Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 19:14

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Maxus Minimax ( Free / open source AION bot)

Closed Thread

Old   #616

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Smile

Quote:
Originally Posted by Recruit_ View Post
This is probably a dumb question but is there a way to make my cleric cast a heal while fighting a mob when his HP gets below a certain point? Currently he will heal after a fight if his HP is below 70% but what about during a fight?
You must register and activate your account in order to view images.

evalomen is offline  
Old   #617

Received Thanks: 184
Quote:
Originally Posted by Recruit_ View Post
This is probably a dumb question but is there a way to make my cleric cast a heal while fighting a mob when his HP gets below a certain point? Currently he will heal after a fight if his HP is below 70% but what about during a fight?
use EmCast... you can set hp % too... works like a charm

Chefes is offline  
Old   #618

Quote:
Originally Posted by Chefes View Post
probier mal mit Duration: 99999999999 (sollte reichen.. dann hast du immer das geliche mantra "on" ..
Okay probier ich mal, danke für die antwort, ich editier minen post obs ging oder nicht heut abend nach serverwartung
atMika is offline  
Old   #619

Ahh sorry i didn't know Em Cast was short for emergency. Thanks guys.

Recruit_ is offline  
Old   #620

das kannst ja noch einfacher machen!

VBS Script erstellen mit folgendem Inhalt

set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")

do
WScript.Sleep 10000
WshShell.SendKeys "{1}"
loop

Danach ausführen, jetzt wird alle 10sec die Taste 1 gedrückt.

mann kann das auch noch erhöhen, anstant 10000 z.B. 11000 dann sind es alle 11 sec. usw. Mann könnte jetzt noch per Random die Zeit zwischen den Tastendrücken per Zufall generieren...

In Aion ein Macro erstellen -
/Auswahl Adamantium
/Angreifen

(glaube so war es)

Jetzt den Char neben einen Adamantium Spot stellen und der sammelt fleißig nur an dieser Stelle. Ist zwar nicht grade besonders Effizient aber geht.

Dabei interessiert es auch nicht ob was zum sammeln da ist, es wird alle 10 sec das Macro in Aion ausgeführt.

Ich sammel z.B. immer über Macro befehle dann läuft der Char auch gleich auf das Objekt zu, spart das lästige angeklicke auf das Objekt, man trifft ja nicht immer :-)

Allerdings habe ich meinen Char noch nie so hingestellt. Wenn das jemand sieht schreit das immer nur so nach Bot! Obwohl ich behaupte das diese Methode kein Grund ist, schließlich kann ich ja auch selber die Taste drücken.

Bis jetzt hatte ich den Jatagatha zum sammeln benutzt, in drei Tagen a 6h gute 10000 Adamantium Erze... Dumm das die mir meinen Bot Acc gebannt haben... Naja bei eBay gibs ja für günstig Geld neu Accounts.

Quote:
Originally Posted by Todesschrei View Post
des wäre echt nice weil zb. in morheim in der salintus wüste gibts das ein oder andere erz vorkommen was man sonst eig. nichtmal findet ^^ wenn man sich da über nacht hinstellt (und der respawn denk ich ist nicht zu arg lange) hat man am nächsten morgen nen schönes inventar^^
aber ich bin eben dabei den bot voll auszutesten des ist wirklich n schönes ding des muss ich schon sagen n1jäger ist leider nur keine ach so tolle bot klasse.... die kippen immer so schnell um
sk2204 is offline  
Old   #621

Received Thanks: 7
Has anyone tested this with vmware for background mode? I was thinking about doing it but im not sure my comp can handle it. With just the bot and aion running im using about 57% ram and 83% cpu, with max in-game settings. "i know i can set everything to minimum and lower the burden some."
newtoallthis is offline  
Old   #622

Received Thanks: 184
Quote:
Originally Posted by newtoallthis View Post
Has anyone tested this with vmware for background mode? I was thinking about doing it but im not sure my comp can handle it. With just the bot and aion running im using about 57% ram and 83% cpu, with max in-game settings. "i know i can set everything to minimum and lower the burden some."
my guess is it should work on a VM.. though 9.6.3 is pretty resource heavy
... let me know if it runs smooth ^^

im working on a pseudo background mode... it seems a minor add
cause Aion still needs keyboard focus (the window with the darkblue
Titelbar... winxp) ... It works like this... Aion has focus... but its
invisible... you will see the bot (always ontop) and the next window
behind the invisible Aion window... it can be a movie running or just
something that doesn't need keyboard/mouse interactions...

Hide or unhide the Aion window with a key (F7 prolly ...)...
thats what im showing in the video posted above (only the start
with Hide in the window)..

----

Zur Zeit arbeite ich an einem pseudo Hintergrund-Modus... Aion
braucht immer noch den TastaturFocus (sprich aktives Fenster)..
bald kann man mit F7 das Aion Fenster unsichtbar schalten und
man sieht das nächste "Fenster" hinter Aion... Das kann ein Movie-Player sein etc... Aion muss jedoch im focus bleiben...

daher pseudo Hintergrund... ist mal ein Anfang !
Chefes is offline  
Old   #623

i have been running this and other bots with VMware in the background with another game (COD etc) in the foreground for about 3 months now and it works flawlessly, but VMware doesnt have the correct video drivers to render character models...

so test the bot and plot WP's normally in windows then tranfer the bot and all the config files to the virtual machine, run and Voila, lvl while playing your second favourite game :P

*note. i have an i7 940 2.93gHz, 6gb DDR3 ram, ati 4870 1Gb x2 rig*
flexxt is offline  
Old   #624

Any problems with this in the new patch?
Recruit_ is offline  
Old   #625

Received Thanks: 7
Quote:
Originally Posted by flexxt View Post
i have been running this and other bots with VMware in the background with another game (COD etc) in the foreground for about 3 months now and it works flawlessly, but VMware doesnt have the correct video drivers to render character models...

so test the bot and plot WP's normally in windows then tranfer the bot and all the config files to the virtual machine, run and Voila, lvl while playing your second favourite game :P

*note. i have an i7 940 2.93gHz, 6gb DDR3 ram, ati 4870 1Gb x2 rig*
Yeah i just spent the past 4+ hours attempting to get everything going in vmware. Its very possible, and when using vmware 6.5 vmplayer it has no problem with character models. There are problems with the text when i run it though.

But... and a sad but.... You need a system like yours to do it..

Im running win7x64 dual core 2.4ghz 4gb ddr2 gts250 1g, vmware running win7x32. I can run the game and actually play it manually in vmware. however the bot pretty much overloads the system and i miss's buffs wp's ext. to a completely unplayable extream.

Out of curiosity how many cpus and how much ram do you allocate to the virtual machine?
newtoallthis is offline  
Old   #626

anyone know if there is a trick to setting up the bot for aether gathering. i setup the wp's and nodes i want it to gather then the spot to rest, but when i let it run alot of the times it will just fly towards it and then it types the gather command and flys away and misses it.
evalomen is offline  
Old   #627

Hey leute,
habe mir heute mal das programm geladen und das ist auch mein erstes bot proramm. Jetzt wollte ich mal fragen wie es so funktioniert und ob es mit dem neuem patch von aion gut funktioniert. Also habe mich schonmal ein wenig versucht und wegpunkte geht so weit aber mit dem kampsystem bin ich noch nicht so wirklich klar gekommen. Würde mich über eine kleine beschreibung freuen.
Naja und ein kleines problem gibt´s schon beim ablaufen der wegpunkte kommt er manchmal ins schleudern oder amcht komische bewegungen und öffnet einfach mal so fenster die ich garnicht brauche^^.
Würde mich über hilfe freuen. Danke schonmal im voraus.
Lattenhaus is offline  
Old   #628

elite*gold: 41
Received Thanks: 108
@Lattenhaus hey
es ist ganz einfach mit dem bot zu zocken
bis du aber wirklich einfach mal für 3 std weggehen kannst ohne angst zu haben das er dir nicht krepiert braucht man n bischen für die einstellungen
ich habs z.b. heute erst geschaft die kombie aus den attacken,wp,blacklist zu finden und jetz rennt er schon seit gut 3 std ^^wenn du tipps brauchst kannste ja ne PN schreiben

der bot ist wirklich sehr zu empfehlen^^
Todesschrei is offline  
Old   #629

Can someone please explain how to get this bot to work on Infinite aion in a PM please?

Thank you <3
raez13 is offline  
Old   #630

Hello, I wanna check it out, if it works for me. So a short question..

Is MaxusMiniMax_9.6.3 the newest version with up-to-date offsets?

Sylphos is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »