Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Aion > Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 02:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



AionSpot - Free Bot for EU/NA

Discussion on AionSpot - Free Bot for EU/NA within the Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the Aion category.

Reply
 
Old 02/04/2013, 08:28   #466
 
elite*gold: 70
Join Date: Nov 2011
Posts: 8
Received Thanks: 0
erst mal ein dickes lob funktioniert alles super !

ich hab auch ein paar verbesserungs vorschläge :

1.das er zum beispiel nach dem das inventar voll ist die sachen verkaufen geht zum npc reicht ja wenn es nur alle sonstige gegenstände ist ( würde ich aber in den optionen einstell bar machen ) für leute die es nicht haben wollen

2. das er keine mobs angreift die weniger leben haben als 100% damit mann keinen anderen leuten die mobs wegnimmt würde mich für dieses feat. sehr freuen

hoffe das ist alles machbar und kommt in zukunft rein

aber bis jetzt alles top weiter so
NeYoo is offline  
Old 02/04/2013, 13:44   #467
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 84
Received Thanks: 8
also das skill system und targeting funzt gut ich hab allerdings nen problem.
beispiel der bot targeted nen mob dan fangt er an das mob zu attackiren aber das problem is er rent manschmal von dem mob weg oder vor es, und so komen mehr mobs dazu und mein char vereckt sry my deutsch is kacke .
Bast4rd is offline  
Old 02/04/2013, 15:47   #468
 
aytaruni's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 432
Received Thanks: 16
mir ist aufgefallen das der bot die skills viel zu langsam benutzt die geschwindigkeit mein den vorherigen updates war da schon recht gut
aytaruni is offline  
Old 02/04/2013, 17:35   #469
 
gemlin's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 35
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by mayva View Post
My character is not moving and not targeting
same for me .. still the same as the vid few pages back,even after updates..dunno what i do wrong ;(

there definitely should be some logging feature build in, what you think xmast?
gemlin is offline  
Old 02/04/2013, 18:22   #470
 
xmast's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 980
Received Thanks: 532
Quote:
Originally Posted by gemlin View Post
same for me .. still the same as the vid few pages back,even after updates..dunno what i do wrong ;(

there definitely should be some logging feature build in, what you think xmast?
Maybe you selected the wrong game client? Maybe your key mapping settings are not default?

What exactly do you mean with logging features? Do you play on a private server?
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old 02/04/2013, 18:30   #471
 
gemlin's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 35
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by xmast View Post
Maybe you selected the wrong game client? Maybe your key mapping settings are not default?

What exactly do you mean with logging features? Do you play on a private server?
im on default, even the :': doesnt really help
the client type is right, the HP reading etc are fine...it juts wont move or target

i mean log the run of the program to file - logfile -
i use official game servers

thx for your time man!
gemlin is offline  
Old 02/04/2013, 18:44   #472
 
xmast's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 980
Received Thanks: 532
Quote:
Originally Posted by gemlin View Post
im on default, even the :': doesnt really help
the client type is right, the HP reading etc are fine...it juts wont move or target

i mean log the run of the program to file - logfile -
i use official game servers

thx for your time man!
Well, your automatic forward key should be "NumLock", select nearest enemy should be "TAB".

Do you start the aionspot.exe as administrator and maybe in a compatibility mode?
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old 02/04/2013, 19:27   #473
 
gemlin's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 35
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by xmast View Post
Well, your automatic forward key should be "NumLock", select nearest enemy should be "TAB".

Do you start the aionspot.exe as administrator and maybe in a compatibility mode?
yea,got the keys setup like this (and if i press them with hand it works OK)
i also run it as admin witout compability mode...its strange ;(

just an idea:
maybe its some problem with my windows ? i got Win8 64bit

ok,please give a look at this video,maybe it will help find the problem...
notice the strange camera resetting after i click "start" in the AionSpot....

gemlin is offline  
Old 02/05/2013, 15:48   #474
 
xmast's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 980
Received Thanks: 532
Quote:
Originally Posted by gemlin View Post
yea,got the keys setup like this (and if i press them with hand it works OK)
i also run it as admin witout compability mode...its strange ;(

just an idea:
maybe its some problem with my windows ? i got Win8 64bit

ok,please give a look at this video,maybe it will help find the problem...
notice the strange camera resetting after i click "start" in the AionSpot....

Well thank you for your video, but at the moment I really have no idea why it doesn't work for you ... sorry. I will install windows 8 later and try it by myself.

But maybe the new version will work for you.

Update: 0.8.0 - many bugs fixed, Multi-Client support added
xmast is offline  
Thanks
4 Users
Old 02/05/2013, 18:04   #475
 
gemlin's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 35
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by xmast View Post
Well thank you for your video, but at the moment I really have no idea why it doesn't work for you ... sorry. I will install windows 8 later and try it by myself.

But maybe the new version will work for you.

Update: 0.8.0 - many bugs fixed, Multi-Client support added
sorry man,still no use ... ;(
gemlin is offline  
Old 02/05/2013, 19:06   #476
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 14
Received Thanks: 3
Mit 0.8.1 funtzt soweit alles gut, die skills werden wieder in ketten ausgeführt, looten funtzt soweit getest auch.
mir is aber trotzdem was aufgefallen: wen sich der char setzt wegen tp rest und dan im sitzen von einem mob angegriffen wird steht er auf zieht seine waffe und bleibt einfach stehen... bis mein char tot ist. Desweiteren kann man während der bot läuft teilweiße überhaupt nicht auf aion zugreifen, sprich keine kamera drehen, kein hüpfen, kein mausklich, einfach nichts.
Aber ich bin sicher das wird sich regeln lassen nochmals vielen dank für den kostenlosen bot, mach weiter so

Sry nächster kleine bug... wen der char tot ist und wieder zu den normalen wegpunkten läuft, nimmt er zwar nen mob ins target, steht aber nur davor rum und greift nicht an.. ging mit 0.7.9 noch
LG

EDIT: noch ein kleiner verbesserungsvorschlag: wenn du die aktionen von setzen auf "," und die von looten auf "c" legst brauchst man die nicht in der skillleiste mit durchschalten was heist das die wirklichen skills schneller durchgeschaltet werden und ausgeführt werden da ja nicht soviel drin ist.
Lieg ich damit richtig und könnte man das so machen?
ElmStreetx is offline  
Old 02/05/2013, 19:17   #477
 
xmast's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 980
Received Thanks: 532
Quote:
Originally Posted by ElmStreetx View Post
Mit 0.8.1 funtzt soweit alles gut, die skills werden wieder in ketten ausgeführt, looten funtzt soweit getest auch.
mir is aber trotzdem was aufgefallen: wen sich der char setzt wegen tp rest und dan im sitzen von einem mob angegriffen wird steht er auf zieht seine waffe und bleibt einfach stehen... bis mein char tot ist. Desweiteren kann man während der bot läuft teilweiße überhaupt nicht auf aion zugreifen, sprich keine kamera drehen, kein hüpfen, kein mausklich, einfach nichts.
Aber ich bin sicher das wird sich regeln lassen nochmals vielen dank für den kostenlosen bot, mach weiter so

LG

EDIT: noch ein kleiner verbesserungsvorschlag: wenn du die aktionen von setzen auf "," und die von looten auf "c" legst brauchst man die nicht in der skillleiste mit durchschalten was heist das die wirklichen skills schneller durchgeschaltet werden und ausgeführt werden da ja nicht soviel drin ist.
Lieg ich damit richtig und könnte man das so machen?
Ach, danke für den Report, ich werde mich sofort um den Fehler kümmern. Ich verstehe gar nicht wieso das bei dir zustande kommt, dass du gar nichts anklicken kannst etc. Benutzt du zufällig die 64 Bit Version?

Und nein, es würde rein gar nichts bringen die Tasten einfach direkt anzuklicken .
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old 02/05/2013, 19:21   #478
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 14
Received Thanks: 3
Ich spiele am laptop mit 64 bit ja. den bot hab ich aber am pc laufen unter 32bit aion.
Und das mit den tasten wusste ich nicht deshalb dacht ich mir ich frag einfach mal

EDIT: sry für noch mehr schlechte neuigkeiten.. looten.. er beginnt mit dem looten is aber dan in dem kleinen menü drin wo man auf alles nehmen klicken müsste und verhaart dan so...
ElmStreetx is offline  
Old 02/05/2013, 19:36   #479
 
xmast's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 980
Received Thanks: 532
Quote:
Originally Posted by ElmStreetx View Post
Ich spiele am laptop mit 64 bit ja. den bot hab ich aber am pc laufen unter 32bit aion.
Und das mit den tasten wusste ich nicht deshalb dacht ich mir ich frag einfach mal

EDIT: sry für noch mehr schlechte neuigkeiten.. looten.. er beginnt mit dem looten is aber dan in dem kleinen menü drin wo man auf alles nehmen klicken müsste und verhaart dan so...
Ich arbeite schon daran . Du musst dich nicht für deine Fehlermeldung entschuldigen . Ich finde es gut, dass man die Fehler meldet, so kann ich versuchen sie zu beseitigen.
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old 02/05/2013, 19:40   #480
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 14
Received Thanks: 3
nun ja, aber nicht das es zu viele bugs auf einmal werden und du dan alles hinschmeißt.. wär echt schade drum

Das Problem das ich in aion nichts mehr tun kann taucht auf wenn ich von aion über "alt" + "tab" in den bot wechsle. kann dan auch den bot nicht stoppen auch mit "entf" nicht wie du mal geschrieben hast. hoffe das hilft weiter. und solltest du diesen fehler nicht finden is das auch kein weltuntergang
ElmStreetx is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
AionSpot Lite - Free Version of AionSpot
12/31/2018 - Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 72 Replies
EDIT: There is no free version available anymore *This lite version doesn't have all the feature which the normal version has but it is free and doesn't have a time limitation. Download: Important: Please set your automatically forward key to "Delete". Requements: .Net Framework 4.5 / Windows 7 or Windows 8



All times are GMT +2. The time now is 02:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.