Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[New Bot] RuBot

Reply

Old   #2146

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Mind replyin in english? When are we receiving update to use on new version of Aion Gameforge.

resinapt is offline  
Old   #2147

elite*gold: 260
Received Thanks: 269
Quote:
Originally Posted by Klausus View Post
Heute ist ja für AION (EU) das Update 4.6 erschienen, wie lange wird man damit rechnen müssen bis ein Update bereit steht?

Gruß!
Hey, muesst nicht warten der patch ist der gleiche wie die NA version also einfach den NA patch in der liste von rubot waehlen.

Gruß

Quote:
Originally Posted by resinapt View Post
Mind replyin in english? When are we receiving update to use on new version of Aion Gameforge.
Hey,

you don't have to wait, sometimes the other patches in the list work as they use the same patch.

In this case just pick the AionNA 32bit patch and you can continue botting.

Regards

kintarooe is offline  
Thanks
1 User
Old   #2148

Received Thanks: 11
There were some major changes made to the aion skill system this recent patch. Once you level up you automatically receive new skills and they update on your skill bar. Currently, my understanding with rubot is that it requires us to manually add new skills to our profiles.

With the current rubot system, if our character is grinding and levels up will the character just stop using skills because they were upgraded automatically? If that is the case, can Hronos make a new system for rubot that automatically upgrade the skills too?
zero462usa is offline  
Old   #2149

Quote:
Originally Posted by zero462usa View Post
There were some major changes made to the aion skill system this recent patch. Once you level up you automatically receive new skills and they update on your skill bar. Currently, my understanding with rubot is that it requires us to manually add new skills to our profiles.

With the current rubot system, if our character is grinding and levels up will the character just stop using skills because they were upgraded automatically? If that is the case, can Hronos make a new system for rubot that automatically upgrade the skills too?
I guess it will still use the lower lvl skills as you shouldn't lose them, you just have to press the update button in rubot once you notice you got new automatically added skills.

Will run some tests later on and let hronos know if something has to happen.

Regards

kintarooe is offline  
Old   #2150

Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by kintarooe View Post
Brauchst dafuer einen key pro bot.

Sonst aber keine limitierungen wie z.B. hwid, ip, account, char etc..

Gruß
Was ist damit gemeint? Kann mein Kollege den Bot auch über meinen erworbenen Key nutzen - oder wie? :O
Klausus is offline  
Old   #2151

Either way Kintaroo, it would be amazing to have Hronos implement a system in rubot to automatically update our skills to the newest ones in rubot. Now, if I update my skills I must manually put them over, changing out all the skills takes a lot of time.

Maybe he can make rubot auto update our skills?
zero462usa is offline  
Old   #2152

Quote:
Was ist damit gemeint? Kann mein Kollege den Bot auch über meinen erworbenen Key nutzen - oder wie? :O
Ja, aber nicht zur selben Zeit.

Ihr koennt euch quasi einen key ueber den tag teilen 12 std / 12 std.

Gruß
kintarooe is offline  
Thanks
1 User
Old   #2153

Quote:
Originally Posted by kintarooe View Post
Ja, aber nicht zur selben Zeit.

Ihr koennt euch quasi einen key ueber den tag teilen 12 std / 12 std.

Gruß
Ah okay, alles klar - muss ich nur hoffen, dass mein Kollege dann nicht dauer-online ist und ich nicht mehr in meinen "eigenen" Bot reinkomme..
Klausus is offline  
Old   #2154

Quote:
Ah okay, alles klar - muss ich nur hoffen, dass mein Kollege dann nicht dauer-online ist und ich nicht mehr in meinen "eigenen" Bot reinkomme..
Yop , das waere schon wichtig - vorallem muss er den bot auch sauber schließen und sicherstellen das der prozess nicht mehr laeuft.

Gruß

AionNA Update:

Still working on an update , please hang tight.

Regards

UPDATE2:

Rubot 1.7.13.5 released !

- support game client 4.5.0.17 [ NA 32 bit ]

Regards

Note to zero:

Hronos will think about the automatic skill refreshing.
kintarooe is offline  
Thanks
1 User
Old   #2155

Great to hear, thanks.
zero462usa is offline  
Old   #2156

And yea just tested the skill feature on AionNA - you can still bot fine.

Once you get new skills rubot will still use the old ones - just press the ingame "new skills available icon" and then refresh the skills in rubot.

Meanwhile hronos might think of a way for the latest aions to be automatic.

Regards
kintarooe is offline  
Old   #2157

Ich hab schon viel in den Einstellungen geschaut aber nichts gefunden.
Ich nutze viel die Funktion Attack + Conditions. Nun greift er aber direkt an sobald ich das Ziel auch nur anvisiert habe. Das ist oft aber blöd wenn ich mir nur mal die Bossbar und den Typ des Mobs angucken will (Elite ect.). Gibt es eine Möglichkeit das es erst losgeht sobald ich rechtsklick bzw. doppelklick auf den Mob mache? Und nicht schon beim normalen Linksklick loslegt?

Gruß!
Klausus is offline  
Old   #2158

Quote:
Ich hab schon viel in den Einstellungen geschaut aber nichts gefunden.
Ich nutze viel die Funktion Attack + Conditions. Nun greift er aber direkt an sobald ich das Ziel auch nur anvisiert habe. Das ist oft aber blöd wenn ich mir nur mal die Bossbar und den Typ des Mobs angucken will (Elite ect.). Gibt es eine Möglichkeit das es erst losgeht sobald ich rechtsklick bzw. doppelklick auf den Mob mache? Und nicht schon beim normalen Linksklick loslegt?

Gruß!
Hey,

du koenntest pause nach jedem monster aktivieren und dann per tastenkombi unpausen.

Das stellt sicher das erst nachdem du unpaused er angreifen wird.

Aber wenn du dir nur anschauen willst ob das monster ein elite mob ist oder nicht , kannst du auch einfach mit der maus drueber gehen - dann erscheint eine box mit hp, name und typ. (in aion)

You must register and activate your account in order to view images.

Gruß
kintarooe is offline  
Thanks
1 User
Old   #2159

Received Thanks: 3
Bei den Einstellungen, was passieren soll wenn ein GM, Feind, oder Freund kommtoder das Inventar voll ist oder der character stirbt, was bedeuetet A?
pimmelkopf95 is offline  
Old   #2160

Quote:
Originally Posted by pimmelkopf95 View Post
Bei den Einstellungen, was passieren soll wenn ein GM, Feind, oder Freund kommtoder das Inventar voll ist oder der character stirbt, was bedeuetet A?
Steht fuer activate , dann kommt das Aion fenster "on top" also nach ganz vorne.

Z.B. wenn du im browser bist und surfst - kommt aion nach ganz vorne und macht dich aufmerksam.

Gruß

kintarooe is offline  
Reply

Tags
2.5-4.5, aion, bot, eu.na.ru.private, rubot

« Previous Thread | Next Thread »