Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 07:13

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Need Help: Orc Male -> Tauren Female

Discussion on Need Help: Orc Male -> Tauren Female within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2007
Posts: 70
Received Thanks: 7
Need Help: Orc Male -> Tauren Female

Hi Everybody..
I downloaded Glitchys nice Suite and changed my Orc Male warrior into an Tauren Female.

But..

..it ends like this :/

I dont know what to do, because im a total noob in Model Changing
Can anyone help me ?

My normal Orc looks like this:


Would be very nice if someone could help me with my Problem

Download-Link from the MPQ-File:



So und nochmal auf Deutsch

Ich habe mir den Thread von Glitchy angeschaut und mir des Programm von dort runtergeladen.
Alles ist mit dem Programm verändert worden und ich bin eigentlich total zufrieden damit.

Nur..naja mein Tauren Female model ist nicht gerade Spielbar ^^
Kann mir da jemand mit meinem Problem weiterhelfen ?
Wäre wirklich sehr nett und würde mir den Tag retten

Hoffe auf fixe, nützliche Antworten

Download-Link von der MPQ-Datei:
Func is offline  
Old 03/18/2008, 21:00   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2007
Posts: 70
Received Thanks: 7
Ok ich hab nun einen DBC Guide gefunden..

leider gibt es dort einen Fehler..

Ich soll im DBC Editor in Feld7 (wenn Feld1 und Feld3 richtig sind) "Character\Orc\Male\OrcMaleSkin_00_Extra.blp" einfügen, jedoch sagt er mir das das kein gültiger Integer Wert ist (klar sind ja auch Buchstaben..)

Was ist zu tun ?
Hat jemand Rat ?
Func is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Female Nightelf zu UD Male/Tauren Female
09/07/2010 - World of Warcraft - 0 Replies
hiho, pls mal die combi basteln :mofo:
Orc Male -> Tauren Female
07/08/2009 - World of Warcraft - 0 Replies
halloo, wie im Titel schon beschrieben such ich die .mpq von Orc Male zu Tauren Female, benutze sonst nur Glitchy's Model Editing Suite aber da klappt das nicht so ganz mit der Mähne/dem Schwanz. was ich nun brauche wär: entweder die passende .mpq oder ne Anleitung wie ich das richtig hinbekomme. p.s.: den "danke"-button kenn ich ;)
Tauren Female to Orc Male
07/02/2009 - World of Warcraft - 5 Replies
hio, Hat einer dafür die mpq´s? Thx!
Problem beim Racechange Tauren Female -> NE Female / Hu Female / BE Male
03/05/2008 - World of Warcraft - 3 Replies
Hallo zusammen, habe mich mittels Glitchys Modeling Suite in die Welt des Model Changings begeben und bin dabei auf folgendes Problem gestoßen: Ausgangsmodell war jedesmal Female Tauren, einmal hab ich in Blood Elf Male und einmal in Night Elf Female umgewandelt, und mir auch einen fertigen Modelchange in Human Female heruntergeladen. Bei allen 3en das selbe Problem, dass die Haare der Charakter ein hässliches einfarbiges Grün hatten, jetz würd ich gern wissen wie ich das am elegantesten...
Ud Female zu Male Tauren
10/05/2006 - World of Warcraft - 3 Replies
Hey Guys, as I get bored more and more with the model of my female UD warrior I want to change her model to Male Tauren Warrior. I dont know if this is possibly but it would be kind if you help me. I found something about this through the search function but it wasnt excactly about my special problem so a link to a guide or a brief description would be fine.



All times are GMT +1. The time now is 07:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.