Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 19:53

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Wir Testen euren WoW Service - 100% Feedback

Discussion on Wir Testen euren WoW Service - 100% Feedback within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
Trade Restricted
 
xRainbowAR's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 174/0/5
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,174
Received Thanks: 133
Wir Testen euren WoW Service - 100% Feedback

# CLOSED
xRainbowAR is offline  
Old 07/06/2012, 16:05   #2 Trade Status: Unverified(?)



 
Spegeli's Avatar
 
elite*gold: 18
The Black Market: 1599/1/0
Join Date: May 2009
Posts: 7,614
Received Thanks: 1,599
Ich will ja nichts sagen, aber dieses "Trusten" bei WoW Service ist total sinnlos und nichts anderes als schnorren.

Was bringt das "Trusten" bei einem LevelService? Er Leveld dir einen Char von 80-85, du schreibst ein gutes Feedback, die leute denken dann: Ah dem Verkäufer kann man Vertrauen und zack wird man abgezogen.

Das "Trusten" wurde in erster Linie für Guides verwendet um zu bestätigen das diese wirklich Funktionieren.
Spegeli is offline  
Thanks
3 Users
Old 07/06/2012, 16:31   #3
Trade Restricted
 
xRainbowAR's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 174/0/5
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,174
Received Thanks: 133
Ich werde nur kleine sachen testen, und wenn der service auch überzeugt bekommen sie Gratismonat + Rakete
xRainbowAR is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Service: ih farme mit euren accs;)
02/09/2011 - Metin2 Trading - 6 Replies
hay leute hier mein farmservice, den ich gemacht habe, damit ich wieder ein bissen geld reinbekomme;) also es wir so gemacht: zuerst handeln wir aus, wie lange (1monat, 2montate usw...) und den preis. dann sagt ihr mir wann ich mit eurem acc farmen kann ,also wann ihr nich on seit. ich garantiere euch, dass ich den acc an items etc nicht verändern werde. ich werde potts kaufen und NUR farmen gehen. zB mit lvl 61 im feuertal, mit lvl 35 otm/wüste/map2. wichtig: ich kann den ganzen tag farmen,...
Biete Levelservice,Top Preise&Top Service,Top Ebay Feedback!
06/14/2010 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
LEVELSERVICE Informationen zum Levelservice * Deutsche IP I Bezahlungsmöglichkeiten
Biete Levelservice,Top Preise&Top Service,Top Ebay Feedback!
06/13/2010 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
..
New reliable (check my feedback) Power level service.
07/09/2009 - Archlord Trading - 18 Replies
Hello Archlord community, I am accttrader and i have opened a new power leveling service call ''BGU leveling''. I level and un rogue accounts of all kinds. I have a friend that will help me with the leveling and he is well trusted as well. We use our own cc and time to level your accounts. We accept payments via...... Gold coins, Chantra credits/codes, Ingame gold, Accounts, Uniques, and stones. Price varies from how much time it will take to finish. Such as i got an offer 1-71= 10 x...
Ein Bot - wer testen mag, gebt feedback
09/15/2006 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 15 Replies
Download



All times are GMT +2. The time now is 19:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.