Hallo sobald mein char (cleric) stirbt bleibt er am obelisc stehen und versucht zu casten usw... er bleibt einfach stehen und beginnt / bricht gleich wider den cast ab.
um dies zu beheben muss ich irgend einen npc ins target nehmen dann startet er wider normal durch.. kann mir wer sagen was ich machen muss um den bug zu beheben?
Hallo sobald mein char (cleric) stirbt bleibt er am obelisc stehen und versucht zu casten usw... er bleibt einfach stehen und beginnt / bricht gleich wider den cast ab.
um dies zu beheben muss ich irgend einen npc ins target nehmen dann startet er wider normal durch.. kann mir wer sagen was ich machen muss um den bug zu beheben?
Kling nach Umstellung deiner Tasten im Spiel. F1 sollte auf "Sich selbst anvisieren" sein. Einfach mal die Tastatureinstellungen resetten.
My server host has some problems with the hard drives so the whole server network is down. They are working on it but because i'm not the only one with a server on their network it could takes a little bit on time until everything is working again.
Don't worry about your licence time! I will add everyone with a licence one week for free!
AionSpot Lite - Free Version of AionSpot 12/31/2018 - Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 72 Replies EDIT: There is no free version available anymore
*This lite version doesn't have all the feature which the normal version has but it is free and doesn't have a time limitation.
Download:
Important: Please set your automatically forward key to "Delete".
Requements: .Net Framework 4.5 / Windows 7 or Windows 8