Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:40

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

WoW!Sharp

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
Quote:
Ok here's the deal of what happend. Up until now there was one static version of the WardenClient (the detection code within WoW). As such, a protection in WoWSharp was built to not allow new WardenClients to run.

Since yesterday, there have been an 'X' amount of WardenClients around. These are either completely random per user, or there are several different versions around.

Due to this change on Blizzards side, WoWSharp is no longer able to verify if the WardenClient has changed. Although there are still several checks in place which will try to validate the WardenClient, these checks (unlike previous version) could fail.

This means an increased risk with botting, and because of this we have changed our refund policy. We will no longer give refunds for banned accounts. This might not be good to hear for some, but the increased risk does not make this a viable option.

With that said, currently the bot IS safe, and I will keep an eye on it by doing daily checks. However the risk has increased, please be very aware of it.

You can download this version here:
WoW!Sharp v1.2.2057.r7

If you are using a custom bot or program, they do not need to be recompiled, just copy the wow!hider.dll from the download above and copy it to your WoW!Sharp directory. If you have no idea what I'm talking about, just use the download from above.

WoW!Bot in this release is based on the latest SVN version as-of-now (SVN version 696, priest *should* be fixed).

Some additional information
If World of Warcraft closes when running WoW!Inmate, try one more time if it still closes after that, do what's said in the (chat) log, visit this forum (and check if theres a post going on about it yet) or contact me directly. Do not keep trying, it wont help.

Update
Some of you have experienced WoW-closing after x period (for some at the start, others after x minutes/hours). Release #7 will solve that, there was a small bug in my code which would sometimes make WoWSharp think that a good packet was actually bad. This update is only required if you where (or are) experiencing crash problems.

also laut da_teach wieder sicher?! oder hab ich da mit meinem gebrochenem englisch was (mal wieder) falsch verstanden?!

playa84 is offline  
Old   #2

Received Thanks: 38
nö nix sicher nur das der crash bug behoben wurde...

mx0 is offline  
Old   #3

hm.. hat man nich früher immer gesagt das in wow gakein anti-cheat eingebaut ist?? oder hat sich das geändert?
wutzebaer is offline  
Old   #4

Received Thanks: 0
Das heist so viel wie das er nie wieder sagen kann ob ne detection eingebaut iss oder net. Kann 99% sicher sein oder 0,1%

Fpeiky is offline  
Old   #5

?? ich denk warden-client is irgendwie der anticheat von blizz.. oder faken sie nur das sie einen haben könnten??

und vor allem wieso gibts bei bots son geheule und bei BWH fragt kein ***** danach obs detection gibt??
wutzebaer is offline  
Old   #6

Received Thanks: 5
>ich denk warden-client is irgendwie der anticheat von blizz..
richtig, so kann mans formulieren

>oder faken sie nur das sie einen haben könnten?
nein, der is leider sehr real

Der wichtige part an der Geschichte ist das der Warden-client bis jetzt immer eindeutig identifizierbar war und man somit immer wusste "jo, ich hab warden-version "XY" und der detected "proggy a" aber nicht "proggy b", also kann ich das ohne risiko nutzen"

Der neue Warden-client ist nun aber scheinbar random per user - sprich keiner (von level 2+ mal abgesehen - ich düncht das es bestimmt schon jemand rausgefunden hat ^^ ) weis welche version er hat und was nun tatsächlich detected / gescannt wird.
KalZen is offline  
Old   #7

hm.. bleibt dennoch die frage wieso BWH seit monaten undetected ist ohne updates ?!
wutzebaer is offline  
Old   #8

Blizz ist zu doof für BHW :-)))

Spaß bei seite, würd ich auch gerne wissen.
Splax is offline  
Old   #9

gibts "beweise" das BWH undedected ist? ^^
glaub ich net so dran, bin ja damals deshalb gebant worden ...
playa84 is offline  
Old   #10

Bald schmeißt Blizz ne dickste Party und legt mit Massbans los.
Einmal Banstick, dann nie wieder.. man sollte ein wenig aufpassen.
c0cAiN is offline  
Old   #11

deswegen botte ich z.Zt. wie en verrückter, damit ich *hoffentlich* noch VOR der nächsten bannwelle fertig bin :>
KattZ is offline  
Old   #12

ich habe mich entschieden und lasse die finger vorerst von allen tools! ich weiß, es wird NIE sicher sein aber man muss es ja nicht herauskitzeln den acc zu verlieren, hab ich ja mit meinem ersten acc hinter mir ^^

playa84 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »