Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:24

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Glider mit 1.12

Discussion on Glider mit 1.12 within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,536
Received Thanks: 269
Quote:
Of course I'm not going to sleep without giving you an update.

Glider works with 1.12 in test, but I'm not putting those to production quite yet. I've heard a lot of interesting stuff both on the boards and in email about new anti-detection in 1.12. Popups, server-side scripts for patrols, new client-side stuff (some in Warden, some in the app). You name it, I've heard it.

So I'm a bit creeped out about it, although there's a good chance it's smoke. Rather than flip the current offsets into production and have everyone suddenly start gliding again, I'm leaving them in test for a day while I do some gliding and others can play as well.

If you're as brave as me (not really that brave, mind you) and you want to glide, edit your Glider.config.xml and add this line to the middle somewhere:

<ForceVersion>Test</ForceVersion>

Next time you start Launchpad, it'll find its way around and work. Nothing too big changed in this one, although it seems like the size of a spell row in the database jumped 12 bytes.

As I've mentioned, I'm in major time destruction this week - it's family stuff, it's even more important than Glider. Of course, I'm sure you'd all agree with that.

At any rate, I'm going to get some runs in with 1.12 and see what the hype is about. On the bad side, the patch has the game servers totally sideways and crashy, so I can barely play normally - Glider is stumbling badly. Maybe that's Blizzard's plan to catch botters, but I hope not.
Ist euch zu überlassen ob ihr "mutig" seit :]
woltles nur sagen für die,die keinen zugriff aufs member forum haben
xaladin is offline  
Old 08/23/2006, 15:51   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2006
Posts: 65
Received Thanks: 1
hör auf sachen aus dem private berreich zu posten : X
relay is offline  
Old 08/23/2006, 16:04   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,536
Received Thanks: 269
Quote:
Originally posted by relay@Aug 23 2006, 15:51
hör auf sachen aus dem private berreich zu posten : X
es giebt sachen die darf ich machen und sachen die darf ich nicht machen
hab doch kontakt zu mercury
xaladin is offline  
Old 08/23/2006, 16:11   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,524
Received Thanks: 74
die ausm US-forum gliden auch schon wieder nich kein bann, gut zu wissen
4C1D^ is offline  
Old 08/23/2006, 17:16   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 94
Received Thanks: 0
was heißt das den jetzt ? mein glider key ist 3 tage alt no need "fixxeD"
lalelu is offline  
Old 08/23/2006, 18:42   #6
 
Heidi333's Avatar
 
elite*gold: 6
Join Date: Aug 2005
Posts: 243
Received Thanks: 170
habs auch gelesen aber net verstanden kann das mal einer übersetzen?
Heidi333 is offline  
Old 08/23/2006, 18:49   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 307
Received Thanks: 3
Übersetzung per Abacho Translator:

Natürlich gehe ich nicht schlafen, ohne Ihnen eine Aktualisierung zu geben. Segelflugzeug arbeitet mit 1.12 im Test, aber ich stelle diejenigen zur Produktion ganz noch nicht. Ich habe viel interessantes Zeug sowohl auf den Ausschüssen als auch in der E-Mail über die neue Antientdeckung in 1.12 gehört. Popups, Schriften der Server-Seite für Patrouillen, neues Kundenseite-Zeug (einige im Direktor, einige im app). Sie nennen es, ich habe es gehört. So werde ich ein bisschen darüber herausgekrochen, obwohl es eine gute Chance gibt, ist es Rauch. Anstatt die gegenwärtigen Ausgleiche in die Produktion zu schnipsen und jeden haben, fangen plötzlich an, wieder zu gleiten, ich verlasse sie im Test seit einem Tag, während ich etwas Gleiten tue und andere ebenso spielen können. Wenn Sie ebenso tapfer sind wie ich (nicht wirklich, dass tapfer, Sie merken Sie) und Sie gleiten, Ihren Glider.config.xml editieren und diese Linie zur Mitte irgendwo hinzufügen wollen: <ForceVersion> Prüfen </ForceVersion> Nächstes Mal, wenn Sie Launchpad anfangen, wird es seinen Weg ringsherum und Arbeit finden. Nichts zu Großes änderte sich in diesen, obwohl es scheint, dass die Größe einer Periode-Reihe in der Datenbank 12 Bytes sprang. Weil ich erwähnt habe, bin ich in der Hauptzeitzerstörung in dieser Woche - es ist Familienzeug, das ist noch wichtiger als Segelflugzeug. Natürlich bin ich sicher, dass Sie alle damit übereinstimmen würden. wink.gif Auf jeden Fall, ich bin dabei, einige Läufe mit 1.12 hineinzubringen und zu sehen, worüber der Trick ist. Auf der schlechten Seite hat der Fleck die Spielserver völlig seitwärts und crashy, so kann ich normalerweise kaum spielen - stolpert Segelflugzeug schlecht. Vielleicht ist es der Plan des Schneesturms, botters zu fangen, aber ich hoffe nicht.

Also ich für mein Teil werde nicht weiter Botten bevor ein Update draußen ist bzw. es neue Infos gibt.
nnJIM is offline  
Old 08/23/2006, 19:02   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 94
Received Thanks: 0
naja kaum was verstanden also das was ich verstanden habe ist!

-DEr glider geht noch!
-er hat eine e-mail bekommen das neue detection tools da sind
-und leute die eier haben sollen halt auch weiter gliden

richtig=?
lalelu is offline  
Old 08/23/2006, 19:04   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 307
Received Thanks: 3
jop so sieht es aus er erklärt das man diesen befehl dort eintragen kann aber er sagt auch das dies eigenes risiko ist also ich würde es lassen bis er mehr weiss
nnJIM is offline  
Old 08/23/2006, 19:06   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2006
Posts: 87
Received Thanks: 1
also ich warte lieber da ich keine lust habe nur wegen ein paar tagen meinen char zu opfern
Iskariot is offline  
Old 08/23/2006, 22:39   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 94
Received Thanks: 0
was is los da glider funtzt nimmer.. kommt ne fehlermeldung
lalelu is offline  
Old 08/24/2006, 14:33   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2006
Posts: 145
Received Thanks: 0
1.) "Glider.config.xml" öffnen.

2.) <ForceVersion>Test</ForceVersion> an eine beliebige Stelle eintragen.

3.) Start ² Glide!

Jo, ist nicht detected, kein Ban Risiko. Habs selbst die letzten Std. seit Erscheinung des Patches am Laufen gehabt.
Trustical is offline  
Old 08/24/2006, 14:38   #13
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 49
Received Thanks: 0
ich habe irgend wie immer mehr das gefühl das glider nic hdas projekt ist was es scheint ( der hersteller is nich der der er sagt )
metalpinguin is offline  
Old 08/24/2006, 16:55   #14
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,524
Received Thanks: 74
was willst du uns damit sagen?
4C1D^ is offline  
Old 08/24/2006, 17:00   #15
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,811
Received Thanks: 12
Iluminatie!!!11111einslef
DrunkenSheep is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] Glider oder Elite Glider Key
09/18/2011 - Trading - 4 Replies
erledigt
[HOWTO] Setup Glider Elite + Pather + Links + Glider Pack 1-70 and more
05/07/2009 - WoW Bots - 23 Replies
Setup Glider Elite + Pather + Links! THIS IS A STEP-BY-STEP GUIDE SO YOU'LL NEED A STABLE INTERNET CONNECTION TO KEEP UP :o. ALSO, I ASSUME YOU KNOW SOME BASIC GLIDER STUFF SO GONNA BYPASS THEM WITHOUT EXPLANATION :p Step 1 - Downloads & Requirements -NetFrameWork v2.0 needed for Glider's internal stuff. http://www.mmoglider.com/dotnetfx20.exe -Latest GliderDeploy. This will download and install the latest files needed . Instructions :
WTT Steam Account (1.6 and Css) For Glider elite or normal glider key
05/10/2008 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
Topic tells all...tell me here if you are interested



All times are GMT +2. The time now is 03:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.