Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

New Recials

Reply
 
Old   #1
3-2-1...Let's Jam
 
elite*gold: 1801
Join Date: May 2007
Posts: 59,824
Received Thanks: 27,811
New Recials





--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Changes that should be in the next beta push. Bear in mind that some of these may change somewhat or entirely, and there may also be other changes coming in subsequent pushes:

Orc
- Hardiness now reduces the duration of stun effects by 15%


Troll
- Racial Passive "The Voodoo Shuffle": Reduces the duration of all movement impairing effects by 15%. Trolls be flippin' out mon!

- Berserking: no longer has an activation cost of energy/rage/etc


Draenei
- Gift of the Naaru: now scales based on the higher of either the caster's Attack Power or Spell Power


Dwarf
- Frost Resistance: reduces the chance to be hit by Frost spells by 2%


Undead
- Shadow Resistance: reduces the chance to be hit by Shadow spells by 1% (yes, this is lower than the other resistance racials)


Night Elf
- Quickness: reduces the chance to be hit by melee or ranged attacks by 2%

- Nature Resistance: reduces the chance to be hit by Nature spells by 3%


Tauren
- Endurance: now scales based on base health, to be tuned to approximately a 5% heath increase if the player were wearing green quality gear

- Nature Resistance: reduces the chance to be hit by Nature spells by 2%


Gnome
- Escape Artist: the freeing effect can no longer be resisted

- Arcane Resistance: reduces the chance to be hit by Arcane spells by 2%


Blood Elf
- Mana Tap: ability removed (partially integrated into Arcane Torrent)

- Arcane Torrent: restores 15 energy, 15 runic power, or 6% of mana to the Blood Elf (along with the current 2s silence effect)


Human
- Perception: changed to a passive, now grants one character level of passive stealth detection

- Racial "The Fall of Humanity": Feign death which may trick enemies into ignoring you. Any threat is restored versus enemies still in combat upon cancellation of this effect. 5min cooldown

- Racial Passive "Human Supremacy": The dominance of Humanity is evidenced by having one more racial bonus than normal. Actually, make that two counting this one. (just a tooltip, no actual functionality)



Obilee is offline  
Old   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2005
Posts: 5,077
Received Thanks: 419
Dazu die neuen Berufe-Buffs!

Quote:
Bergbau: +35 Ausdauer
Kürschnern: +25 Crit
Kräuterkundler: HoT und besondere Pflanzen die Buffs geben
Alchemist: bekommt +20% auf jeden Trank, jedes Elexier und jedes Fläschen das er trinkt
Schmied : ist jetzt nicht ganz klar, aber Stand aktuell: BoP Sockel in Armschienen / Handschuhe. Kombinieren sich mit Verzauberungen.
Dazu gab es was von wegen Waffenschmied Waffe, Rüstungsschmied ein Metasockel.

Ingenieur bekommen am meisten neues (die hatten es nötig *g*). Stiefel können mit Raketen "verzaubert" werden. Umhang mit "freier Fall". Raketenwerfen an einen Slot der noch nicht fest steht (Schultern?). Dann natürlich das Motorrad. Sonst so sachen wie ein Auktionshaus-Roboter und ein Aufstellbarer Briefkasten.

Lederer Trommeln lösen Tinitus aus, also man kann nicht ständig trommeln. Dafür BoP Rüstungskits für Beine (besser als die epischen BoE)

Schneider wie die Lederer epische BoP Hosen Verzauberungen. Dazu noch BoP Umhangverzauberungen (sehr sehr stark), ein fliegender Teppich

Juwelenschleifer: Perfekte Gems, und neue BoP Steine. 27 statt 20 Attribute/Werte. Also 27 Ausweichen statt 20 Ausweichen. 27 Stärke statt 20 Stärke. Gibt 18 Stück. Also übel viele, dazu sind jede der 18 rot/gelb/blau sprich du kannst sie immer und überall sockeln, egal was der sockelstein sagt und kriegst immer den sockelbonus

Verzauberkunst, neue Ringverzauberungen (u.a. haste) und upgradebare Zauberstäbe.


IncenD-RaveN is offline  
Old   #3
 
elite*gold: 80
Join Date: May 2006
Posts: 2,781
Received Thanks: 772
bergbau gibt kein stamina mehr sondern nen festen hp wert

is 500 hp auf max skill mining (450)
Kinu is offline  
Old   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2007
Posts: 112
Received Thanks: 2
hm ich verstehe die human racials nicht. das mit dem passive stealth detection schon, aber die anderen .. ?!


Storm0r is offline  
Old   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 375
Received Thanks: 175
also das fall of humanity verstehe ich als totstellen für alle menschen... also eigentlich eine jägerfähigkeit.
Kloon is offline  
Old   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2005
Posts: 365
Received Thanks: 17
wow i like the 6% arcane torrent in belfs, gunna be pretty sweet.
neogohan1 is offline  
Old   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
"Totstellen für Menschen" resetted deine Aggro für 5(ka wie lang des jetzt genau hält) Sekunden. Danach bekommst wieder deine alte Aggro zurück(sozusagen ein temporäres Feign Death).


Du bekommst Aggro->Du machst Pseudo-totstellen->Der Tank schaffts nicht in 5 Sekunden wieder die Aggro zu haben -> du stehst wieder auf(hast deine alte Aggro wieder) und verreckst
12354 is offline  
Old   #8
 
elite*gold: 10
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,955
Received Thanks: 1,355
freue mich über den blood elf buff =)
war vorher ja wirklich der letzte müll
CrankG is offline  
Old   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2006
Posts: 237
Received Thanks: 42
Quote:
Originally Posted by CrankG View Post
freue mich über den blood elf buff =)
war vorher ja wirklich der letzte müll


also ein 2 sec Silence 4 free würde ich nicht als müll bezeichnen.


Sei mal Menschen-Krieger und guck dir Wachsamkeit an: Sinn hat das nur für Schurken, alle andern können 0 damit anfangen.


EDIT: achja im Anfangspost fehlt was:

Wotf wird wie Entfesselungskünstler der Gnome. Er entfernt Schlaf, Bezauberung und Furcht, ABER gibt KEINE weiteren 4 (?) Sekunden Immunität. d.H. einmal benutzt ist alles weg, kann aber sofort wieder drauf.
Jalhalla is offline  
Old   #10
3-2-1...Let's Jam
 
elite*gold: 1801
Join Date: May 2007
Posts: 59,824
Received Thanks: 27,811
Ja ob in den anderen 4sec ein Krieger / Priester noch ein Fear raushaun würden...

Und dem WL zu hindern noch einen Fear zu casten gibst genug.


Obilee is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +1. The time now is 09:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2016 elitepvpers All Rights Reserved.