Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 10:14

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

MMO Guider - Aion Online Bot with EU Support

Reply

Old   #256

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
no one buy MMOGuider. you will regret and lose your money.

Malliser is offline  
Old   #257

Received Thanks: 0
So a few questions:

1. Is mmoguider a project with future?
2. Is there any Version in german?
3. Does this Bot work with Windows 7 Ultimate 64 Bit?
4. If i pay with paysafecard how much does it costs?

Sry, for the bad English ^^

------------------------------------------------------------------------------------

So ein paar Fragen:

1. Ist mmoguider ein Projekt mit Zukunft?
2. Gibt es auch eine Deutsche Version?
3. Funktioniert dieser Bot unter Windows 7 Ultimate 64 Bit?
4. Wieviel kostet es wenn ich mit PaySafeCard bezahle?

pabsto is offline  
Old   #258

1. we dont steal Source from anyone
2. we dont steal NCAccounts
3 we are not the same Company from US site
4 we work with the Devloper
5 the com site does not work longer with Devloper
6 com mebers can read post on eu forum to get support on eu site
7 pay with PSC can found on our .eu site look after registration
8 we work sometime for updates and the Orginal Coder works on this
9 Runs on all Windows
10 dont hear on Malliser he write some **** here and have no Account from mmoguider
11 @moxstar we are not the same management from .com site our eu site are administrate from me and not from com we dont work longer with this
12 Wolfen we dont stolen from any bot dont say this
13 @ sunhaq you dont need rebuy to longer use mmoguider you can download all new versions just need rebuy $7.50 for Support we cant give this for free sry but we dont have to do with any from .com site

and now i want to close this Thread if you have questions use our website @

we dont give longer support here !!!
MMOGuider.eu is offline  
Old   #259

Received Thanks: 103
This thread should not be closed as users need to know the true information.

The European site made a-behind the back of the US Site- deal with the incompetent chiense developer. MMOGuider is not orignal and very important key features are based off of another bot. Hence the reason why the UI cannot be changed and simple bugs take weeks to fix.

If you want to be ripped off and be apart of a shame and mockery then go right ahead and buy this bot. ************* is making up more bullshit then is filled in the bot. If only he had the correct facts and then still...this is what happens when you let greedy chinese and germans try to run a botting site...yep.

Wolfe132 is offline  
Old   #260

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by ************* View Post
10 dont hear on Malliser he write some **** here and have no Account from mmoguider
lol, you know nothing.
Malliser is offline  
Old   #261

Received Thanks: 2
I'm using the bot now since along time
i know the coder to btw
the bot works pretty great if you config it right
got my mage from 18 to 23 in a night and maked 400k kinah to..

the bot works great with windows 7 64bit (i'm using it on this os..)
they never have stolen any acc -.- **** rumors..

A time ago the bot wasnt working on some amd machines the coder used my machine to solve this problem he got remote accsess to my pc so he got my aion pw to and he did nothing with it just fix the problem!! so if anyone says **** about kev go home and die-.-

the ************* website has nothign todo with com!!

the admin has anwered all my questions as fast he could-.- yeah sometimes it takes a while but he always answered good as he can!

all this rumors a **** **** off

A tip for all newcomers test this Bot
Learn how to config it good , try more then 1 config ask for help on the ************* forum (AS AN THREAD) and see how this bot works!!

mfg Alexilaih0
KoRn-Freak is offline  
Old   #262

Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by ************* View Post
13 @ sunhaq you dont need rebuy to longer use mmoguider you can download all new versions just need rebuy $7.50 for Support we cant give this for free sry but we dont have to do with any from .com site
That's only true if you don't want to use the bot to craft etc, because nearly all included scripts are bugged or don't work at all. There's no documentation available on how to write your own scripts either, so no idea on how to fix it myself. And guessing what stuff like "COMMAND39=LIVESCOUNT|1,25,99,40003,62" could mean ain't easy.

So I bought your $7.50 offer right when you decided to offer it last year. Been waiting for access since then but I didn't give up hope yet that i'll be able to use this nice bot again, soon =)
sunhag is offline  
Old   #263

elite*gold: 1
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by sunhag View Post
That's only true if you don't want to use the bot to craft etc, because nearly all included scripts are bugged or don't work at all. There's no documentation available on how to write your own scripts either, so no idea on how to fix it myself. And guessing what stuff like "COMMAND39=LIVESCOUNT|1,25,99,40003,62" could mean ain't easy.

So I bought your $7.50 offer right when you decided to offer it last year. Been waiting for access since then but I didn't give up hope yet that i'll be able to use this nice bot again, soon =)
No Documention avaible ? open your Eys and look on Download Section here you can found a .doc file with all Macro Commands

and i say it again here i does not Know your Paypal mail !!!
if you not say to me i cant activate your Account !!
xeloweb is offline  
Old   #264

Received Thanks: 19
Hi
Ich bin echt begeistert von diesem Bot,leichter geht es nicht mehr.

Support: Ab und an kann es ein bissle dauern,aber jeder Mensch hat auch ein Privatleben und ist nicht 24h am Tag online.

Habe viele Klassen vom Bot leveln lassen und bis heute kein Bann,es lohnt sich das Geld für den Bot zu bezahlen.
kimble is offline  
Old   #265

geht das craften den jetzt? ^^
endurex is offline  
Old   #266

Received Thanks: 19
Quote:
Originally Posted by endurex View Post
geht das craften den jetzt? ^^
Ja
kimble is offline  
Old   #267

elite*gold: 1
Received Thanks: 12
Craften geht soweit ja
hier und da benötigen die macros eine Korektur
xeloweb is offline  
Old   #268

hab seit 3 tagen einen mmoguider lifetime account und hab nicht viel gebottet... zack gebannt während ich normal am spielen war und der bot nichtmal lief...
also: nicht zu empfehlen!

es gilt doch deutsches recht mit 14tagen rückgabemöglichkeit! kann ich die paypalzahlung zurückziehen oder wie wollen wir das machen?!
fabinchen is offline  
Old   #269

Derzeit kann ich nur Bestätigen das mehre User gebannt wurden (leider)
doch ob es von MMOGuider kommt oder ob weitere Programme genutzt wurden steht noch in den Sternen

auch wenn andere programme nur kurz gelaufen sind kann das der Grund sein
wir arbeiten derzeit an der untersuchung des Problems und bitten euch mmoguider derzeit nicht weiter zu nutzen bis ihr neues von mir hört
MMOGuider.eu is offline  
Old   #270

So geht MMOGuider mit Usern um , wer sich kritisch äußert und sich nicht einschüchtern lässt wird gnadenlos gebannt soviel zum gekauften Lifetime zugang Support wird bei MMO so klein geschrieben wie ich es noch nicht erlebt hab wenn man hilfe bekommt dann von anderen Usern.
Andere Programme benutzt ich lach mich schlapp MMOGuider bekommt keine Verbesserungen und Neue Funktionen er wird nur auf die Aion Version angepasst und das so schlampig das es nun einige erwischt hat.

MMO dafür das Ihr ständig damit geprahlt habt das es nur 2 Banns gab geht Ihr mit Kritik sehr merkwürdig um aber das erklärt auch die 2 Banns. Alle die aufgrund eures Bots gebannt werden, werden einfach Mundtot gemacht und es wird behauptet es wurden andere Programme benutzt.

Auf der eu Seite ist es noch schlimmer als auf der com der Admin da hatte wenigstens den Arsch in der hose hatte nachdem er erfahren hat das am Bot nichts verbessert wird die seite zu schliessen.
Ihr habt eure user im dunkeln tappen lassen und nach dem Bann bekommt man noch nen tritt in den arsch

Viel Glück mit deiner neuen Seite/Bot ich hoffe die Leute die diesen Programmieren haben mehr ahnung davon als Du und ein bisschen Fingerspitzengefühl für user

Edit: hehe bei paypal werden konfliktlösungen mit der begründung man habe das programm gedownloadet und ich wäre nur 48h gesperrt abgeschmettert......komisch gestern im eu Forum wurde mir gesagt ich soll mein Maul halten da ich mit der Lifetime nur den Lifetime Support aber nicht die ständige verbesserung gekauft hätte. Nur diesen Support erhalte ich nicht mehr da wenn ich mich einloggen möchte kommt sie wurden dauerhaft gesperrt und nix mit 48h wie bei paypal behauptet wo bekomme ich jetzt Lifetime Support ? Sieht für mich ein bisschen nach beschiss aus habe Lifetime Support bezahlt habe diesen 1 Monat bekommen also Lifetime ist für mich etwas anderes.

MMO sei froh das es sich nur um 17€ handelt und sich der aufwand dir ne Lehre zu erteilen sich nicht lohnt.

Ich freu mich schon auf deine neue Seite/Bot wird sicherlich einige Interessieren wie du mit Usern umgehst nachdem du deren Geld kassiert hast.

NoName0815 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »