Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Aion > Aion Guides & Strategies
You last visited: Today at 17:06

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

AionEngine Emulator Support Client 2.1.0.x

Reply

Old   #31

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
thx it works

cheater123ende is offline  
Old   #32

free fly doesnt work in some zones example sanctum, and godstones socketing is also a bug
other than the previous post about the bugs
Thank you for a wonderful emu
merry christmas

yUKIONO is offline  
Old   #33

immer wenn ich lvl 9 bin soll ich sofort nen pfad auswählen aber kann die aufstiegs quest nich machen -.-"
Lexxiedoom is offline  
Old   #34

Received Thanks: 249
du musst in den ordner gameserver dann config dann default.config. dann scrollst du runter in die custom sektion und stellst den befehl Second class simply mode auf false

Mfg

.NaoKiii. is offline  
Old   #35

the download link is broken :O
royroyal is offline  
Old   #36

The Download link works perfecktly
But i Add ones more
.NaoKiii. is offline  
Old   #37

Received Thanks: 9
Mahlzeit ich hab da mal eine kleine bescheidene frage und zwar habe ich alles wie auf seite 1 beschrieben gemacht navicat kann connecten und der server läuft aber wenn ich aion starte komme ich nur bis zu dem punkt wo steht soll testserver eingeloggt werden und dann passiert gar nichts mehr.ich sehe auch nicht ob man in der server cmd sich gerade einloggt oder eine vebindung aufgebaut wird.ausserdem habe ich das problem wenn ich den server starte dann kommt eine kurze meldeung usr\local\mysql\bin\mysqlcheck.exe kann nicht gefunden werden .ich hoffe und denke zwar nich das es das problem is nur wie bekomme ich die nachtäglich dazu gefunden zu werden ich weiss fragen über fragen aber watt solls ich sitze seit 3 tagen drann und so langsam verzweifel ich an dem server

in diesem sinne horscht
derhorscht is offline  
Old   #38

Quote:
Originally Posted by derhorscht View Post
Mahlzeit ich hab da mal eine kleine bescheidene frage und zwar habe ich alles wie auf seite 1 beschrieben gemacht navicat kann connecten und der server läuft aber wenn ich aion starte komme ich nur bis zu dem punkt wo steht soll testserver eingeloggt werden und dann passiert gar nichts mehr.ich sehe auch nicht ob man in der server cmd sich gerade einloggt oder eine vebindung aufgebaut wird.ausserdem habe ich das problem wenn ich den server starte dann kommt eine kurze meldeung usr\local\mysql\bin\mysqlcheck.exe kann nicht gefunden werden .ich hoffe und denke zwar nich das es das problem is nur wie bekomme ich die nachtäglich dazu gefunden zu werden ich weiss fragen über fragen aber watt solls ich sitze seit 3 tagen drann und so langsam verzweifel ich an dem server

in diesem sinne horscht
Nun welche clientversion hast du denn?
.NaoKiii. is offline  
Old   #39

na dem ich die alte 1.9er nicht mehr bekommen habe,habe ich mir über ncsoft den tag über die neuste geholt
derhorscht is offline  
Old   #40

dann musst du mal sehen welche versionen der server alle zulässt
Weil anscheinend ist entweder deine firewall nicht aus, oder du hast den falschen clienten oder der blockt deinen
.NaoKiii. is offline  
Old   #41

geladen hab ich das hier Novos_Easy_AionUnique_Emulator_Repack_0.2.1 und client der neuste ;firewall is aus wie gesagt der gameserver läuft login funzt auch nur lässt er mich dann nicht weiter
derhorscht is offline  
Old   #42

@.NaoKiii.

When do you release another update? and could you not make a SVN for this? BTW the homepage, i cannot add any news to it. it sais: "Ocorreram os seguintes erros
Ocorreu um erro durante o envio dos dados!!! "

I dont under stand anything :P

btw, im still looking for tutorials for java. You know were i can look and were i can study the language? I would be happy if i could contribute with something for your work!
platonsn is offline  
Old   #43

download isn't working for me.
killerapp1 is offline  
Old   #44

Talking Download link.

Quote:
Originally Posted by killerapp1 View Post
download isn't working for me.

here is the link:

it is working.

Go down on the page, se the capca code, enter it, and download! (nah Kidding everyone can do errors. )
platonsn is offline  
Old   #45

@ .NaoKiii.
link says webpage is not available,but i found another working link, but i have other questions..

I have all the server stuff working but do I need a static IP on my router, does my computer need to be plugged into my router, and do I have to turn off any security features for people to connect to me? Also, can I use client version 2.0.0.2 for my server? Also, what website would I go to on another computer to access the account registration site?

I just tried the 2.0.0.2 client and it says "Failed to Initialize Game" , my server is all working fine.. just when i try to connect on client. maybe client is wrong.

killerapp1 is offline  
Reply

Tags
aion, emulator, engine, support

« Previous Thread | Next Thread »