Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 16:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Tier des Jägers changen?

Discussion on Tier des Jägers changen? within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 20
Join Date: Dec 2006
Posts: 839
Received Thanks: 91
Tier des Jägers changen?

Hi,

wäre es möglich, das Tier des Jägers (in diesem Falle eine Katze) gegen einen Sukkubus (die weibliche Begleiterin von Level 20+ Hexern) auszuwechseln? Oder auch gegen andere, ansprechende Begleiterinnen? ^^

Gruß
Assass1n
Assass1n is offline  
Old 09/18/2007, 23:19   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 78
Received Thanks: 17
nunja.. meines bescheidenen wissens müsstest du dann alle katzen(also das pet was du getamed hast) zur sucubus ändern.. da es ja ein und das selbe model ist..
realDragon is offline  
Old 09/19/2007, 01:38   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 256
Received Thanks: 14
ja meines wissens auch
aber moeglich isses auf jeden fall
siggi is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Ip changen?
03/29/2012 - WarRock - 16 Replies
Hi , ich wollte mir mal wieder ein paar Points bei Playspan verdienen jedoch habe ich die Offers heute morgen schonmal gemacht :( Wie kann ich meine Ip wechseln habe ein Speedport W501V. Mfg
IP-Changen!
06/06/2010 - WarRock - 11 Replies
Da ich oft Playspan benutze muss ich ja mein Ip changen. Meine Frage ist ob wenn ich z.B. denn Router(Speedport W 700/V) über Nacht ausmache die IP dan am nächsten Tag gewechselt ist?? Wenn ich die IP so wechsle und bei uns im Haus auch welche im Internet sind, ob es dann abstürzt?? mfg Alex
ip changen
05/31/2010 - WarRock - 10 Replies
hey forum kann mir einer erklären oder nen link schicken wo erklärt ist wie ich mache das ich wrarock über ne andere ip zocken kann?
Makro (Mal des Jägers)
09/21/2006 - World of Warcraft - 0 Replies
Huhu, Weiß jemand von euch wie man es machen kann wenn man einen Gegnger makiert das was man angreifen möchte gleich Mal des Jägers bekommt also automatisch? Oder geht sowas nicht?
Tier 5 Loot off Tier 4 Mobs
05/02/2006 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Here is Moutainmaze Exploit lol. I hope this hasn't been posted yet but here is another one. They havnt fixed this yet, but its only a matter of time. In CommanLands near the Nek/FG entrances there is a instanced zone guarded by shadowed watchers. They are level 35 VV and grouped in sets of 2-3. Their loot tables for chests is on Teir 5 while they are Teir 4. If you can take them down (could solo them at level 29) their chests drop some nice things that the vendors buy for $$$. ...



All times are GMT +1. The time now is 16:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.