Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 23:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Autoit Bot

Discussion on Autoit Bot within the WoW Bots forum part of the World of Warcraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2004
Posts: 741
Received Thanks: 453
Autoit Bot

Hallo, ich habe mich gestern dran gesetzt nen AutoIT basierten Bot (wegen Detection und einfach) zu schreiben, der nach Möglichkeit alle Daten direkt vom Bildschirm abliest ohne Speicherzugriffe oder dergleichen.
Grund dafür ist, dass ich mich nicht genug Auskenne um die Daten direkt aus dem Speicher auszulesen und, dass die Offsets sich ja gerne mal ändern woraufhin ich sie wieder neu suchen müsste.
Mein bisheriger Fortschritt sieht so aus: .
Er erkennt schon einiges, zum Beispiel Health, Mana, was man im Ziel hat, die HP des Ziels und ob man überhaupt im Kampf ist.
Was mir momentan noch Kopfschmerzen bereitet ist das Pathing. Ich hatte mir das so gedacht, dass ich irgendwie (muss ich noch rausfinden) die Tastendrücke zwischen zwei Wegpunkten überwache und mitschneide, um sie später einfach wieder abzuspulen und dabei wild auf TAB zu hämmern bis sich irgendwas in meinem Target einfindet.
Wenn jemand sowas schon gemacht hat, würde ich mich sehr über Hinweise freuen. Auch nem fertigen Pathing Code, der auf Memory Reading basiert, wäre ich nicht abgeneigt, er müsste nur schon relativ fertig sein, da ich keine wirkliche Lust hab mich erst in den ganzen ASM quatsch einzudenken. Vielleicht ist meine Idee mit dem Abspulen von Tastendrücken auch garnicht so toll wie ich erst dachte, ich bin jedenfalls für alle konstruktiven Vorschläge dankbar.
sirru is offline  
Thanks
1 User
Old 11/20/2007, 09:05   #2
 
elite*gold: 20
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,100
Received Thanks: 184
Es ist defintiv das einfachste die Position und die Rotation aus dem Speicher zu lesen, da diese auch auf einem festen Speicherplatzt zu finden sind, lies dir am besten hier ein Cheat Engine tut durch, nimm dir einen Test Account und dann such nach den Player cords.
Die vorgehens weise dabei ist relativ einfach, logg dich auf deinem Test Char ein und öffne in Cheatengine den wow prozess, dann suchst du nach einer unbekannten float variable im Speicher, wenn Cheat Engine fertig ist bewegst du deinen Char so, das sich die x,y,z werte ändern, du musst also seine Höhe und Position verändern, am besten läufst du eine Treppe hoch, dann suchst du nach veränderten float werten im Speicher, gehst wieder in wow buffst dich und öffnest ein paar Taschen und suchst nach nicht veränderten floatsa, dann wieder bewegen nach veränderten suchen und irgendwann hast du dann die Charposition, die Grünen Adressen sind in Cheatenginge glaub die Statischen. Die Rotation weiss ich gerade nimmer was fünr daten Typ das ist, aber kannst du bestimmt in irgendeinem Forum finden.
Und nun zum Memory auslesen, es gibt ein gutes Autoit script was dir dabei helfen kann, es heisst Nomadmemory und ist im Autoitforum irgendwo bei den Samplescripts zu finden, das nimmt dir die Haupt code Arbeit im zusammen Hang mit dem Speicher ab und du brauchst dich nicht mehr großartig damit befassen wie das alles Funzt.

MfG der Bot
Bot_interesierter is offline  
Old 11/27/2007, 10:26   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2006
Posts: 85
Received Thanks: 5
Hi.
Das hier hatte ich mal hier im Forum gefunden.
Ist ganz nützlich, da siehst du schonmal viele Funktionen die auf den Memory zugreifen, auch per "nomadmemory".
Ich poste einfach mal den Code so wie es im anderen Thread stand.
Da kannste dich mal durchlesen.
Quote:
DIESER SOURCE IST NICHT VON MIR SONDERN VON BEHEAD.DE. (falls ich den Code nicht posten darf bitte melden. Mach das nur da die Seite grade down ist.)

Code:
#include <nomadmemory.au3>
#include <Math.au3>

Global Const  = "World of WarCraft (build 6803)"
Global Const  = 0x00C4CEF8
Global Const  = 0x00CD7F5C
Global Const  = 0x00CD7F60
Global Const  = 0x00CD7F64
Global Const  = 0x00B759C8
Global Const  = 0x00000000
Global Const  = 0x007D1640
Global Const =0x00C092F8
Global Const =0x00C092F5

;+---------------------------------------------------------------
;|Incase Blizzard thinks about changing wintitle or process name.
;|
 = 'World of Warcraft'
 = 'WoW.exe'
;|
;+---------------------------------------------------------------

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWPid()
; Description:   Returns WoW pid. Needed to read WoW memory.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Return WoW PID.
;          On Failure - Return 0.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - Unable to find PID.
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.01
;
; Changes:     V.1.00 - Suggestion.
;        V.1.01 - Code rewritten by CodeMaster Rapture, will return the same code just alot more cleaner.
;
;===============================================================================
Func _WoWPid()
  Local  = ProcessExists()
  If ( == 0) Then
     = ProcessExists()
  EndIf

  If ( == 0) Then
    SetError(1)
  Else
    SetError(0)
  EndIf

  Return 
EndFunc;==> _WoWPid()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWActivate()
; Description:   Activates WoW window if needed. Will not activate if window is active.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - 1 activated window, 0 window was active.
;          On Failure - Returns 0 and sets @error to 1 if window is not found.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - No Window found.
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;===============================================================================
Func _WoWActivate()
   = WinGetTitle()
  If WinExists() = 0 Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

  If WinActive(, '') = 0 Then
    WinActivate(, '')
    SetError(0)
    Return 1
  Else
    SetError(0)
    Return 0
  EndIf
EndFunc;==> _WoWActivate()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWHide()
; Description:   Hides WoW window if needed. Will not hide if window is hidden.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - 1 window hidden, 0 window was hidden.
;          On Failure - Returns 0 and sets @error to 1 if window is not found.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - No Window found.
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;===============================================================================
Func _WoWHide()
   = WinGetTitle()
  If WinExists() = 0 Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

  If WinActive(, '') = 1 Then
    WinSetState(, '', @SW_MINIMIZE)
    SetError(0)
    Return 1;window was hidden.
  Else
    SetError(0)
    Return 0;window was not active.
  EndIf
EndFunc;==> _WoWHide()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWPos()
; Description:   Get position and size of WoW window.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Returns  = X position,  = Y position,  = Width,  = Height.
;          On Failure - Returns 0 and sets @error to 1 if window is not found.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - No Window found.
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;===============================================================================
Func _WoWPos()
   = WinGetTitle()
  If WinExists() = 0 Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

   = WinGetPos(, '')
  SetError(0)
  Return 
EndFunc

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWPath()
; Description:   Path to where WoW is located, by reading reg.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Return path to where WoW.exe is located.
;          On Failure - FileSelectFolder window is shown, and path will be stored.
; @error handling: 0 - No error.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;===============================================================================
Func _WoWPath()
   = RegRead("HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlizzard EntertainmentWorld of Warcraft", "InstallPath")

  If  = '' Then
     = FileSelectFolder("Select your " &  & " folder.", "")
     =  & ""
    RegWrite("HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREBlizzard EntertainmentWorld of Warcraft", "InstallPath", "REG_SZ", )
     = 
    SetError(0)
    Return 
  EndIf

  SetError(0)
  Return 
EndFunc;==> _WoWPath()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWMemOpen()
; Description:   Open memory handle.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - WoW memory handle.
;          On Failure - return 0 and @error set to 1.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - Unable to open memory.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;===============================================================================
Func _WoWMemOpen()
   = _MemoryOpen (_WoWPid())
  

  Local  = _MemoryRead (, , 'char[35]')
  If ( <> ) Then
    MsgBox(16, "Critical Error", "These pointers are for " & )
	EndIf
  
  
  Return 
EndFunc;==> _WoWMemOpen()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWMemRead(,,)
; Description:   Reads memory adress, use handle previously opened with _WoWMemOpen()
; Parameter(s):    - Memory adress you want to read, ,  - float,int etc...
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - Retun value og adress.
;          On Failure - return 0 and @error set to 1.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - Unable to open memory.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWMemRead(, , )
   = _MemoryRead (, , )
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

  SetError(0)
  Return 
EndFunc;==> _WoWMemRead()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWMemClose()
; Description:   Close memory handle, use handle previously opened with _WoWMemOpen()
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - return 1 and @error set to 0.
;          On Failure - return 0 and @error set to 1.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - Unable to open memory.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWMemClose()
  _MemoryClose ()
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

  SetError(0)
  Return 1
EndFunc;==> _WoWMemClose()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWMemCord()
; Description:   Returns array[3][2] [][Memory adress,Info,Value]
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - returns array.
;          On Failure - return 0 and @error set to 1.
; @error handling: 0 - No error.
;        1 - Unable to open memory.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWMemCord();Needs ideas...
  Dim [3]
  [0] = 
  [1] = 'X-Cord'
  [2] = Floor(_WoWMemRead([0], , 'float'))
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf
  [0] = 
  [1] = 'Y-Cord'
  [2] = Floor(_WoWMemRead([0], , 'float'))
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf
  [0] = 
  [1] = 'Z-Cord'
  [2] = Floor(_WoWMemRead([0], , 'float'))
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf
  [0] = 
  [1] = 'Rotation'
  [2] = Floor(_WoWMemRead([0], , 'float') / (3.14159265358979 / 180))
  If @error Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf

  Return 
EndFunc;==> _WoWMemCord()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWRotateTo(,,)
; Description:   Rotate to cord X an Y, also needs handle.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - rotates char to given X,Y cord.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - No error.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWRotateTo(, , )
   = 1;  Turning Factor, If your toons spins like a tornado try setting this to 10. Default is 1. Min is 1 fast; Max is 50 slow.
   = _WoWRotNeeded(, , )
  _WoWActivate()

   = WinGetTitle()
  If WinExists() = 0 Then
    SetError(1)
    Return 0
  EndIf
   = WinGetPos()
  MouseMove((( / 2) + ) , (( / 2) + ), 0)

  MouseDown("right")
  Sleep(20)
  Do
     = _WoWMemCord()
     = 0
     = [2]
    Do
       += 1
      If  > 359 Then
         = 0
      EndIf
       += 1
    Until  = 


    If  > 180 Then
       = 1
       = (360 - ) * 5
    Else
       = 0
       =  * 5
    EndIf


    If  = 1 Then
      If  > 400 Then
        _MouseMovePlus(+400 / , 0)
      ElseIf  > 300 And  < 400 Then
        _MouseMovePlus(+300 / , 0)
      ElseIf  > 200 And  < 300 Then
        _MouseMovePlus(+200 / , 0)
      ElseIf  > 100 And  < 200 Then
        _MouseMovePlus(+100 / , 0)
      Else
        _MouseMovePlus(+50 / , 0)
      EndIf
    Else
      If  > 400 Then
        _MouseMovePlus(-400 / , 0)
      ElseIf  > 300 And  < 400 Then
        _MouseMovePlus(-300 / , 0)
      ElseIf  > 200 And  < 300 Then
        _MouseMovePlus(-200 / , 0)
      ElseIf  > 100 And  < 200 Then
        _MouseMovePlus(-100 / , 0)
      Else
        _MouseMovePlus(-50 / , 0)
      EndIf
    EndIf

     = _WoWMemCord()
    If  > [2] Then
       =  - [2]
    Else
       = [2] - 
    EndIf


  Until  < 3
  MouseUp('right')

EndFunc;==> _WoWRotateTo()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWRotNeeded(,,)
; Description:   Rotation needed to cord X an Y, also needs handle.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, and nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - returns value needed to rotate to X,Y.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - No error.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWRotNeeded(, , )
  Local  = 4 * ATan(1)
   = _WoWMemCord()
   = [2]
   = [2]
   = 
   = 

   = -180 / 
   = ATan(( - ) / ( - )) * 

  If  <  Then
    If  < 0 Then
       = 360 + 
    Else
;~      = 270 + 
    EndIf
  EndIf

  If  >=  Then
    If  < 0 Then
       = 180 + 
    Else
       = 180 + 
    EndIf
  EndIf

  If Floor() = "360" Then  = 0
  Return Floor()
EndFunc;==> _WoWRotNeeded()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _MouseMovePlus(,,)
; Description:   Great mousemovement tool.
; Parameter(s):   ,,
;
; Requirement(s):   user32.dll
; Return Value(s): On Success - ??
;          On Failure - ??
; @error handling:
;
; Author(s):    Oxin8
;
; Date:      09.02.2006
; Uppdated:     ???
; Version:     ???
;
;==============================================================================
Func _MouseMovePlus(, ,  = 0)
  Local  = 1
  Local  = 32768
  DllCall("user32.dll", "none", "mouse_event", _
      "long",  + ( * ), _
      "long", , _
      "long", , _
      "long", 0, _
      "long", 0)
EndFunc;==> _MouseMovePlus()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWStart()
; Description:   Starts World of Warcraft it its not running.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  Having WoW.
; Return Value(s): On Success - Starts WoW if its not running else returns 0
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - WoW was allready running.
;        1 - WoW was started.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      02.06.2007
; Uppdated:     02.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWStart()
   = _WoWPid()
  If  = 0 Then
    Run(_WoWPath() & , _WoWPath())
    Return 1
  EndIf
  Return 0
EndFunc;==> _WoWStart()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWLogin()
; Description:   Login to account.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - 0 = Loggs on to desired account.
;          On Failure - 1 = Allready logged inn past intro screen.
; @error handling: None.
;
; Author(s):   jokke
;
; Date:        02.06.2007
; Uppdated:      02.06.2007
; Version:      V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWLogin(, , )
  _WoWActivate()

   = WinGetTitle()
   = _WoWPos()
  WinMove(, '', 0 + , 0 + , 808, 634)

  If _WoWScreen() = 0 Then
    MouseClick('left', 371 + , 343 + , 1, 0)
    Send()
    MouseClick('left', 371 + , 400 + , 1, 0)
    Send()
    MouseClick('left', 371 + , 450 + , 1, 0)
    Return 1
  Else
    Return 0
  EndIf
EndFunc;==> _WoWLogin()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWCharSelect()
; Description:   Logonto desired char, select char number counting 1 to max chars.
; Parameter(s):   , choose number betewwn 1 to max char, counting from top to bottom.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Logs on to desired char.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - None.
;        1 - window does not exist.
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:        02.06.2007
; Uppdated:     04.06.2007
; Version:      V.1.00
;
; Changes:     V.1.0 Release.
;        V.1.1 Rewritten poor code.
;
;==============================================================================
Func _WoWCharSelect()
  _WoWActivate()

   = WinGetTitle()
   = _WoWPos()
  WinMove(, '', 0 + , 0 + , 808, 634)
  Dim  = 42

   *= 

  MouseClick('left', 641 + , 73 +  + , 2, 0)
EndFunc;==> _WoWCharSelect()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWDistance(,,)
; Description:   Calculates distance to desired X, Y pos. Requires handle.
; Parameter(s):    = X-cordinate,  = Y-cordinate,  = Memory handle.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - Returns calculated distance to desired X, Y pos.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - None.
;
; Author(s):    jokke, Zephir
;
; Date:       02.06.2007
; Uppdated:     04.06.2007
; Version:     V.1.01
;
; Changes:     V.1.00 - Release (was broken)
;        V.1.01 - Zephir rewrote it and its working, thanks to him.
;
;==============================================================================
Func _WoWDistance(, , )
   = _WoWMemCord()
   = Sqrt(( - [2]) ^ 2+ ( - [2]) ^ 2)
  Return 
EndFunc;==> _WoWDistance()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWScreen()
; Description:   Reads memory to determine witch screen your at. Intro / Char-Logged on.
; Parameter(s):   NONE.
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running, nomadmemory.au3
; Return Value(s): On Success - 0 - 10, 0 = Intro screen, 1 - 10 = class.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - Sucseeded reading memory.
;         1 - Unable to read memory?
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:        03.06.2007
; Uppdated:     03.06.2007
; Version:      V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWScreen()
   = _WoWMemRead(, , 'char[9]')
  SetError(0)
  If  = 'Intro' Then
    Return 0
  ElseIf  = 'BloodElf' Then
    Return 1
  ElseIf  = 'Draenei' Then
    Return 2
  ElseIf  = 'Dwarf' Then
    Return 3
  ElseIf  = 'Gnome' Then
    Return 4
  ElseIf  = 'Human' Then
    Return 5
  ElseIf  = 'NightElf' Then
    Return 6
  ElseIf  = 'OrcTroll' Then
    Return 7
  ElseIf  = 'Tauren' Then
    Return 8
  ElseIf  = 'OrcTroll' Then
    Return 9
  ElseIf  = 'Undead' Then
    Return 10
  EndIf
  SetError(1)
EndFunc;==> _WoWScreen()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWRotationMargin(,,)
; Description:   returns closest angle to position maxvalue 180*
; Parameter(s):   ,,
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Current angle needed to get to target.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - Sucseeded reading memory.
;        1 - Unable to read memory?
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      04.06.2007
; Uppdated:     04.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWRotationMargin(, , )
   = _WoWRotNeeded(, , )

   = _WoWMemCord()
   = 0
   = [2]
  Do
     += 1
    If  > 359 Then
       = 0
    EndIf
     += 1
  Until  = 


  If  > 180 Then
     = 1
     = (360 - )
  Else
     = 0
     = 
  EndIf

  Return 
EndFunc;==> _WoWRotationMargin()

;===============================================================================
;
; Function Name:  _WoWGotTo(,,, = 4, = 3)
; Description:   walk to target position.
; Parameter(s):   ,,, = 4 (if angle to target > XXX adjust), = 3 (units witin then sucseed)
;
; Requirement(s):  World of Warcraft running.
; Return Value(s): On Success - Walking you to desired position.
;          On Failure - None.
; @error handling: 0 - ?
;        1 - ?
;
; Author(s):    jokke
;
; Date:      04.06.2007
; Uppdated:     04.06.2007
; Version:     V.1.00
;
;==============================================================================
Func _WoWGotTo(, , ,  = 2,  = 1)
  _WoWActivate()

  Send("{w down}")
  Do
    If _WoWRotNeeded(, , ) >  Then
      _WoWRotateTo(, , )
    EndIf
     = _WoWMemCord()
     = _Max(([2] + [2]) , ( + )) - _Min(([2] + [2]) , ( + ))
  Until  < 
  Send("{w up}")

EndFunc;==> _WoWGotTo()
Kamikaze84 is offline  
Old 11/28/2007, 09:56   #4
 
elite*gold: 20
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,100
Received Thanks: 184
Du kannst dir auch den Code von Malus Travelbot im Autoit Forum anschauen, da sind schon einige Funktionen drinnen, das kannst du gut als Basis verwenden um einen Bot zu bauen, allerdings sind die memory offsets nicht mehr Aktuell, also ums suchen wirst du wohl nicht herumkommen.
Bot_interesierter is offline  
Reply




All times are GMT +2. The time now is 23:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.