Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Hacks, Bots, Cheats & Exploits
You last visited: Today at 00:31

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

AionSpot - Bot for Aion NA/GameForge

Reply

Old   #601

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
nice job bro ^^ funktioniert richtisch gut

Zu meiner frage :

Kann ich Multiclient zocken? also dass der eine client botet und der andre ja mit dem verdresch ich elys ^^

-----------------------------------

ist gut, funkst halt nur wenn bot verreckt geht er aufn andren client zurück wegen kisk ^^...kann ein bischen desorientieren wenn du am kämpfen bist aber sonst gehts...als assa machst de ja auch mit auto hits so manche fertisch XD

D3adlysin is offline  
Thanks
1 User
Old   #602

Received Thanks: 0
Alright thanks for ur reply, and yes i was so stupid to add the monsters on the blacklist haha.
Now it's working perfectly.
But i noticed one thing.
When the bot target a monster, and that monster is behind a rock, and ur on the otherside, it will just walk towards to rock and being stuck for minuts.. till the monster move itself. So maby u could add : When monster not possible to attack continue walking the waypoints for 2 seconds. 2 seconds is enough to walk away from the rock and target another monster.
__

Another idea.

At healing section of the bot. there are 2 kinds of healing ur health. 1 = rest , 2 = healing skill or potion.
Since im a gladiator i use herb treatment. And i also would like to use a potion.
But it's not possible to use both.
So maby u could add a third option for healing.

with these features: x If health under X% Use it in fight? Press 4 Healing skill or Potion.

surjendraad is offline  
Old   #603

hallo ich wollte mal fragen ob dieses programm kostenfrei ist?

und ich habe dies Net Framework 4.5 heruntergeladen und wollte dann dieses AionSpot v.1.1.9 [Night-Build].rar herunterladen aber es heißt immer ich habe kein programm zum öffnen dafür deshalb kann ich es nicht herunterladen? was kann ich tun
Fibsie is offline  
Old   #604

Kleine Frage mit Hoffnunf auf schnelle Antwort: Ist das Problem bekannt, dass der Bot zwar startet, angreift, dann aber "wie hin und her gerissen" ist von Obelisk und Mob. Er switched die ganze Zeit hin und her. Fernattacken (Gladi) macht er noch aber sonst ein hin und her gerenne. Einstellungssuche, Bug? Bitte Hilfe!

SignumDei is offline  
Old   #605

Received Thanks: 520
Quote:
Originally Posted by surjendraad View Post
Alright thanks for ur reply, and yes i was so stupid to add the monsters on the blacklist haha.
Now it's working perfectly.
But i noticed one thing.
When the bot target a monster, and that monster is behind a rock, and ur on the otherside, it will just walk towards to rock and being stuck for minuts.. till the monster move itself. So maby u could add : When monster not possible to attack continue walking the waypoints for 2 seconds. 2 seconds is enough to walk away from the rock and target another monster.
__

Another idea.

At healing section of the bot. there are 2 kinds of healing ur health. 1 = rest , 2 = healing skill or potion.
Since im a gladiator i use herb treatment. And i also would like to use a potion.
But it's not possible to use both.
So maby u could add a third option for healing.

with these features: x If health under X% Use it in fight? Press 4 Healing skill or Potion.
There is already an unstucking function, the bot doesn't try to run to the mob and stucks for minutes. You have to wait around 25 seconds and it will unstuck your character.

And because of your idea: I will add and option . Thank you for you feedback.

Fibsie: Natürlich ist das Programm kostenfrei, du brauchst allerdings Winrar um es entpackenen zu können, das kannst du ebenfalls kostenlos runterladen, einfach mal in Google suchen.

SignumDei: Ich weiß ja nicht welche Version du benutzt, aber in der aktuellen 1.1.9 passiert das ganz sicher nicht. Außerdem verstehe ich nicht ganz was du meinst, ist Deutsch eine Fremdsprache für dich? Ansonsten bitte besser artikulieren oder in Englisch, Russisch schreiben . Ansonsten Screenshots von deiner Skilleiste sowieso Einstellungen erstellen oder mich in Skype hinzufügen: akaike02, ich helfe gerne :P.
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old   #606

Nein , ich war nur im Stress auf Arbeit und hab das schnell runtergeschrieben. Habe heute die Neuste runtergeladen. Also ich mach die Spots, dann stell ich ihn an den Anfangspunkt und drücke Start, dann bufft er sich ganz normal und läuft los, greift einen gegner an und dann switched er um auf den Obelisk als Ziel und rennt da hin, kriegt dmg, switched um zum mob macht 1 Angriff und dann das ganze wieder von vorne. Endet dann darin, dass er nurnoch ein paar Meter hin und her rennt und dabei natürlich stirbt. Liegt das vll daran, dass der Obelisk nur wenige Meter von Startspot entfert ist und der "Deadrun" deshalb auch nur ein paar Meter ist? Ich bin ratlos, hab jetzt schon an den Einstellungen bisschen gespielt, ohne Ergebnis.
SignumDei is offline  
Old   #607

Quote:
Originally Posted by SignumDei View Post
Nein , ich war nur im Stress auf Arbeit und hab das schnell runtergeschrieben. Habe heute die Neuste runtergeladen. Also ich mach die Spots, dann stell ich ihn an den Anfangspunkt und drücke Start, dann bufft er sich ganz normal und läuft los, greift einen gegner an und dann switched er um auf den Obelisk als Ziel und rennt da hin, kriegt dmg, switched um zum mob macht 1 Angriff und dann das ganze wieder von vorne. Endet dann darin, dass er nurnoch ein paar Meter hin und her rennt und dabei natürlich stirbt. Liegt das vll daran, dass der Obelisk nur wenige Meter von Startspot entfert ist und der "Deadrun" deshalb auch nur ein paar Meter ist? Ich bin ratlos, hab jetzt schon an den Einstellungen bisschen gespielt, ohne Ergebnis.
Füge mich doch bitte in Skype hinzu: akaike02, ich helfe dir dann gerne per Teamviewer .
xmast is offline  
Thanks
1 User
Old   #608

My character only rests and gets up, that's all. Any help pls
luisfilipe89 is offline  
Old   #609

Thanks for the bot works great!
sonnydiric is offline  
Old   #610

Hi, ty for the Bot but :

Your blacklist doesnt work, sometimes its select and kill the blacklist mob.

I want to farm this mob : You must register and activate your account in order to view images. (Aturam Fortress, solo instance lvl 55+ Sarpan)
If he detects you, he summons a mob. Its an infinite farm in a instance, the dream

But your bot kill him sometimes (or i die). He switch between the summon mob and the blacklist mob and i finish to die :/
The programm status is "Running" when its bug.

Can you fix it pls ?

I use 1.2.0 version.

Sorry for my english, i'm french
Nunchak is offline  
Old   #611

Received Thanks: 74
Quote:
Originally Posted by xmast View Post
The only thing I want to do is to give people an ability to use a bot for free. I really spend a lot of time to code this thing and I don't do this to listen to such people like you, Immons.
aaaaaaaaaaaaaaand free bot is gone
soundwave3 is offline  
Old   #612

Quote:
Originally Posted by soundwave3 View Post
aaaaaaaaaaaaaaand free bot is gone
No it is not, you still can use the bot for free, the only thing you have to do is to reopen it after one hour. Or you pay 7 USD and get the lifetime premium version without time limit. I think this is a fair deal.
xmast is offline  
Old   #613

Received Thanks: 7
rename..
[Alpha] AionSpot - Free Aion Bot
to
[Alpha] AionSpot - ALMOST Free Aion Bot !
EchoE is offline  
Old   #614

Quote:
Originally Posted by EchoE View Post
rename..
[Alpha] AionSpot - Free Aion Bot
to
[Alpha] AionSpot - ALMOST Free Aion Bot !
It is still free, you just have to reopen it after one hour. What is your problem? If you don't like it, don't use it ... Please, don't use it .
xmast is offline  
Old   #615

Received Thanks: 117
;*

Immons is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +2. The time now is 00:31.