena) and Extendable Greatsword(Lannok) Weaponsmith at the highest lvl on this server (close to 500) PM me your OFFER or QUESTIONS
WTB Elyos Templar auf Vehalla
01/04/2013 - Aion Trading - 0 Replies
Ich suche einen Templer lvl 60 auf Vehalla mit brauchbarem Gear. Bei Interesse bitte per PM anschreiben. LG
WTS Aion-Vehalla Acc 55 cleric, 55 hunter, 39 mage, 38 gladi, 11 templar, 19 sm
08/03/2012 - Aion Trading - 4 Replies
Ich will meinen Aion Account verkaufen, damit ich nicht in Versuchung komme, während der wichtigen Phase meines Studiums Aion zu suchten^^. Der Main-Charakter ist ein 55er Kleriker, Main-Twink ein 55er Hunter, zweiter Twink ein 38er Gladiator, die restlichen Charaktere sind eher zum Spass nebenher. KLERIKER: 1: Full Stoffset "Göttliches Rivalenhelden" auf MV gesockelt. 2: Full Kettenset "Erhabenes Rivalenhelden" auf Mres gesockelt. 3: Orkanschwinge set bis auf 2 Teile auf TP+95...
WTT Templar 55 Vehalla Elyos with 55 Ranger Elyos Vehalla
06/03/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Hi zsm. Möchte meinen 55er Temp auf dem neuen offi Server Vehalla gegen einen gleichwertig eq Ranger/sorc tauschen. Waffe ; Triroans Grossschwert +15 / 8% Pvp Fuse / Silence Godstone Offhand ; Skumas glänzender Kolben / Lähmen Gs Rüstung ; 55er Eternal 1stufiges Set Schmuck; 30pvp schmuck komplett Der Char besitzt noch 190k Ap und knapp 40kk Kinah



All times are GMT +2. The time now is 19:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.