Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Main - Discussions / Questions
You last visited: Today at 13:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Infinite Aion under attack??

Closed Thread
 
Old   #1186
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
Received Thanks: 0
man . this post rly turned to online (non-live) chat about infinite AION



tarekmoha is offline  
Old   #1187
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by ViolaViola View Post
We need a "**** you" button like the "thanks" one.
i totaly agree .... lets just make a new post about it


tarekmoha is offline  
Old   #1188
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 3
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by InQrito View Post
oh ok...
i download 1.5.0.10 ;/
Quote:
Originally Posted by ownmade View Post
server is online
Quote:
Originally Posted by czater609 View Post
omg server online all is online without website! ;/ And new players sitll can't make acc and can't play ;/ awesome!
Quote:
Originally Posted by gloriagates711 View Post
the server is online? you guys sure?
Quote:
Originally Posted by skizer23 View Post
Go die


stop using this thread for your sake.
let's just wait...
batumi is offline  
Old   #1189
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 5
Received Thanks: 0
omg why me?
batumi... ;d


InQrito is offline  
Old   #1190
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 9
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by tarekmoha View Post
u sure about this? are you gonna realy make it good as infinite aion (bad as others) or it gonna be s***. will u be rdy for all the offence (attack , not happy fans(non fans :S) and every masive bug appears will just beat the hell outta u , as it will take all of ur time trying to be good (not like playing) u may letterly nt sleep.. :S as ppl always looking 4 update and so and so... ... next time u may think b4 replying xD
are you serious i was kiding lol man!you must go to doctor i think
blademaster55 is offline  
Old   #1191
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 35
Received Thanks: 10
Quote:
Originally Posted by InQrito View Post
omg why me?
batumi... ;d
DoCoCC is offline  
Old   #1192
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by blademaster55 View Post
are you serious i was kiding lol man!you must go to doctor i think
lol , honestly if ur serious about making a server then this is nothing
tarekmoha is offline  
Old   #1193
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 4
Received Thanks: 0
Umm tarekmoha no offense but your sig is kinda.. hmm lets say BIG!!!!!
cant u resize it so it wont take my whole screen lol
triggert1 is offline  
Old   #1194
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by triggert1 View Post
Umm tarekmoha no offense but your sig is kinda.. hmm lets say BIG!!!!!
cant u resize it so it wont take my whole screen lol
yea i noticed it big , lol , so already resized , well..thats what it is now to me..
tarekmoha is offline  
Old   #1195
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 9
Received Thanks: 0
tarekmoha take it easy life is so small to break your nervers for a game.Life needs fun
only fun
blademaster55 is offline  
Old   #1196
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 6
Received Thanks: 0
Tomorrow will be saturday. maybe erb doesn't have to work (he has a job right?!) and will put this whole thing in one piece and online. that's what my hopes are
DarkSamurai is offline  
Old   #1197
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by blademaster55 View Post
tarekmoha take it easy life is so small to break your nervers for a game.Life needs fun
only fun
lol i think i ddnt break my nerves yet and btw i think life is "mostly" fun
tarekmoha is offline  
Old   #1198
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 9
Received Thanks: 0
life is cruel, for we are only born to eventualy die.
mcozy09 is offline  
Old   #1199
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 7
Received Thanks: 0
i want to play! xD hahahahaha
Hunter552 is offline  
Old   #1200
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 2
Received Thanks: 0
me too but we can't Whyy..... I wait all the week to play and i can't right now ! : (


Seith is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +2. The time now is 13:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.