Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:56

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Aion KTZ und SZ Bot

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Aion KTZ und SZ Bot

hab mal ne frage zum thema sicherheit dieser 2 bots hab gehört sie schreiben wohl zum server hin, ich benutze seit 2 tagen den sz nur zum grinden und auch nur wenn ich auch am pc sitze also ich schau ab und zu mal rauf und antworte auch auf fragen oder pm's aber was bringt mir das alles wenn er irgenwelche sachen zum server schreibt kann das einer bestätigen?

Hendaku is offline  
Old   #2

Received Thanks: 2,006
If you would post it in ENGLISH (the most spoken language in the whole world) you'll get better and faster help >.>

Nezekan is offline  
Old   #3

Received Thanks: 2
Aion SZ
Aion KTZ
MMOGUIDER
MacroGoblin
NoFap

The top bots are injection based, so theoretically they have a higher chance of detection, however you can't dispute they are better

soll wohl heißen sie arbeiten besser weil sie speicher auslesen und packete schreiben ,aber die gefahr erkannt zu werden ist wohl auch höher- zu dem looten die ersten beiden auch zu schnell was wohl leicht zu erkennen ist da keiner so schnell die taste drücken kann :-)
paulepanzer is offline  
Old   #4

Received Thanks: 0
Quote:
If you would post it in ENGLISH (the most spoken language in the whole world) you'll get better and faster help >.>
my english:
kk i try it^^

i have some question to the bots Aion KTZ and SZ i have heard does she not so secure, he communicate and write with the server.

Google^^:
I did ask a few of the bots I've heard that they are not as secure, they will probably communicate with the server and write.

@paulepanzer
thx for your info, the new version from SZ dont loot more so fast.
Hendaku is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +1. The time now is 12:56.