Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 16:25

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

AION Emulator

Closed Thread

Old   #76

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Absol777 View Post
Personnally, fully updating the Korean Open Beta client make me unable to go past the server selection and the xml making the game english doesn't work either so I just did a fresh install and used them (the crack and the xml) directly and everything works but I still get disconnected after some time (with GameGuard bypass too).

Mind sharing where you got a crack for the Korean OB version of Aion? I mean, you'd think it'd be somewhere on this thread considering it's a necessity to get to the character creator now.

Glueman is offline  
Old   #77

Received Thanks: 33
hi .. i have updatet my v21 aion korean client for a test.. i can login and i see servers...

the emulator works ..

but my friend have the same problem...

greets...

terratox is offline  
Old   #78

english:Hello I have a problem. Please explain me how to make to be able to create characters... Must i have a aion client for character creation?
german: Hallo ich hab ein problem... Können Sie mir bitte erklären wie ich das machen soll? Also wie ich charactere erstellen kann ich kann einfach nicht rein bzw nicht mal öffnen. (was braucht man? client? also braucht man für das die vclient?). Wenn ich es öffnen will komt so ein Satz: bin32/aion.bin konnte nicht gefunden werden bitte erklären Sie mir alles wie ich von anfang an machn soll
Danke im voraus
amnael132 is offline  
Old   #79

u need a client to use an emulator, take the chinese client,it works on it 100%

pissi13 is offline  
Old   #80

Received Thanks: 33
how can i use the localserver with the cina client ? i got a **** happens error... xD

Please give me a little help.

P.S. i get it working with the korea client.. but the other doesnt working.

Greetings
terratox is offline  
Old   #81

Huhu,

Also ich habe mir nun den Client geladen und es schaut auch korreckt aus, bis zum einlogfenster. Aber was soll ich da ein geben ich habe doch gar keinen acc
Ich möchte doch nur den charakter editor benutzen um zu sehn wie ich meinen charakter planen könnte.
Ich habe mir die datei auch geladen verstehe aber nciht genau wie ich sie einsetzen soll.
Über Hilfe wäre ich sehr dankbar.
RukiZucki is offline  
Old   #82

Received Thanks: 20
einfach irgendwas bei login/pw eintippen die felder dürfen nur nicht leer sein
mahoro666 is offline  
Old   #83

Habe ich, aber dann steht da nur was auf koreanisch, so das das pw wohl nicht passt.
Ich glaube ich muss das programm in igrendeinene ordner oder so rein tun oder?
Mein englisch ist leider nicht sehr gut daher verstehe ich gar nicht was ich machen muss
RukiZucki is offline  
Old   #84

The Black Market: 130/1/1
Received Thanks: 56
Is there any problem with the character creator on the korean version? I have updated it to the newest version, but when I try to enter the character creation screen I get stuck at the server selection screen. IS there any way to make it work?
Yamivegeta is offline  
Old   #85

I also have the chinese client and I am not able to log in. i have downloaded the files and when I run runlocal.bat it gives me an error and says the system can not find the file bin32\aion.bin. It states the the login server started and the main server thread started. Anyone got a solution to this, and the folder is in the aion folder, but which folder is the specific root folder?
aznalex is offline  
Old   #86

Received Thanks: 20
Quote:
Originally Posted by RukiZucki View Post
Habe ich, aber dann steht da nur was auf koreanisch, so das das pw wohl nicht passt.
Ich glaube ich muss das programm in igrendeinene ordner oder so rein tun oder?
Mein englisch ist leider nicht sehr gut daher verstehe ich gar nicht was ich machen muss
musst den charmanager in den aion hauptordner entpacken und dann die runlocal.bat ausführen
mahoro666 is offline  
Old   #87

Is there a username and password to sign into the server?
aznalex is offline  
Old   #88

Hallo erstmal und danke für den tread.
ich habe da mal ne frage: es geht alles perfekt zu starten doch dann kommt eine Maske vonwegen das windows ein fehler festgestellt hat... wie kann cih das umgehn oder wüsste jemand vllt woran es liegen kann?

Der Screeny --->
Wolliwolle is offline  
Old   #89

I'm having a problem with GameServer.
Somebody could help me?
doluck is offline  
Old   #90

Received Thanks: 1,465
There is no Gameserver