Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 16:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Area Edit] Arena: Cheater´s edition

Discussion on [Area Edit] Arena: Cheater´s edition within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old 12/25/2007, 16:29   #16
 
kik87's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2007
Posts: 365
Received Thanks: 155
naja wers brauch ihr müsst mit dem kleinen schnippi leben ( ja cheater haben kleine schnippis!)
kik87 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[NEW]Arena Tournament server 2.4.3 (Instant lvl70 free S3 arena fight for S4)
10/31/2009 - WoW Private Server - 0 Replies
#edit #close
Cheater gegen cheater...
05/06/2008 - Diablo 2 - 4 Replies
hi leute ich wollte mal wieder seit langem mit diablo 2+addon beginnen im offenen b-net jedoch habe ich ne frage: wie kann ich am besten meinen karakter gegen die anderen cheater schützen? (ich sterbe öfters als ich cheater töte^^) also zb fast jedes/jedes mal blocken und so
[Exploits][Arena]Krieger Buff in der Lorderon Arena
01/20/2008 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 7 Replies
Dieser Trick geht nur in der Lorderon Arena, weil dort die Kammer (der Vorbereitungsraum) groß genug ist. Der Krieger hat 2 Schlachtschreie. Der eine gibt +1080 Gesundheit und der andere Angriffskraft. Krieger+Druide, Krieger+Paladin oder Krieger+Priester sind Combos in welcher der Heiler keine Angriffskraft braucht aber die Gesundheit. Erst stehen beide nahbeieinander und der Krieger bufft - Gesundheit dann geht er in die hinterste Ecke und der Heiler ganz nah an das Tor. So kann der...



All times are GMT +2. The time now is 16:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.