Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Aion Trading
You last visited: Today at 04:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Verkaufe meinen Full Brigade Jäger

Discussion on Verkaufe meinen Full Brigade Jäger within the Aion Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 207
Received Thanks: 21
Verkaufe meinen Full Brigade Jäger

Möchte mein lvl55 Elyos Ranger accound verkaufen Kompletes Wächte Brigade general set +10 sowie Brigade general bogen +10 mit FP anhang Fusoniert daher 13% pvp damage Komplettes Brigade accesior 2 mal ringe 2 mal ohhringe 1 mal Halskette und 1 mal Gürtel M ress Krit sockelung mit food 1916 m ress und mit Mirayou bogen +15 2116 M ress Knappe 100mio kinah server wird auch sicherheistgründen net genant diverse sachen hat er auch noch sammeln 499 äther 499 Handwerk 486 hat das komplette 40 pvp set +15 auch noch und FP set Leder auch noch usw

Akzeptiere Kein paypal nur Überweisung

Auf wunsch kann das auch in ebay reingestellt werden bei Fragen einfach Melden

Push.....
Darkside1985 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
55x Sorcerer,Templar,Assasin-Gears Full Elite 50+10 /Full Brigade Generals
04/04/2012 - Aion Trading - 4 Replies
Contact me on [email protected] Elyos - Assassin Weapons + 10 Guardian Brigade general's Sword Kaisinel's Blessed Bow + 10 Guardian Brigade General's Sword Armor : FUll 50 Elite + 10 Elite Guardian Tribunus's Gear
55 Templar - Full 55 Brigade Generals , Weapons , Accesories , Full 55 Elite +15
02/23/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Weapons : +15 Guardian Brigade General’s Greatsword +15 Menotios’s Warhammer +15 Guardian Brigade General’s Shield Armor Gear : +15 Guardian Brigade General’s Plate Pauldrons +15 Guardian Brigade General’s Plate Greaves +15 Guardian Brigade General’s Gauntlets
full guardian brigade general gear cleric full mr for trade
12/19/2011 - Aion Trading - 1 Replies
hi!my elyos cleric is in spatalos side!as i said has full eternal guardian brigate genral armor.full orange pve accesorites for mr!full 30 elite set mb full arena set eternal unsocketed!sky dragon stuff also and deblikarim shield and mace with hp +8!the character has 499 aether and 300 alchemy!also a midium gear twink lvl 50 ranger and some other for wh and event!has 500k ap on him and 30 platinum medals!im looking for an same gear gladie or templar or assasin ranger elyos side!
[Verkaufe 70troll jäger full epic pve/pvp / pvp server]
10/28/2008 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Verkaufe hier mein Wow account darauf befindet sich ein lvl 70 Troll Jäger auf einem pvp server . Sein pvp equip besteh aus s3-s4 sein pve equip hero inis und kara ! keine verwarnungen char trans rdy alles berreit! da ich keine zei mehr für den Hunter habe verkaufe ich den nun auf den account befinden sich noch ~350gold!! der hunter ha noch 1.000arena punkte und mehrere 10-20k ehre ! meldet euch per icq :494-311-063!
Verkaufe full S1 Tauren Jäger - Talbuk Mount
02/13/2008 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hallo, ich verkaufe meinen geliebten WoW Account zurzeit unter folgendem Link.Gebote per PM sind auch möglich! WoW Account Jäger full S1,Gold und Talbuk Mount bei eBay.de: World of Warcraft (endet 14.02.08 17:40:55 MEZ) Grüße David



All times are GMT +1. The time now is 04:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.